Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی هلند از شب تلخ فوتبال این کشور و البته خداحافظی آرین روبن از تیم ملی گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، سوئد باوجود شکست ۲ بر صفر برابر هلند توانست به عنوان تیم دوم صعود کند و هلند از صعود به جام جهانی بازماند. بعد از پایان این دیدار آرین روبن از تیم ملی فوتبال هلند خداحافظی کرد.

دیک ادوکات سرمربی تیم ملی هلند بعد از ناکامی در راه رسیدن به جام جهانی گفت: شب غم انگیزی برای فوتبال هلند است و نتوانستیم به آن چه مدنظرمان بود برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قبل هم می‌دانستیم که زدن هفت گل به سوئد واقع بینانه نیست. متاسفانه در طول بازی‌هایی که در این رقابت‌ها داشتیم نتایج بدی گرفتیم و از صدر جدول دور شدیم. علاوه بر آن شکست فرانسه برابر سوئد و برتری ۸ بر صفر سوئد برابر لوگزامبورگ نتایجی بودند که اصلا انتظار آن را نداشتیم و همین باعث شد که از رسیدن به جام جهانی باز بمانیم.

ادوکات در پایان درباره آرین روبن گفت: روبن یکی از بهترین بازیکنان جهان بوده، هست و خواهد بود. قطعا نبود او را در تیم ملی احساس خواهیم کرد ولی به تصمیمی که او برای خود گرفته است احترام می‌گذاریم. روبن زحمات زیادی برای فوتبال هلند کشید و متاسفم که او در این شب تلخ تیم را ترک می‌کند. از الان باید به فکر بازگشت هلند باشیم. مهم نیست من باشم یا نباشم. مهم این است که هلند بتواند در رقابت‌های یورو بعدی عملکرد خوبی داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه تلویزیونی نوروز فوتبالی مانند هر سال بهترین بازیکنان در سال ۱۴۰۲ را انتخاب و از آنها تقدیر می‌کند.

آرمین سهرابیان، مدافع گلزنر استقلالی ها از سوی این برنامه به عنوان بهترین مدافع را دریافت کرده است. انتخاب بازیکنان استقلال از سوی این برنامه در روزهای اخیر حواشی زیادی را در پی داشته و باعث شده این باشگاه در بیانیه‌ای با استناد به آرای نوروز فوتبالی، از عدم حضور بازیکنان خود در ترکیب اصلی تیم ملی انتقاد کند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888461

دیگر خبرها

  • «فرسایش خاک در ایران» سه برابر میانگین کشورهای آسیایی و 20 برابر میانگین جهانی! - استاد دانشگاه یزد: ایران در رده پنجم از نظر ثروت منابع طبیعی جهان قرار دارد
  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • رونالدو در محدوده پایان دوران ملی!
  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • پاسخ دستیار قلعه‌نویی به انتقادات جوانگرایی
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • راهپیمایی روز جهانی قدس پرشورتر از همیشه در لرستان برگزار می‌شود