Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - سرلشکر خلبان مطر علی مطر العبیدانی، فرمانده نیروی هوایی ارتش عمان و هیات همراه در محل ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران با امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، جانشین فرمانده کل ارتش دیدار و گفت‌ و گو کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار رسمی که امروز چهارشنبه برگزار شد، گسترش و تعمیق مناسبات نظامی و همکاری های دو جانبه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نیروی هوایی ارتش عمان بنا به دعوت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راس یک هیات عالی ‌رتبه نظامی در تهران به سر می‌برد، ملاقات‌ها و مذاکراتی را با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح از جمله فرمانده نیروی هوایی ارتش، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاون امور بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران داشته است.
اجتمام(1)**7029** 1569**تنظیم: فرهاد شرف پور **انتشار: علی حبیبی
آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
انتهای پیام /*

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی

ساعاتی پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، فرمانده منطقه مرکزی ارتش از تصمیم خود برای استعفا از سمتش به دلیل ناکامی در برابر مقاومت فلسطین خبر داد.

به گزارش ایسنا، رئیس بخش اطلاعات نظامی و فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در جنگ غزه، در یک روز استعفای خود را اعلام کردند.

پس از اعلام استعفای امروز «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی به دلیل ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، «یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا آگوست سال جاری میلادی از منصب خود استعفا خواهد کرد.

«یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی پس از سه سال خدمت در این سمت، تصمیم خود برای استعفا را به «هرزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش ابلاغ کرده است.

کارشناسان معتقدند طی روز‌های آتی شاهد استعفای بیشتری از فرماندهان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل عدم تحقق اهداف اعلامی خود در غزه برای نابودی حماس و ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین خواهیم بود.

«رون بن یشای» خبرنگار نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در غزه اذعان کرد و گفت: «ما در غزه گرفتار شدیم.»

وی تأکید کرد هیچ جایگزینی برای حاکمیت حماس در غزه وجود ندارد و هیچ چشم‌اندازی هم برای پایان جنگ با حزب‌الله در مرز‌های شمالی قابل تصور نیست.

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»