Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نمايندگان قم، اروميه، تهران و اسدآباد در تذکري به رئيس‌‌جمهور عنوان کردند که متاسفانه همچنان شاهد کاهش ارزش پول ملي نسبت به ساير ارزها هستيم. چگونه مي‌توانيد ضرر و زيان حاصل از اين کاهش ارزش پول ملي را جبران کنيد.
به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس،‌ تذکرات کتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي کشور در جلسه علني امروز مجلس (19 مهر 96) از سوي هيأت رئيسه قرائت شد که اين تذکرات به شرح زير است:
ناهيد تاج‌الدين، سعيدي‌مبارکه و زهرا ساعي نمايندگان اصفهان، مبارکه و تبريز در تذکري به وزير تعاون کار و رفاه اجتماعي عنوان کردند که تمهيدات لازم جهت ارائه خدمات ويژه به نابينايان انديشيده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نادر قاضي‌پور، احمد اميرآبادي، عليرضا محجوب، محمدحسين فرهنگي، اکبر رنجبرزاده، سيدمرتضي خاتمي، اميرخجسته و ابوالفضل ابوترابي نمايندگان اروميه، قم،تهران، تبريز، اسدآباد، ماهنشان، همدان و نجف‌آباد در تذکري به وزير کشاورزي خواستار تسريع در پرداخت پول گندمکاران کشور با سود ديرکرد آن شدند.
نادر قاضي‌پور و عليرضا محجوب نمايندگان اروميه و تهران در تذکري به رئيس‌جمهور خواستار تسريع در معرفي وزراي نيرو و علوم شدند.
سيدقاسم جاسمي نماينده مردم کرمانشاه در تذکري به وزير ورزش و جوانان عنوان کرد که به کارگيري مديران ناکارآمد و ناتوان در پست‌هاي مديريتي باعث تفرقه بين بدنه اين وزارتخانه شده و کار به کندي پيش مي‌رود.
احمد اميرآبادي، نادر قاضي‌پور و محمدحسين فرهنگي نماينده مردم قم، اروميه، تبريز به وزير آموزش و پرورش لزوم بازنگري و الحاق مجدد نام و تصوير درياچه اروميه کتب درسي دانش‌آموزان سراسر کشور را متذکر شدند.
سيدعلي ادياني نماينده مردم قائم‌شهر به رئيس‌جمهور لزوم تسريع در تدوين آئين‌نامه قراردادهاي مهم نفتي برابر ماده 5 قانون نفت مصوب سال 90 را متذکر شد.
سيدمصطفي ذوالقدر نماينده ميناب به وزير آموزش و پرورش ضرورت صدور دستور عاجل براي رسيدگي به وضعيت نامناسب شهرستان‌هاي ميناب، رودان،‌جاسک،‌سيريک و بشاگرد را متذکر شد که عمده مشکلات اين مدارس ريزش سقف، فرسودگي، نشست و ترک ديوار کلاس‌ها به علت طول عمر ساختمان مدارس است.
محمود صادقي نماينده مردم تهران در تذکري به وزير ورزش و جوانان عنوان کرد که مديريت ضعيف و ناکارآمد باشگاه استقلال موجب تشتت در اداره اين باشگاه شده و آثار آن در شکست‌هاي پياپي تيم فوتبال اين باشگاه ظاهر شده است. چرا وزارت ورزش در انجام وظايف قانوني خود در قبال اين باشگاه کوتاهي مي‌کند؟
سيده فاطمه ذوالقدر، سيده فاطمه حسيني، پروانه مافي، فريده اولاد قباد، زهرا ساعي، سکينه الماسي، ناهيد تاج‌الدين نمايندگان تهران، تبريز، عسلويه، اصفهان، به وزير اقتصاد در مورد عدم کنترل نرخ ارز و لزوم توجه به اين موضوع، تذکر دادند.
حبيب‌الله ده‌مرده نماينده مردم زابل در تذکري به وزير اقتصاد عنوان کرد که چرا بانک‌ها در مورد بخشودگي سود ديرکرد وام‌هاي زير يکصد ميليون تومان را سليقه‌اي عمل مي‌کنند.
حسن نوروزي نماينده مردم رباط‌کريم در تذکري به وزير دفاع عنوان کرد که چرا به قانون بودجه سال 96 در مورد خريد خدمت فرزندان ايثارگران عمل نمي‌شود و همچنين وي به وزير دفاع در مورد عدم اجراي قانون مصوب در برنامه ششم مربوط به کسر خدمت فرزندان ايثارگران تذکر داد.
احمد اميرآبادي،‌نادر قاضي‌پور،‌عليرضا محجوب، اکبر رنجبرزاده نمايندگان قم، اروميه، تهران و اسدآباد در تذکري به رئيس‌‌جمهور عنوان کردند که متاسفانه همچنان شاهد کاهش ارزش پول ملي نسبت به ساير ارزها هستيم. چگونه مي‌توانيد ضرر و زيان حاصل از اين کاهش ارزش پول ملي را جبران کنيد و همچنين اين نمايندگان به رئيس‌جمهور لزوم توجه هر چه بيشتر به افزايش توان دفاعي کشور را متذکر شدند و نيز به وزير بهداشت لزوم توجه جدي به امنيت غذايي کشور و ممانعت از استفاده از محصولات تراريخته در صنايع مواد غذايي به عنوان مواد اوليه را متذکر شدند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مصوبات مهم سفر رئیس‌جممهور به این استان اجرایی نشده‌است، تأکید کرد: ویژه‌دیدن لرستان محقق نشده‌است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز، در جلسۀ تکریم و معارفه استاندار لرستان گفت: پذیرش مسئولیت در نگاه اسلام سخت‌گیرانه است و هر مسئول باید پاسخ‌گوی اقدامات خود باشد.

