Web Analytics Made Easy - Statcounter


شاهرود - معاون حقوقی و پارلمانی راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه پرداخت بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی تا پایان آذرماه سال جاری است، گفت: این مهلت تمدید نخواهد شد.

سرهنگ محمد ترحمی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه مهلت پرداخت بخشودگی جرائم رانندگی تا پایان آذرماه سال جاری است، ابراز داشت: بر اساس قانون بودجه سال ۹۶ کشور آن دسته از جرائمی که دو برابر شده و تا قبل از سال ۹۵ است این جرائم تا پایان آذر سال جاری مورد بخشش قرار گرفته و شهروندان فرصت دارند تا این بازه زمانی نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این فرصت قابل تمدید نخواهد بود، افزود: آخرین سالی است که مجلس تصمیم بر بخشودگی جرائم دیرکرد رانندگی را گرفته و این قانون را در برنامه بودجه لحاظ می کند و به نیروهای راهنمایی و رانندگی نیز اعلام و مردم نیز تا پایان فصل پاییز مهلت دارند تا نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

معاون حقوقی و پارلمانی راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه قانون بخشودگی دیرکرد جرائم راهنمایی و رانندگی از یکم دی ماه به حالت عادی خود باز خواهد گشت، ابراز داشت: از همه شهروندان تقاضا داریم تا پرداخت بدهی خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی افزود: در سال گذشته با فراخوان این قانون به علت حجم بالای تقاضا با نواقص سیستمی مواجه شدیم که همین امر تسهیل کار شهروندان را به تعویق خواهد انداخت لذا بهتر است تا قبل پایان زمان مقرر نسبت به پرداخت آن اقدام شود.

ترحمی تاکید کرد: مردم از هم اکنون به فکر باشند تا آن دسته از جرائمی که تخفیف گرفته را پرداخت کنند تا مشکلی برای آن ها ایجاد نشود و بتوانند از این خدمات به نحو شایسته بهره ببرند.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403

  به گزارش پارس نیوز ، جریمه رانندگی در سال 1403 با افزایش 5 برابری نسبت به سال گذشته مواجه شده است. به گفته پلیس راهور دلیل افزایش شدید جریمه رانندگی ، جلوگیری از کاهش میزان حوادث جاده ای است. در این بین پرداخت جریمه رانندگی تا مهلت تعیین شده می تواند از دو برگی شدن آن جلوگیری کند. در این رابطه امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق "پلیس من" فراهم شد.

 رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

منبع : ترفند باز

 

 

 

دیگر خبرها

  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • داده نمای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