Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر قم در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم اولویت‌های شورای پنجم را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمود مسگری با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در قم،با اشاره به اولویت‌های شورای پنجم اظهار داشت: رویکرد شورای پنجم برطرف کردن چالش‌های استان در حوزه عمرانی و فرهنگی بوده و در این زمینه با همکاری شهرداری با تمام توان وارد خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیل کمیته‌هایی تحت مدیریت کمیسیون‌ها خبر داد و افزود: این کمیته‌ها با مدیریت کمیسیون‌ها مرتبط از افراد نخبه خارج از شورا تشکیل‌شده و کمیسیون‌ها با مشورت‌های تخصصی‌تر این کمیته‌ها اقدام به تصمیم‌گیری خواهند کرد.

سخنگوی شورای شهر اسلامی قم اعضای این کمیته‌های را از همه طیف ای سیاسی و علمی دانست و خاطرنشان کرد: رویکرد شورای پنجم فراجناحی خواهد بود و اعضای این کمیته از جناح‌های مختلف و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها با سوابق اجرایی خواهند بود.

مسگری با ابراز تأسف از مغفول ماندن بحث‌های فرهنگی در استان قم تصریح کرد: شورای پنجم توجه ویژه‌ای به بحث‌های فرهنگی از جمله فرهنگ شهرنشینی، حقوق شهروندی، بحث ترافیکی و همچنین موضوعات مرتبط به زنان خواهد داشت و با کمک شهرداری برنامه‌ریزی خاصی برای ارتقاء فرهنگ شهری شده است.

وی موضوع پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در استان را مورد بررسی قرار داد و افزود: عملکرد شورای چهارم با توجه به رکود حاکم بر کشور و نسبت به استان‌های دیگر بسیار قابل‌توجه بوده و شورای پنجم نیز با هدف اتمام پروژه‌های و با اولویت تکمیل رینگ‌های ترافیکی شهر برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد.

سخنگوی شورای شهر اسلامی قم به طرح تفضیلی جدید اشاره کرد و گفت: رویکرد طرح تفضیلی جدید باید با بازنگری جدید و اصلاح پیوست اقتصادی آن به پیشبرد اهداف اقتصادی شهر کمک کند تا در حوزه سرمایه‌گذاری بتوانیم با صدور مجوزهای جدید و ارائه تسهیلات خوب گام مؤثری در رونق شهر برداریم.

انتهای پیام/

R7854/P1357/S6,62/CT13

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود

 نرجس نیازمند،عضو شورای شهر قم در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تشکیل دوره ششم شورای اسلامی شهر، به دنبال مطالبات از سوی اقشار مختلف بانوان جامعه و شهر قم، در ابتدا کمیته بانوان و در اردیبهشت‌ماه سال گذشته کمیسیون زنان و خانواده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قبلاً هیچ موضوع متناسب و متناظر درباره بانوان در شهرداری قم وجود نداشت، افزود: ابتدای امر تشکیل کارگروه‌ها را داشتیم که تمام مواردی که مربوط به حوزه زنان و خانواده است بررسی‌شده و مهم‌ترین سرفصل‌ها مربوط به حوزه شهری پیاده شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عمده فعالیت‌ها در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده تصریح کرد: جوانی جمعیت، حمایت از محافل قرآنی در راستای تربیت دینی فرزندان، حمایت از مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانواده، ازجمله فعالیت‌هایی بود که در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد بازارچه‌های ثابت و موقت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ۱۳ بوستان را برای ایجاد فضای بازارچه‌ها معرفی کرده است.

نیازمند با تأکید بر ورزش و اهمیت نشاط اجتماعی، عنوان کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی و فضا‌های بوستان بانوان گسترش یافت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم.

منبع:تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • ببینید | بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از نمایشگاه محصولات نظامی روسیه
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست