Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:12:55 GMT

پایان ساخت رئالیتی‌شو سعید ابوطالب و پخش از افق

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۰۱۲۸۱

مستند ـ مسابقه «دستم را بگیر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب به مرحله تدوین رسیده و قرار است از شبکه افق سیما به روی آنتن برد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، سعید ابوطالب تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه گفت: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دستم را بگیر» پس از ماه‌های طولانی به پایان خود نزدیک می‌شود و همزمان تدوین آن به صورت مجزا توسط هفت گروه تدوین آغاز شده است و به زودی از شبکه افق پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تدوین بخش‌های مختلف این مجموعه عظیم را عده‌ای از تدوینگران با تجربه سینما و تلویزیون از جمله یاسر سنایی، محمد مهدی بهرامی‌نژاد، سید محمدحسینی پاریزی، حسین بیات، مهدی گرامی و .... آغاز کرده‌اند.

ابوطالب، کارگردان این مجموعه گفت: «دستم را بگیر» یک رئالیتی شو در قالب مستند ـ مسابقه است که راه حل‌های ساده برای حل آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی را میان گروه‌های داوطلب به رقابت گذاشته است.

وی با بیان اینکه هیچکس به شرکت‌کنندگان کمک نمی‌کند، افزود: گروه‌های داوطلب هفته‌های طولانی و گاه تا چندین ماه فرصت داشته‌اند که یک انسان درمانده و ناامید را به زندگی برگردانند. حالا نتیجه تلاش آنها را می‌بینیم. مخاطب تلویزیون درباره آنها قضاوت می‌کند. در این مسابقه بینندگان تلویزیونی، گروهی را برمی‌گزینند که روش و اقدامش را در کمک به دیگران می‌پسندند و به آنها با توجه به روششان در کمک‌رسانی و ارتباطشان با موضوع و کمک به همنوعان رأی می‌دهند.

تهیه‌کننده این برنامه گفت: هدف از مستند ـ مسابقۀ «دستم را بگیر» به تصویر کشیدن فعالیت افراد عادی جامعه است که با انگیزه‌های شخصی سعی در شناخت موضوعاتی مثل بچه‌های کار، کولبران، بازماندگان از تحصیل در مناطق دور دست، بیماران خاص و دیگر نیازمندان و آسیب دیدگان اجتماعی دارند و قصد یاری رساندن به آنها بدون استفاده از نهادها و امکانات دولتی را دارند. «یک نفر را به زندگی برگردانیم» شعار این برنامه است.

عوامل اصلی این برنامه عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان : سعید ابوطالب، مدیر تولید :احمد مرادی، دستیاران تهیه کننده: محمد هادی شیرازی، علیرضا تهرانی، محمد جواد کربلایی، دستیار کارگردان: یاسر سنایی، اعضای گروه طراحی:سید محس حسینی، محمود کریمی، دکتر سهیل عظیمی و یاسر سنایی.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مجموعه فرهنگی ورزشی تا ۸ ماه آینده تکمیل می‌شود.

برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد.

این مجموعه در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۹۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • «خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود
  • استادانی که سن نمی‌شناسند/ از اسکورسیزی تا اسپیلبرگ و ایستوود
  • آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید