Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ پاول دوروف در پیامی اعلام کرد طی روزهای جدید آپدیت هایی برای تلگرام معرفی خواهد شد.

این آپدیت ها شامل ویژگی های جدید مانند قابلیت مکان یابی زنده(Live Locations) و اشتراک گذاری آن، پلیر جدید موسیقی می شود. همچنین UI ۴.۴ تلگرام از زبان های بیشتر مانند فرانسه، اندونزی، مالایی، روسی، اکراینی و در آینده نزدیک فارسی پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین راستا این شبکه اجتماعی امروز Telegram Localization Platformرا معرفی می کند. این بستر به کاربران تلگرام اجازه می دهد تا برای عباراتی که در Telegram UI می یابند، ترجمان ارائه دهند.

به گفته دوروف تلگرام برخلاف اپلیکیشن های دیگر اصلاحات را در نسخه های منطقه ای این برنامه اجرا می کند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلگرام در اسپانیا رفع فیلتر شد

ایتنا - دادگاه عالی اسپانیا حکم مسدود کردن تلگرام در این کشور را ملغی کرد.
دیوان عالی اسپانیا که دستور مسدود شدن موقت تلگرام را صادر کرده بود، این حکم را لغو کرد. با لغو حکم قبلی، کاربران اسپانیایی می‌توانند به فعالیت خود در تلگرام ادامه بدهند.

دادگاه عالی اسپانیا حکم مسدود کردن تلگرام در این کشور را ملغی کرد و قاضی این دادگاه به جای مسدود کردن این پیام رسان دستور داده تا پلیس این کشور گزارشی در مورد اثرات مسدود کردن تلگرام روی مردم و کسب و کارهای این کشور تهیه کند.

تلگرام چهارمین مسنجر محبوب در اسپانیا هست و بعد از مسدود شدن اون در این کشور، درخواستها برای VPN و پروکسی برای دسترسی به این مسنجر افزایش پیدا کرده بود. انجمن مصرف کنندگان اسپانیا از این تصمیم استقبال کرده و اعلام نمود که امیدوار است گزارش پلیس باعث شود این تصمیم به طور کامل ملغی شود.

دیگر خبرها

  • جدیدترین آپدیت بدنی سیمپسون ها در باشگاه!
  • جدیدترین آپدیت بدنی سیمپسون ها در باشگاه! (عکس)
  • کرملین خواستار توجه بیشتر تلگرام به سوء استفاده گروه‌های تروریستی شد
  • معرفی بهترین دستگاه های حضور و غیاب در بازار ایران
  • کرار؛ پهپاد چند منظوره ایرانی
  • اکونومیست: گرسنگی اهرم فشار صهیونیست‌ها علیه حماس است
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • (عکس) کرار، پهباد ایرانی؛ یک پرنده با چندین مأموریت
  • تلگرام در اسپانیا رفع فیلتر شد
  • آپدیت آیفون به‌صورت کاملاً خودکار از داخل جعبه!