او با بیان اینکه لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان، منابع طبیعی و خدادادی و نیروهای انسانی متعهد به‌علت برخی دلایل درونی و بیرونی در محرومیت به‌سر می‌برد، اضافه کرد: این استان با وضعیت مطلوب فاصله دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه وضعیت این استان امروز همانند یک بیمار است که نیاز به درمان دارد، یادآور شد: ما باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا وضعیت اشتغال در لرستان بهبود یابد.

شاهرخی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به لرستان در آذرماه 1400 متذّکر شد: آیت‌الله رئیسی در این سفر گفت که ما اشتغال این استان را با نگاه ویژه دنبال می‌کنیم، اما این ویژه‌بودن طبق مشاهدات میدانی ما محقق نشده‌است.

او با تأکید به وجود 35هزار میلیارد تومان صنایع راکد در لرستان، بیان کرد: ما این صنایع راکد را از بس تکرار کرده‌ایم که دیگر مشمئزکننده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با ذکر اینکه احداث سد گاوشمار معطل مادۀ 23 است، خاطرنشان کرد: استاندار باید ماه‌ها تلاش کند تا ثابت کند که مسیر راه‌آهن دورود به خرم‌آباد جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است.

شاهرخی یادآور شد: آیت‌الله رئیسی در سفر به لرستان گفته بود که صدای قطار باید در این استان شنیده شود، اما تلاش مسئولان باید برای مقدمات اجرای این مصوبات باید همچنان به نتیجه نرسد.

او با بیان اینکه عدم اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به نارضایتی مردم منجر می‌شود، اضافه کرد: استاندار جدید باید این مشکلات را با همکاری وسیع رفع کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید به ناتمام‌بودن هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو و پادگان 07، اعلام کرد: اگر این پروژه‌ها به بهره‌برداری نرسد ممکن است بار دیگر شاهد تودیع و معارفۀ استاندار دیگری باشیم.

شاهرخی گفت: اگر علل بیرونی عقب‌ماندگی لرستان رفع شود ما نیز علل درونی را برطرف می‌کنیم و انتظار داریم که نگاه دولت به این استان تغییر یابد.

او با اشاره به فرسودگی صنایع در لرستان، تأکید کرد: عده‌ای برای ایجاد صنایع در این استان وام به یورو و دلار دریافت کردند، اما این پروژه‌ها را نیمه‌تمام رها کردند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم