Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، تحولات سوریه و عراق و خبر رییس ‌جمهور ترکیه مبنی بر آغاز عملیات نظامی ارتش این کشور در ادلب و پایان عملیات جبهه مقاومت سوریه در حومه شرقی حمص، تداوم بحران در شبه جزیره کره و تهدیدهای آمریکا و کره شمالی علیه یکدیگر از محورهای برنامه «گزارش هفتگی» است.

همچنین با توجه به احتمال اعلام عدم پایبندی ایران! به برجام در روز پنجشنبه یا در ابتدای هفته آینده از سوی آمریکا، در گفتگویی با کارشناسان درباره اینکه برجام به چه سمت و سویی می رود و آیا کنگره در مدت ۶۰ روز این تصیمم را که به معنای بازگشت تمامی تحریم ها علیه ایران است تایید می کند؟ و اینکه آیا با خروج آمریکا از برجام، این معاهده امکان تداوم خواهد داشت یا خیر؟ در برنامه بررسی و تحلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«گزارش هفتگی» به تهیه کنندگی شهریار افشاری‌پور کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که هر هفته جمعه ها حوالی ساعت ۱۲:۱۰ با اجرای رضا ابراهیمی از این شبکه روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی پس رفت

قیمت طلا برای دومین سقوط هفتگی متوالی تعیین شد و ‌می‌تواند نشانه‌های بیشتری در مسیر سیاست‌گذاری فدرال رزرو ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا تقریباً بدون تغییر در ۲۳۰۲ دلار و ۵۱ سنت بود. قیمت‌ها در این هفته بیش از یک درصد کاهش یافت. هر اونس طلای آمریکا ثابت ماند و در ۲۳۱۰ دلار و ۴۰ سنت قرار گرفت.

اس‌پی‌دی‌آرگلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد که دارایی‌های آن ۰.۱۷ درصد کاهش یافت و از ۸۳۱.۰۴ تن در روز چهارشنبه به ۸۲۹.۶۰ تن در روز پنجشنبه رسید.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۶.۶۵ دلار رسید و در هفته نزدیک به دو درصد کاهش یافت. پلاتین حدود ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۷.۱۵ دلار رسید و در مسیر افزایش هفتگی قرار گرفت. پالادیوم با ۰.۲ درصد افزایش به ۹۳۷.۵۷ دلار رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • طلای جهانی پس رفت
  • برخورد ۲ گانه‌ی آمریکا با تحولات بین المللی
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه