Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@14:02:07 GMT

برگزاری هفتمین اردوی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۰۰۲۳۷

برگزاری هفتمین اردوی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان

دبیر انجمن وزنه‌برداری جانبازان و معلولین از آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان خبر داد.

به گزار خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، سید محمدرضا میرشفیعی در این باره گفت: پس از وقفه‌ای که به دلیل لغو اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان رخ داد، دور جدید تمرینات ملی پوشان از 29 مهر ماه آغاز می‌شود و پس از این اردو، که هفتمین اردوی تیم ملی نیز هست، یک مرحله دیگر اردو در نظر داریم که متصل به اعزام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرشفیعی خاطر نشان کرد: به دلیل فاصله کوتاهی که مسابقات قهرمانی جهان با رقابت‌های پاراآسیایی جوانان دارد، تصمیم بر این شد که تیم جوانان در مکزیک حضور نداشته باشد و در بازی‌های امارات شرکت کند، اما یک نماینده از تیم جوانان به نام محسن بختیار هم در رقابت‌های مکزیک و هم در امارات شرکت خواهد داشت.

دبیر انجمن وزنه برداری افزود: پیش از لغو مسابقات جهانی به دلیل وقوع زلزله، مقرر بود بختیار در رقابت‌های قهرمانی جهان هم در بخش جوانان و هم در بخش بزرگسالان برای تیم ملی کشورمان وزنه بزند و چون شرایط مطلوبی از نظر رکوردی دارد و می‌تواند در بازی های پاراآسیایی جوانان نیز به عنوان خوبی برسد، در هر دو رویداد حضور پیدا می‌کند.

وی گفت: تیم ملی با افزوده شدن 2 ملی پوش دیگر تمرینات خود را آغاز می‌کند و اگرچه بین تمرینات وقفه ایجاد شد اما ملی پوشان به صورت شخصی و با برنامه هایی که داشتند، روند تمرینات را در شهرهای خود ادامه دادند و هم اکنون شرایط خوبی دارند.

مانی دهباشی، روحاله رستمی، نادر مرادی، علی حسینی، مجید فزرین، سید حامد صلحیپور، علی صادقزاده (تهران)، سامان رضی، محسن بختیار (گیلان)، امیر جعفری، یوسف یوسفی (البرز)، صمد عباسی (کرمانشاه)، منصور پورمیرزایی(کرمان)، سیامند رحمان (آذربایجانغربی)، ملی‌پوشان دعوت شده به این تمرینات هستند که 28 مهر ماه وارد محل برگزاری اردو خواهند شد.

علی اصغر رواسی، سرمربی تیم ملی با همراهی علی فخرآور و جواد رازی، مربیان تیم ملی بر تمرینات نظارت دارد و سرپرستی این اردو که از 29 مهر تا 7 آبان در تهران برگزار می‌شود، بر عهده احمد شکری است.

رقابت‌های وزنه برداری معلولین قهرمانی جهان از 6 تا 16 آذر ماه در مکزیکوسیتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1351/P1435/S31,3,29,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی والیبالیست بجنوردی به اردوی سوم تیم ملی نوجوانان دعوت شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات والیبال قهرمانی زیر 18 سال دختر آسیا از تاریخ 27 خرداد تا سوم تیرماه 1403 در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی نوجوانان دختر ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان پس از پایان مرحله دوم تمرینات، 30 بازیکن را انتخاب و به سومین مرحله آماده‌سازی دعوت کرد تا تمرینات خود را از روز دوشنبه ششم فروردین آغاز کنند.

النا همایونی‌راد والیبالیست بجنوردی در این اردو حضور دارد.

کد خبر 6057111

دیگر خبرها

  • هفتمین اردوی کتابخوانی در منطقه عشایری قیروکارزین
  • ٢٩ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شدند
  • فوری: فهرست عجیب و شوکه کننده تیم ملی برابر ازبکستان؛ قلعه نویی دو کاپیتان را حذف کرد!
  • پایان مسابقات وزنه برداری بانوان در سمنان
  • بانوی والیبالیست بجنوردی به اردوی سوم تیم ملی نوجوانان دعوت شد
  • برگزاری سه دیدار تدارکاتی تیم هندبال جوانان ایران در تهران
  • کردستان| گلایه‌های قهرمان وزنه‌برداری آسیا از بی‌توجهی مسئولان/ بعد از کسب مدال کسی سراغم را نگرفت
  • اردوی مشترک تیم ملی راگبی بانوان ایران و عراق در مشهد
  • گفت‌وگو با قهرمان وزنه‌برداری آسیا؛ مسئولان کیژان مقصودی را ‌تحویل نمی‌گیرند + فیلم
  • علی داودی: مطمئنم در پاریس مدال می‌گیرم