Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، پاول دوروف در پیامی اعلام کرد طی روزهای جدید آپدیت هایی برای تلگرام معرفی خواهد شد.

این آپدیت ها شامل ویژگی های جدید مانند قابلیت مکان یابی زنده(Live Locations) و اشتراک گذاری آن، پلیر جدید موسیقی می شود. همچنین UI ۴.۴ تلگرام از زبان های بیشتر مانند فرانسه، اندونزی، مالایی، روسی، اکراینی و در آینده نزدیک فارسی پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا این شبکه اجتماعی امروز Telegram Localization Platformرا معرفی می کند. این بستر به کاربران تلگرام اجازه می دهد تا برای عباراتی که در Telegram UI می یابند، ترجمان ارائه دهند.

به گفته دوروف تلگرام برخلاف اپلیکیشن های دیگر اصلاحات را در نسخه های منطقه ای این برنامه اجرا می کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با اشاره به اینکه مسکو هم‌اکنون برنامه‌ای برای فیلترینگ پیام‌رسان تلگرام ندارد، از پاول دورف، سازنده و موسس این شبکه اجتماعی خواست تا توجه بیشتری به آن داشته باشد.

پسکوف در پاسخ به برنامه روسیه برای مسدود کردن تلگرام گفت: نه، در حال حاضر چنین برنامه‌ای نداریم.

وی افزود: البته، از پاول دورف انتظار داریم تا به این موضوع توجه بیشتری داشته باشد که این منبع منحصربه‌فرد و شگفت‌انگیز (تلگرام) که درست مقابل چشمان نسل ما به بلوغ رسید، به طور فزاینده به ابزاری در دست تروریست‌ها بدل و برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود.

پاوِل والِریویچ دورُف کارآفرین و مهندس رایانه زاده روسیه است که به واسطه تأسیس شبکه اجتماعی وی‌کی و پیام‌رسان تلگرام شهرت دارد.

کد خبر 6064046

دیگر خبرها

  • معرفی بهترین دستگاه های حضور و غیاب در بازار ایران
  • تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • معرفی اشتراک اسپاتیفای و روش خرید و فعالسازی آن
  • خاطرات ناب یک «آپاراتچی» با لهجه ترکی
  • حکم فیلتر تلگرام در اسپانیا متوقف شد
  • احتمال ممنوعیت اشتراک‌های پولی فیس‌بوک در اروپا
  • تلگرام در اسپانیا رفع فیلتر شد
  • آپدیت آیفون به‌صورت کاملاً خودکار از داخل جعبه!
  • فیلتر تلگرام در اسپانیا لغو شد