Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:49:19 GMT

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۸۲۶۴

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور اعلام شد

معاون هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: شب گذشته شهرکرد با دمای ۲ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان کشور اعلام شد.

مهرداد قطره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: شب گذشته دمای هوا در شهرکرد به 2 درجه بالای صفر کاهش یافت که دیروز حداکثر دما در بعد از ظهر به 24 درجه بالای صفر و در لردگان به 28 درجه بالای صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وزش باد و خیزش گرد و خاک برای امروز و فردا افزود: امروز امواج ضعیف وزش باد و خیزش گرد و خاک محلی استان را فرا می‌گیرد که این وضعیت فردا از شدت بیشتری برخوردار است.

معاون هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد فردا بر شدت وزش باد افزوده می‌شود که در برخ از ساعات به صورت مقطعی هوا در وضعیت ناسالم قرار می‌گیرد.

قطره خاطرنشان کرد: وزش باد و خیزش گرد و خاک در بعد از ظهرها از شدت بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، طی چند روز آینده بارش باران نقاط مختلف استان را فرا می‌گیرد، گفت: با ورود سامانه بارشی جدید به این استان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری بارش‌های خوبی در انتظار است.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در استان، افزود: از روز گذشته سامانه بارشی وارد این استان شد که امروز و فردا با شدت کمتری فعالیت خواهد کرد و از ظهر بارش پراکنده باران به وقوع می‌پیوندد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه ورزش شدید باد از امروز در استان آغاز خواهد شد، گفت: این پدیده همراه با بار رگباری باران خواهد بود.

رحمان نیا با بیان اینکه دمای فعلی هوای شهر زنجان ۱۹ درجه بالای صفر است، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته زنجان با دمای هفت درجه بالای صفر و گیلوان با ۲۵ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بود.

کد خبر 6096350

دیگر خبرها

  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • اوقات شرعی ۱۷ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • هوای ابری و بارش‌های بهاری فردا در ۲۳ استان
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا
  • وضع آب و هوا ؛ از فردا سامانه بارشی به کشور وارد می شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا 
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود