Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@15:55:54 GMT

عذرخواهی محسن یزدی از صراحت های مستند جنجالی

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۰۱۷۳۶

عذرخواهی محسن یزدی از صراحت های مستند جنجالی

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، مراسم رونمایی از مستند «پول و پورن»، عصر امروز، سه شنبه 18 مهرماه با حضور عوامل فیلم در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محسن یزدی، مدیر مرکز مستند سوره درباره پرداختن به موضوعاتی که مستند «پول وپورن» به آن ورود گرده است، گفت: ورود به مسائلی از این دست مشکلات خود را دارد، ما مرتب بحث می کردیم که آیا نشان دادن این مسال خوب است یا بد؟! اما با اینکه بیان این موارد مانند شمشیر دو لبه است، باید گفت که پرداختن به این موضوع ها لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صراحت‌هایی در این فیلم وجود دارد که عذرخواهی می‌کنم اما احساس ما بر این است که این نوع صراحت گاهی لازم است.

یزدی با اشاره به مشکلاتی که لیبرالیسم در جهان و به خصوص ایران به وجود اورده است، اظهار کرد: یک شکل از لیبرالیسم در حوزه اخلاق، صنعت پورن است و شکل دیگر همانی است که در این مستند به نمایش درآمد.

او عنوان کرد: صنعت پورن صنعتی پولساز است. همانطور که ما در این فیلم دیدیم که افرادی از این روش به زندگی بورژوازی رسیدند.

وی در ادامه با تقدیر از مرکز عملیات سایبری، گفت: اگر امروز با مصیبتی به عنوان آقازاده ها مواجه هستیم دلیلش نان و پول شبهه ناک است که باعث می شود فرزندان این افراد در آن‌ سوی مرزها «چی چی نیوز» تاسیس کنند.

یردی، افزود: 500 میلیون صفحه فضای مجازی با موضوع پورن وجود دارد، لیبرالیسم یعنی فحشا؛ گی ها و لزبین ها طایفه قوم سدوم هستند. ربا، زنا، لواط، بت پرستی، کفر و ... همه آنها در امریکا جمع شده و ایدئولوژی آن را رهبری می کند با تفکر لیبرال، در ناحیه لیبرال‌ها در این مملکت از صهیونیست و وهابیت خطرناک ترند خدا نکند لیبرالی را که در این جامعه زندگی می کند.

وی در ادامه با یک هشدار، تاکید کرد: اگر یک بار دیگر ببینیم لیبرال‌ها در تریبون‌هایشان به مدافعین حرم حرفی بزند در تریبون ها طور دیگری با آنها حرف خواهیم زد ما پیرو همان روح الله هستیم.

مدیر مرکز مستند سوره با اشاره به بعضی از فیلم های ساخته شده به سبک ابزورد در ایران، اظهار کرد: بخش عمده ای از جامعه سینمایی کشور ابزورد یعنی مزخرف است و جریان مرموزی وجود دارد با عنوان ابزورد که فیلم هایی مانند : «بی خود و بی جهت»، «هیچ» و «خوابم میاد» را می سازد.

وی افزود: ابزورد ساز می گوید آخرتی نیست شمر و یزید و حسین وجود نداشته اند و آدم ها خاکستری هستند.

وی درباره جامعه هدف فیلم مستند «پول و پورن» تاکید، کرد: مخاطب این فیلم پورن پول و آدم های خاکستری جامعه هستند. ما باید در پاتولوژی فرهنگی به بررسی این موارد بنشینیم. بیماری فرهنگی جامعه باید توسط طبیبان نیز بعد از پاتولوژی فرهنگی درمان شود.

به گزار ایسکانیوز، موضوع مستند «پول و پورن» قاچاق دختران ایرانی است. کارگردان این اثر مهدی نقویان است و تهیه کنند‌کی آن را مرکز مستند سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی با همکاری سازمان جرایم سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر عهده داشته‌اند.

مستند «پول و پورن» پس از ترسیم نمایی کلی از باندهای زیرزمینی اما پر کار فساد و فحشا (اسکورت سرویس ها) و بیان نحوه فعالیت آنها، ماجرای یک پرونده امنیتی مرموز و مهم از نفوذ آنها به ایران و قاچاق دختران ایرانی را روایت می‌کند.

501

مستند پول و پورن

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی

محمدکاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد  مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر گفت: با همت و همدلی دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت و تلاش دانش آموزان یزدی، استان یزد توانست برای سی امین سال پیاپی رتبه اول قبولی در کنکور سراسری را کسب کند.

وی افزود: همچنین دانش آموزان یزدی در کنار کنکور توانستند در مجموعه مسابقات کشوری پنج و هشت گانه دانش آموزی حائز رتبه برتر شوند. 

رحیمی نژاد اظهار داشت: تحقق اسناد چند ساحتی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، موضوع مهم و حرکتی روشن و دقیق است که تاکنون در استان در این زمینه اقدام شده و ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • فیلم/عذرخواهی هوادار سپاهان ازبانوان پرسپولیسی
  • عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست