Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان کل کشور گفت: در زمان انتخابات با تخلفات زیادی روبه رو بودیم که بنده در بطن آنها بودم. حال که خواستیم برخورد کنیم گفتند که برخورد سیاسی است؛ این حرفها ناظر بر یک دولت خاص نیست و در تمام دولت ها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان،حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در مراسم تاسیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: نظام بانکی ما دچار مشکل است و دلیل آن وام های کلان و سود های زیاد است و در حال حاضر بیش از 12تا 13پروند انتظامی در حوزه انتظامی بانک مرکزی داریم و این مشکل به یک چاه بی انتها تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: عقلانیت حکومت بر این است که کار باید به مردم سپرده شود و دولت فقط باید نظارت کند.دولت باید استراتژی اقتصاد مقاومتی را تهیه، نظارت و مساعدت کند و از رئیس سازمان بازرسی می خواهیم نظارت سیستمی را افزایش دهد و اگر قانون اشکال دارد به مجلس بروید و قانون را تغییر دهید. امروز گذاشتن چند بازرس در هر سازمانی جواب نمی دهد و باید وارد سیستم بانک ها شد و از سیستم های روز استفاده کرد.

دادستان کل کشور گفت: باید با فساد مقابله کرد و بخشی از فساد طبیعی است؛ همه در راه راست حرکت نمی کنند؛ اما اینکه فساد به این گونه باشد، درست نیست. دستگاه قضا می‌‎خواهد با فساد مقابله کند با مسایلی مواجه می شود که با هیچ عقلی سازگار نسیت.


وی گفت:قوه قضاییه می خواهد با یک جریانی مقابله کند، می گویند قوه قضاییه سیاسی عمل می کند، هر زمانی که قوه قضاییه میخواهد در هر کاری وارد شود یک مُهر سیاسی زیر آن می زدند. در زمان انتخابات با تخلفات زیادی روبرو بودیم که بنده در بطن آنها بودم. حال که خواستیم برخورد کنیم گفتند که برخورد سیاسی است؛ این حرفها ناظر بر یک دولت خاص نیست و در تمام دولت ها وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری تصریح کرد: در یک واگذاری، یک اختلاس کلان شد، در زمان ورود به پرونده ،قوه قضاییه به برخی مهره ها می‌رسد، بعد می گویند:" قوه قضاییه سیاسی عمل می کند. قوه قضاییه یک جناح است که می خواهد جناح مقابل را زمین بزند". این حرف ها درست نیست. خطاب بنده به این افراد این است که آیا تضعیف قوه قضاییه به نفع کشور است؟

این خبر د حال تکمیل است...

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری/عملکرد بانک ملی به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، زارع با بیان این که بانک ملی ایران رکوردهای مهمی را در خروج از بنگاه‌داری در مقایسه با سایر بانک‌های کشور به ثبت رسانده است، تأکید کرد: وظیفه ذاتی بانک‌ها، ایجاد فرصت‌های مناسب برای خلق بنگاه است و بانک‌ها باید با توجه به این وظیفه خود شرایطی را فراهم کنند تا با خلق و گسترش شرکت‌های تولیدی، فرصت‌های اشتغال جدیدی نیز در اقتصاد کشور تولید شود.

وی افزود: ماندگاری بانک‌ها در بنگاه‌ها موجب می‌شود تا چرخه ایجاد بنگاه‌های جدید متوقف شود، ازاین‌رو مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم بر خروج بانک‌ها از بنگاهداری با هدف خلق بنگاه‌های جدید تأکید دارند.

این نماینده مجلس با اشاره به واگذاری پتروشیمی شازند توسط بانک ملی ایران گفت: عملکرد این بانک در خروج از بنگاهداری در شبکه بانکی کشور شاخص است و باید به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود.

وی ادامه داد: براساس قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و مصوبات پول و اعتبار، بانک‌ها نباید بنگاهداری کنند و باید در راستای واگذاری دارایی‌های خود قدم بردارند.

رحیم زارع بیان کرد: واحدهای تولیدی احیاء شده توسط بانک‌ها باید به بخش خصوصی واگذار شوند و از همان نقطه آغاز که وارد قراردادی برای خلق بنگاه می‌شوند، باید به نقطه خروج نیز فکر کنند.

نماینده مردم آباده، بوانات ،خرمبید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از رویکرد مدیریت بانک ملی ایران در این زمینه گفت: بانک ملی ایران به‌عنوان یک بانک پیش‌رو در نظام بانکی کشور بزرگ‌ترین عرضه شبکه بانکی را با واگذاری پتروشیمی شازند به مبلغ ۳۶ همت رقم زده است.

وی تصریح کرد: واگذاری پتروشیمی شازند به شرکت پالایشگاه تهران که ۷۰ درصد سهام آن در قالب سهام عدالت در اختیار عموم مردم است، یک تجربه موفق در شبکه بانکی کشور بوده است و بدون شک عواید این واگذاری به‌صورت مستقیم به سهامداران این شرکت که عموم مردم هستند، می‌رسد.

دیگر خبرها

  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری/عملکرد بانک ملی به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند | دولت با گفتمان ایدئولوژیک، درکی از مشکلات ندارد
  • آزاد ارمکی: رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند
  • تقی آزاد ارمکی : رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند/ امروز با دولت ضعیف در برابر جامعه قوی روبرو هستیم