Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاطره محمدی هدف تیم ملی اسلحه سابر بانوان را کسب نتایج در بازیهای آسیایی جاکارتا عنوان کرد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی شمشیربازی در اسلحه سابر بانوان در گفت‌وگو با ایسنا، پیش از حضور در جام جهانی فرانسه درباره روند آماده سازی تیم، اظهار کرد: شرایط اردوها بسیار خوب است. تغییرات چشمگیری را در ملی‌پوشان شاهد هستیم و روند رو به رشدی را در پیش گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف تیم‌ ‌ملی کسب نتایج و مدال آوری در بازی‌های آسیایی اندونزی است تا بتوانیم ملی‌پوشان را به سطحی که لیاقت آن را دارند برسانیم و مقام کسب کنند.

محمدی در ادامه‌ افزود: چند روز زودتر از آغاز مسابقات جام جهانی فرانسه، آنجا حاضر خواهیم شد تا یک اردوی مشترک را با کشورها برگزار کنیم. تمرینات ملی‌پوشان تاثیر بسزایی در کسب نتایج آنها دارد و روز به روز نتایج آن را خواهیم دید. برای مثال سازنجیان در مسابقات دانشجویان جهان با اختلاف یک امتیاز نتیجه را به حریف روسی خود واگذار کرد، اما در گذشته این گونه نبود و اختلافات بسیار بود.

او در ادامه‌ با اشاره به خودباوری بازیکنان، خاطر نشان کرد: بازیکنان ما باید به این خودباوری دست پیدا کنند و بدانند که توانایی لازم برای کسب نتایج درخشان را دارند و این خودباوری با حضور در مسابقات مختلف به دست خواهد آمد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی اسلحه سابر بانوان درباره پیش‌بینی خود از نتایج ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی جاکارتا، بیان‌ کرد: بسیار به کسب نتیجه امیدوار هستیم، چرا که تیم روند خوبی را در پیش گرفته است و ما به آن امیدواریم. ان‌شاء‌الله نتایج خوبی کسب شود و برای ایران افتخارآفرینی کنیم.

محمدی در پاسخ به این سوال که تقریبا نفرات اعزامی به مسابقات مختلف یکسان است، معیار فدراسیون برای اعزام ملی‌پوشان به مسابقات چیست؟ پاسخ داد: هر کسی که رنکینگ بهتری را کسب کند جزو نفرات برتر قرار می‌گیرد. چهار بازیکنی که به مسابقات اعزام می‌شوند از سایر بازیکنان نتایج بهتری را کسب کرده‌اند. از آنجایی که برنامه‌ریزی فدراسیون برای کسب نتایج در بازی‌های آسیایی اندونزی است، بر روی این چهار بازیکن سرمایه‌گذاری شده است و در اکثر مسابقات حضور دارند. در حال‌ حاضر زمان آن نیست که بخواهیم بازیکنی را جایگزین کنیم و از ابتدا برنامه‌ریزی و تمرینات را آغاز کنیم. سایر شمشیربازان حاضر در ایران نیز خوب هستند، اما این ریسک است که بخواهیم در این زمان بر روی بازیکن جدیدی سرمایه‌گذاری کنیم. در اردوها از ملی‌پوشان جوانان نیز در تمرین ملی پوشان استفاده می‌کنیم، اما در حال‌ حاضر نمی توانیم آنها را جایگزین کنیم.

او در پاسخ به این سوال که کیانا باقرزاده نتایج قابل قبولی را در مسابقات کسب نکرده اما به همه رقابتها اعزام می‌شود، بیان‌ کرد: باقرزاده به همراه رفیعی نتایج خوبی را در مسابقات گذشته به دست آورده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند

سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره بازیکنان تیم ملی را برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا به‌نژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیرماه سال‌جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

کد خبر 747444

دیگر خبرها

  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان