Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@23:37:20 GMT

امتناع ترزا می از پاسخ به سوالی درباره برگزیت

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۹۱۴۴

بین الملل > اروپا - صدا و سیما نوشت: ترزا می نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه در مصاحبه ای رادیویی از بیان این که در صورت همه پرسی جدید درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، برگزیت، یا باقیماندن در این اتحادیه به کدام گزینه رای خواهد داد، امتناع کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، نخست وزیر محافظه کار انگلیس در مصاحبه با رادیو ال بی سی با امتناع از پاسخ به این که در صورت رای گیری جدید درباره برگزیت، به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا یا باقیماندن در این اتحادیه رای خواهد داد، گفت «من به سولات فرضی پاسخ نمی دهم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر انگلیس که در حال حاضر مذاکرات مربوط به برگزیت را به پیش می برد، اعلام کرد در همه پرسی سال 2016 هنگامی که وزیر کشور بود، «دلایل خوبی» برای حمایت از عضویت در اتحادیه اروپا داشت. ترزا می خاطر نشان کرد در این فاصله شرایط تغییر کرده است.
نخست وزیر انگلیس گفت «شما از من می خواهید بگویم در صورتی که اکنون همه پرسی برگزار شود، به چه چیزی رای خواهم داد، اما فضا در سطح بین المللی نیز به اندازه فضای اقتصادی تغییر کرده است».

وی همچنین گفت «من صادق و صریح هستم. آنچه من در دفعه گذشته انجام دادم این بود که برای تصمیم گیری همه امور را بررسی کردم در صورتی که قرار باشد دوباره تصمیم گیری کنم باز به همین شیوه عمل می کنم. اما ما همه پرسی جدیدی نخواهیم داشت».

52310

کلید واژه‌ها : ترزا می - برگزیت -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است

به گزارش "ورزش سه"، امروز در انگلیس شکایتی رسمی به دادگاه ‏ارسال شد که شاکیان آن سرنوشت عجیبی داشته‌اند.‏

‏ 35 فوتبالیست سابق انگلیسی می‌گویند زمانی که در این کشور ‏فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کردند به دلیل بی‌توجهی مسئولان فوتبال به ‏جراحت وارد شده به مغز بازیکنان، سلامتی‌شان با خطرهای بزرگی ‏مواجه شده است. برای اطلاع از صحت این ادعا کافی است به این ‏آمار توجه کنید: با کارشکنی اتحادیه و لیگ برتر این شکایت سال‌ها ‏است که به مرحله بررسی نهایی نرسیده و در این مدت شش شاکی، ‏که همه ستاره‌های سابق فوتبال بوده‌اند، جان‌شان را از دست ‏داده‌اند. ‏

شکایتی که امروز نهایتا به دادگاه رسید اتحادیه فوتبال، اتحادیه ‏فوتبال ولز و لیگ فوتبال انگلیس و لیگ برتر را متهم می‌کند. آنها ‏همچنین از برد بین‌المللی فوتبال شکایت کرده‌اند که به توصیه‌ها ‏برای تغییر قوانین فوتبال بی‌توجه بوده است. ‏

ستاره‌های سابق فوتبال انگلیس می‌گویند در جریان مسابقه بارها با ‏بازیکنان حریف برخوردهای شدید سر به سر داشته‌اند و این برخوردها ‏سلامت مغزشان را از بین برده است. ‏

این موضوع مدتی پیش و زمانی بار دیگر در رسانه‌ها مورد توجه قرار ‏گرفت که یکی از شاکی‌ها، جو کیه‌نار، اسطوره تاتنهام و مربی سابق ‏ناتینگهام فارست و نیوکسل، به دلیل زوال عقل از دنیا رفت و پزشکان ‏معتقد بودند آسیب‌های وارد به سر او در دوران فوتبال بازی کردن در ‏این بیماری نقش داشته است. ‏

دیگر خبرها

  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)