Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:09:51 GMT

بلیط اتوبوس‌تان را با تخفیف بخرید

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۸۹۰۱

ما ممکن است در طول سال بارها برای تفریح یا کار به سفر برویم. بسیاری از مردم معتقدند برای سفرهای داخلی بهترین و مناسب‌ترین گزینه، سفر با اتوبوس است؛ چرا که مقرون به صرفه نیز هست.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، انتخاب و خرید بلیط اتوبوس با قیمت مناسب و شرایط مورد نظر به صورت اینترنتی می‌تواند تاثیر به‌سزایی در کاهش هزینه‌های ما داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب یک وب‌سایت خوب برای تهیه خرید اینترنتی بلیط اتوبوس بسیار مهم است، زیرا محل خرید بلیط، تاثیر مستقیم بر قیمت و کیفیت خدمات دارد.

اما برای خرید بلیط اتوبوس بهترین و سریع ترین راه کدام است؟

سامانه پایانه‌ها توضیحاتی در خصوص این وب سایت ارایه کرد؛ در این توضیح می‌خوانیم: سامانه پایانه‌ها امکان خرید اینترنتی بلیط اتوبوس با کیفیت عالی و قیمت پایین تر از حد معمول را برای شما فراهم کندد. این سامانه یکی از معتبرترین سایت‌ها برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس است که با شرکت‌های معتبر سراسر کشور همکاری دارد. با جستجو در این وب‌سایت می‌توانید در هر استانی هستید در ساعت مورد نظر خود با برترین برندهای مسافربری کشور به سمت مقصد دلخواهتان سفر کنید.

برای خرید بلیط اتوبوس فقط کافی‌ است سامانه پایانه‌ها را در موبایل یا کامپیوتر خود باز کنید، پایانه مبدا و مقصد، تاریخ سفر و همچنین تعداد همراهان خود را مشخص کنید تا لیست متنوعی از سرویس‌ها با شرکت‌های مسافربری مختلف و البته قیمت‌های متنوع را مشاهده کنید. حالا بهترین سرویس را بر اساس نوع اتوبوس، ساعت حرکت و بیشترین تخفیف انتخاب کنید و هزینه بلیط خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنید.

تخفیف‌های متنوع

سامانه پایانه‌ها مدعی شد: این سامانه اولین سامانه فروش بلیط اتوبوس در سطح کشور بود که نسبت به ارائه تخفیف بلیط اتوبوس از طریق وب‌سایت اقدام کرد. این سامانه باز هم دست به ابتکار جدیدی زده است و امکان ارائه تخفیف‌های شناور از ۵ تا ۴۵ درصد را برای مخاطبان فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند خریدی لذت‌بخش را تجربه کنند؛ سرویس‌های موجود با تخفیف‌های متنوع، سفری کم هزینه‌تر را رقم می‌زند.

تخفیف‌های لحظه آخری

بسیاری از سفرهای پایانه‌ها در آخرین روز تخفیف‌های شگفت‌انگیزی به خود می‌گیرند و مهم تر از همه اینکه این تخفیف‌ها از طریق تلگرام پایانه‌ها به مسافران اعلام می‌شود. قطعا برای همگان دلنشین است که بلیط سفر خود را در لحظات آخر با تخفیف‌های بالای ۴۰ درصد دریافت کنند.

جوایز ویژه

سامانه پایانه‌ها اعلام کرد: این سامانه جهت قدردانی از حسن انتخاب مخاطبان روزانه به ۲۰ نفر از خریداران بلیط اتوبوس، به قید قرعه ۲۵ تا ۱۰۰ درصد مبلغ بلیط را بازمی‌گرداند. با دنبال کردن پایانه‌ها در کانال تلگرام، از جزئیات جشنواره مطلع شوید و آخر هر هفته اسامی برندگان را مشاهده کنید؛ بی‌شک نام شما نیز می‌تواند در بین برندگان باشد.

از دیگر نکات قابل توجه این سامانه مجله پایانه‌ها است که مخاطبان را با مفیدترین اطلاعات در حیطه سفر، آخرین اخبار حمل و نقل و جاذبه‌های گردشگری آشنا می‌کند تا آن‌ها بتوانند سفر خوشی را تجربه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدون اطلاع‌رسانی رسمی، آن تبصره مهم فروش بلیت ۸۰ هزار تومانی در ساعات طلایی برداشته شده و سالن‌های سینما در ۵ روز هفته (چهارشنبه تا یکشنبه) در همه ساعات روز می‌توانند بلیت را به قیمت ۸۰ هزار تومان به فروش برسانند.

نتیجه این گرانی، آن است که میانگین قیمت بلیت (که از تقسیم گیشه کل سینما به تعداد کل تماشاگران به دست می‌آید) حدود ۲۷ درصد افزایش نشان می‌دهد و از حدود ۴۴ هزار و ۹۰۰ تومان (در هفته‌های پایانی ۱۴۰۲) به حدود ۵۷ هزار تومان (در این روزها) رسیده است. یعنی با احتساب روزهای نیم‌بها و سینماهای کم‌کیفیت‌تر، هر تماشاگر به‌طور میانگین ۲۷ درصد پول بیشتری بابت بلیت سینما پرداخت می‌کند.

این درحالی است که همواره مصوبات شورای صنفی نمایش و شورای راهبردی اکران به‌عنوان دو کمیته تخصصی تعیین آیین‌نامه عرضه در سینمای ایران، به اطلاع عموم می‌رسید و هرگونه تغییر در بهای بلیت سینما نیز از این قاعده مستثنی نبود. این اتفاقی نادر است که نه سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و نه صنوف سینمایی حاضر در شورا، خود را موظف ندیده‌اند تا گران شدن بلیت را به اطلاع علاقه‌مندان سینما برسانند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900253

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • سرنوشت توماج صالحی چه می‌شود؟ 
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند