Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- راه اندازی 100 مرکز ارائه اینترنت رایگان در اماکن عمومی، حراج هنری اصفهان چکش می خورد، بازار پوشاک چشم به راه مد جدید ؛ از مهمترین مطالب روزنامه های اصفهان در روز چهارشنبه است.

روزنامه نصف جهان در مطلبی با عنوان راه‌اندازی 100 مرکز ارائه اینترنت رایگان در اماکن عمومی به نقل از مدیرکل ارتباطات مخابرات استان اصفهان نوشت: براساس دستور وزیر ارتباطات مبنی بر ارائه اینترنت بیسیم رایگان در مکان‌های عمومی، ترمینال‌ها، پارک‌ها و اماکنی که مردم تجمع دارند، باید اینترنت بیسیم به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گیرد و دسترسی مردم به اینترنت آسان شود و بار شبکه‌های اینترنت موبایل کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفر مطلب‌زاده گفت: شرکت مخابرات اصفهان به همین جهت درصدد ارائه اینترنت بیسیم رایگان در نقاطی از شهر اصفهان بوده و این امر نیازمند مجوز از شهرداری است که شهرداری نیز در این راستا قول مساعد داده است.
وی افزود : شرکت مخابرات استان اصفهان نیز در حال رایزنی با شرکت‌های اف.سی.پی در کشور است تا بهترین شرکت‌ها در این زمینه با سابقه فعالیت در اصفهان را شناسایی کند و اینترنت بیسیم رایگان در اماکن عمومی مشخص شده شهر اصفهان ارائه شود.
مطلب زاده خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری 100 مرکز ارائه اینترنت بیسیم رایگان در اماکن عمومی شهر اصفهان راه‌اندازی خواهد شد.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان وضعیت کسب و کار اصفهان زیاد وخیم نیستبه نقل از مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اصفهان نوشت: وضعیت کسب و کار استان اصفهان در حالت میانه قرار دارد ، یعنی نه زیاد خوب و نه زیاد وخیم است.
محسن ایروانی افزود: بهبود فضای کسب و کار که شرط لازم برای تحول اقتصادی است نیازمند انجام اقدامات کوتاه و بلند مدت است .
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیر اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان نوشت: بیش از پنج هزار مورد خدمت حقوقی و قضایی رایگان به مددجویان و نیازمندتحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در شش ماهه نخست امسال ارائه شده است.
جواد کرانی با بیان اینکه مددجویان از مشاوره حقوقی رایگان 104 وکیل نیکوکار بهره مند هستند، اظهار کرد: در شش ماه نخست سال جاری بیش از 700 پرونده حقوقی مددجویی پیگیری شده است.
روزنامه اصفهان امروز هم در مطلبی با عنوان حراج هنری اصفهان چکش می خورد به نقل از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نوشت: اصفهان نیاز به زیرساخت های فرهنگی و هنری دارد به طوری که در این حوزه ها نسبت به استانداردهای شاخص بین المللی و جهانی ضعف داریم .
حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی توجه به بخش خصوصی و مشارکت مردم و فعالان عرصه فرهنگی و هنری را مهم خواند و اظهار کرد: لازم است در زمینه موسیقی اقدامات خاصی صورت گیرد.
وی همچنین از راه اندازی حراج بزرگ در اصفهان خبر داد و گفت: سعی داریم در نیمه دوم سال جاری طرح حراج بزرگ اصفهان اقتصاد هنر را برگزار کنیم و سامانه ای در این باره راه اندازی شده است.
روزنامه سیمای شهر هم در مطلبی به نقل از معاون عمرانی استانداری اصفهان با عنوان 87 درصد جمعیت استان اصفهان شهرنشین هستند نوشت: اصفهان استانی شهرنشین است که تنها ۱۳درصد از جمعیت آن در روستاها زندگی می کنند.
محمد علی طرفه با اشاره به انتخاب ۵۷۱ نفر به عنوان اعضای شورای اسلامی در شهرهای استان، اذعان داشت: تعداد اعضای انتخاب شده اعضای شورای اسلامی در روستاها ۲ هزار و ۹۰۰ نفرهستند.
این روزنامه در مطلب دیگری با اشاره به تجمع کشاورزان روبروی اداره‌کل محیط زیست اصفهان نوشت:پیگیری تالاب و زاینده‌رود وظیفه ذاتی محیط ‌زیست است و ربطی به مدیربومی یا غیربومی ندارد.
معاون توسعه مدیریت و جانشین مدیر سابق اداره‌کل محیط زیست استان در پی تجمع صبح دیروز کشاورزان روبروی اداره‌کل محیط زیست استان، گفت: پیگیری مسائل تالاب و زاینده‌رود از وظایف اصلی محیط زیست است و قطعا ربطی به مدیر بومی و غیر بومی ندارد.
درپی تغییر مدیر اداره کل محیط زیست استان تجمعی از سوی نمایندگان کشاورزان شهرستانهای استان روبروی درب اصلی اداره محیط زیست انجام شد که تجمع کنندگان خواسته خود را تغییر مدیریت جدید و انتخاب مدیری بومی برای این اداره کل عنوان کردند.
روزنامه اصفهان زیبا هم در مطلبی با عنوان بازار پوشاک، چشم به راه مد جدید نوشت: حال‌و هوای بازار پوشاک اصفهان در هفته‌های ابتدایی پاییز چگونه است؟
این روزنامه می افزاید: ویترین‌ فروشگاه‌ها در بازار پوشاک اصفهان از حدود یک هفته‌ قبل کاملا پاییزی شده‌است و بیشتر فروشنده‌ها یا اجناس تابستانی خود را کاملا جمع کرده‌اند یا فقط گوشه‌ای از فروشگاه ‌خود را به اجناس تابستانی اختصاص داده‌اند و ازطرفی، پوشاک زمستانی موجود در بازار نیز همان لباس‌های فروش‌نرفته از سال ‌گذشته‌ هستند.
اما کاسب‌های اصفهانی برای اینکه بتوانند‌ این اجناس را سریع‌تر به پول نقد تبدیل کنند، میزان‌ تخفیف روی آنها را به شدت‌ افزایش داده‌اند. مثلا قیمت یک پالتو‌ در بازار اصفهان حتی به 30 هزار تومان نیز می‌رسد؛ البته این حراج‌ها ادامه‌دار نخواهد بود و بدون شک‌ با ورود پوشاک زمستانی مد امسال، قیمت‌ها بیشتر می‌شود.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از شهردار اصفهان نوشت: مسئولان با تمام امکانات در خدمت رشد کودکان باشند.
دکتر قدرت الله نوروزی گفت: کودکان به عنوان سرمایه های بزرگ جامعه و آینده سازان کشور هستند که همه ما مسئولان باید با تمام وجود و امکانات در عین حال که دوست تان داریم در خدمت کودکان باشیم تا به سرمایه های بسیار خوب برای آینده تبدیل شوید.
گ 7150 / خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در محله کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع در محله کلمه‌خواران به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان خبر داد و گفت: هفته فرهنگی کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از یکم تا ششم اردیبهشت است.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: هدف از اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی معرفی امکانات و ظرفیت‌های شهرداری در حوزه فرهنگی، تفریحی و اجتماعی به افراد در محلات و شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی هر محله و شناساندن کالبد محله به شهروندان است.

وی با بیان اینکه هفته فرهنگی کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از یکم تا ششم اردیبهشت است، افزود: به همین مناسبت برنامه‌های متنوع و شاد شامل بازی‌های بومی محلی، شاد پیمایی عروسکی، مشاغل قدیمی محله، بازی‌های تفریحی و کارگاهی برای معرفی تاریخچه این محله برگزار و رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی محله انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تدوین مجموعه کتاب‌های تاریخ شفاهی این منطقه از دو سال گذشته تا کنون در دست اقدام است، گفت: این کتاب توسط میترا گودرزی نویسنده و سرپرست مجموعه در حال تدوین است و از اهالی درخواست دارم تا اگر ناگفته‌ای دارند بیان شود تا قبل از چاپ به مطالب کتاب اضافه شود.

زمانی با بیان اینکه برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان با همکاری مشترک شهروندان و مسجد و سایر بخش‌های سازمان فرهنگی اجرا می‌شود، ادامه داد: رصد آسمان شب با همکاری مرکز آموزش نجوم ادیب، مسابقه اذان با همکاری مسجد محله و پایش سلامت با همکاری مرکز بهداشت محله اجرا می‌شود، همچنین میز خدمت رضوی شامل چند غرفه خدماتی، مشاور حقوقی و خانواده با همکاری مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره ابر بازی‌ها، بازی‌های رومیزی، بازی‌های الکترونیکی و بازی‌های محلی نیز در این ایام برگزار می‌شود، همچنین در هفته فرهنگی اصفهان برنامه میراث کهن و ارائه بازی‌های بومی و محلی در بوستان‌های منتخب محله‌های منطقه ۴ برگزار می‌شود.

کد خبر 746595

دیگر خبرها

  • نگاهی به مطبوعات امروز/ تعطیلی شنبه آری یا خیر؟
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • همشهری آنلاین و روزنامه جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدن
  • تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه در ارتفاعات استان
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه
  • برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در محله کلمه‌خواران همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • بازآفرینی تصویر عطار نیشابوری توسط عمار تفتی
  • فعالیت سامانه ناپایدار جوی از روز دوشنبه در استان