Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@08:52:33 GMT

برجام آزمون بزرگ جهان/ سپاه از ملت جدا نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۰۴۲۵۳

رئیس جمهور گفت: برجام آزمون بزرگی برای همه دولتهای جهان است و تعهد به آن اساس اطمینان بخشی در جهان به حساب می آید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آقای روحانی در جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به اعمال فشارهای بیشتر از طرف دشمنان ملت ایران تاکید کرد: ملت ایران همواره پاسخ قاطعی به بدخواهان جمهوری اسلامی ایران داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور گفت: اگر طرف بدخواه ، رقیب و دشمن ما از یک تعهد خارج شود این هیچ شکستی برای ما نیست بلکه شکست برای طرف مقابل ماست.

رئیس جمهور گفت : سپاه از ملت جدا نیست ارتش از ملت جدا نیست بسیج هم که عین ملت است؛ ما یک جامعه هستیم ما ایران هستیم هیچ گونه اختلافی بین جناح های ما برای مقابله با توطئه دشمنان ما وجود ندارد و یکپارچه صف واحد هستیم هیچگونه تزلزلی در کشور ما بوجود نخواهد آمد ؛مردم ما مقاوم ایستادگی خواهند کرد.

آقای روحانی افزود: ملت ایران در مقاطع مختلف همواره حامی اصلی نظام و انقلاب و حامی اصلی استقرار امنیت و دستیابی به منافع ملی بودند و هر موقع هم بدخواهان ما در فکر بودند که فشاری به کشور ما وارد کنند مردم با حضور ، هوشیاری و تلاش بیشتر قاطعانه به بدخواهان پاسخ دادند.

وی اضافه کرد: موقعی که ترامپ به منطقه آمده بود و اینها می خواستند نمایش قدرتی را در عربستان علیه ایران درست کنند مردم ما چقدر زیبا به آمریکا و حامیان و اذنابش با قاطعیت جواب دادند.

رئیس جمهور گفت: مردم ما در انتخابات 29 اردیبهشت حضور پیدا کردند و در صف های طولانی استقبال مردم و رای مردم در واقع به نظام جمهوری اسلامی ایران و به کاندیداهایی که مورد تایید نظام بودند بهترین پاسخ کوبنده و قاطع ملت به آنها بود که با یک کار کاملا دقیق حقوقی، قانونی و با نمایش شکوه و اقتدار ملی به آنها پاسخ دادند.

روحانی تصریح کرد: البته بدخواهان ما دست بردار نخواهند بود و ممکن است هر زمانی در فکر توطئه علیه کشور و انقلاب ما باشند و ما همیشه باید توانمند ، قدرتمند و آماده باشیم برای حوادث احتمالی که ممکن است برای کشور ما برای ما پیش بیاید.

وی افزود: نمایندگان ایران و دیپلمات های ما در یک قرارداد چند جانبه و به یک معنا بین المللی با مذاکرات طولانی حضور پیدا کردند و توافقی به نام برجام تحقق یافت و بعد از 6 ماه اجرایی و عملیاتی شد.

رئیس جمهور گفت: برجام آزمون بسیار بزرگی برای همه دولت های شرکت کننده در مذاکرات و دولت های جهان است و تعهد و وفای به عهد اساس اطمینان جهان به یک دولت است.

روحانی افزود: ما به عنوان دولت جمهوری اسلامی ایران البته دقت کردیم حواسمان جمع بوده ولی وقتی که در یک جایی تعهد دادیم روی تعهدمان تا آخر ایستادگی کردیم و این افتخاری برای ما است و اینکه طرف ما، بدخواه ما ، رقیب ما و دشمن ما از تعهد خارج شود این هیچ شکستی برای ما نیست بلکه شکست برای طرف مقابل ماست.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) در حاشیه نشست جلسه هیئات دولت گفت: تعاملات و نظارت ها با آژانس برقرار است و در آینده گروسی به ایران سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: سرتیپ حیدری: اسرائیل بداند که پاسخ‌های بعدی خردکننده خواهد بود

وی ادامه داد: گزارشاتی که گروسی یا مدیر کل آژانس شورای حکام و شورای امنیت سازمان ملل اعلام می کند دو بخش دارد یک بخش برجام است و یک بخش پادمان است.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: در بخش پادمان روابط برقرار است و دوربین های آژانس نصب است و آنها نظارت دائمی دارند و دانش اطلاعاتی آنها نسبت به عملکرد ما همیشه به روز است.درحال حاضر ۱۲۰ بازرس تائید شده وجود دارد که یا در ایران مستقر هستند یا در حال رفت و آمد به ایران هستند.

اسلامی افزود ایران هر گونه فعالیت هسته ای که تعامل بین ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی را خدشه دار کند، نمی پذیرد.، ایران در بخش برجام تابع قانون اقدام راهبردی هستیم.

گزارشی که آژانس به شورای حکام می دهد سه ماه یک بار است و شش ماه یک بار به شورای امنیت سازمان ملل ارائه می کند در آن انطباق یا عدم انطباق با برجام را گزارش می دهد.

رئیس سازمان انرژی اتمی در رابطه با انجام تعهدات گفت: اگرآنها به تعهدات خودشان عمل کنند ماهم به تعهدات برجامی خود عمل می کنیم.

کد خبر: 1227491 برچسب‌ها آژانس بین المللی انرژی اتمی

دیگر خبرها

  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • گروسی به ایران می آید!
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • رییسی و پوتین درباره حمله سپاه به اسرائیل چه گفتند؟
  • پاسخ سپاه به اسراییل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • پاسخ سپاه به اسرائیل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • حرکت بزرگ سپاه اسلام امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد