Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@18:19:06 GMT

رییس سازمان سینمایی به «چشم شب روشن» می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۰۵۴۰۰

رییس سازمان سینمایی به «چشم شب روشن» می‌آید

فرهنگ > تلویزیون - محمدمهدی حیدریان، رییس سازمان سینمایی امشب چهارشنبه ۱۹مهر میهمان مجله شبانگاهی شبکه چهار سیما می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجله شبانه «چشم شب روشن» با محوریت فرهنگ و هنر امشب ۱۹مهرماه در بخش سینما، میزبان محمدمهدی حیدریان (معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی) خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر نبوی (منتقد سینما و کارشناس حوزه فرهنگ) در برنامه امشب با رییس سازمان سینمایی در رابطه با چشم‌انداز سینمای ایران گفتگو خواهد کرد.

مجله شبانگاهی «چشم شب روشن» به تهیه‌کنندگی امیر قمیشی و با اجرای محمد صالح علا کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است و شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

58244

کلید واژه‌ها : محمدمهدی حیدریان - سازمان سینمایی - تلویزیون -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خدای جنگ» حسین دارابی مجوز ساخت گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، فیلمنامه‌های «خدای جنگ» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی، کارگردانی حسین دارابی و نویسندگی احسان ثقفی یزدی، «کینه» به تهیه‌کنندگی سعید خانی نامقی و کارگردانی سیدحسام فرهمندجو و نویسندگی سیدحسام فرهمندجو و محمدعلی حسینی، «به هرحال رها» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

فیلم سینمایی «خدای جنگ» بعد از «مصلحت» دومین همکاری حسین دارابی کارگردان سینما با سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و پیش تولید این فیلم سینمایی به تهیه کنندگی سعید سعدی آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده بود. «خدای جنگ» روایتی حساس از یک اتفاق واقعی و مهمِ معاصر است.

کد خبر 6099607

دیگر خبرها

  • پخش «رخنه» سریال جدید تلویزیون از امشب
  • بیکاری سینماگران ربطی به رونق اقتصاد و فروش فیلم‌ها ندارد
  • «خدای جنگ» حسین دارابی مجوز ساخت گرفت
  • «اخت الرضا» راهی شبکه نمایش خانگی شد
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار