Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه مازندران گفت: در حاشیه نشست دانشگاه‌های حاشیه خزر، راه‌اندازی دپارتمان زبان فارسی در قزاقستان دنبال می‌شود.

سیدخلاق میرنیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجلاس دانشگاه‌های حاشیه خزر در کشور قزاقستان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهایی که این اجلاس می‌تواند برای دانشگاه مازندران داشته باشد راه‌اندازی دپارتمان زبان فارسی در دانشگاه آتیرائو کشور قزاقستان است که با راه‌اندازی آن استادی از دانشگاه مازندران برای تدریس در این کشور به آموزش ادبیات فارسی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از انعقاد قرارداد برای طرح تحقیقاتی مشترک در دو رشته باستان‌شناسی و تاریخی در این کشور خبر داد.

رئیس دانشگاه مازندران با بیان این‌که نخستین دپارتمان زبان فارسی در شهر گوانگجو کشور چین راه‌اندازی شد، گفت: در حال حاضر استادی از دانشگاه مازندران در این دانشگاه با تعداد ۱۰۰ دانشجو در حال تدریس است.

او افزود: در حال حاضر تعداد ۶۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه مازندران در دو مقطع ارشد و دکتری از کشورهای عراق، یمن، سوریه و تاجیکستان در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟

راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار، ابتدا نیازمند برنامه ریزی و تعیین استراتژی دقیق و جامع می باشد، این برنامه باید شامل اهداف، استراتژی ها، وظایف و زمانبندی مربوط به این پروژه باشد.

در این برنامه باید مشخص شود که چه اهدافی از این نرم افزار دارید و چگونه می‌تواند به بهبود روابط با مشتریان شما کمک کند. همچنین، باید تصمیم گیری کنید که این نرم افزار برای کدام سیستم عامل و دستگاه‌ها قابل دسترسی باشد.

انتخاب نرم افزار باشگاه مشتریان متناسب با کسب و کار

بعد از برنامه ریزی، باید یک پلتفرم یا نرم افزار مناسب را جهت اجرای استراتژی و برنامه ها ای که از پیش تعیین کرده ایده انتخاب نمایید، برای توسعه و اجرای نرم افزار باشگاه مشتریان مهم است در هنگام انتخاب نرم افزار باشگاه مشتریان، بخش سناریونویسی باشگاه مشتریان، فالوآپ یا پیگیری مشتریان، تحلیل و گزارشات و روشهای عضویت مشتریان را با جزئیات تمام بررسی نمایید و اگر کسب وکار شما نیازمند سرویس اختصاصی در نرم افزار باشگاه مشتریان می باشد این موضوع را در ابتدا راه اندازی باشگاه مشتریان با جزئیات هر چه تمام آماده و با شرکت ارائه دهنده نرم افزار باشگاه مشتریان مطرح نمایید.

تعیین اهداف از نکات مهم راه اندازی باشگاه مشتریان

تعیین اهداف از جمله موارد حیاتی برای راه اندازی و موفقیت باشگاه مشتریان است. اهداف به عنوان راهنمایی برای تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات در آینده عمل می‌کنند .اهداف باید مشخص، قابل اندازه‌گیری و قابل دسترس باشند تا بتوان به راحتی پیشرفت و موفقیت را اندازه گرفت. اهداف می‌توانند شامل افزایش تعداد مشتریان، افزایش فروش، افزایش وفاداری مشتریان و بهبود سرویس‌دهی و نرخ وفاداری مشتریان باشند. با تعیین اهداف صحیح و استراتژی‌های مناسب، باشگاه مشتریان می‌تواند به یک کسب و کار پربازده تبدیل شود و مشتریان را در خود جذب کرده و حفظ کند.

بازاریابی از نکات مهم راه اندازی باشگاه مشتریان

بازاریابی از جمله عوامل اصلی و حیاتی برای توسعه موفقیت‌آمیز یک باشگاه مشتریان است. این روزها، رقابت در صنعت باشگاه‌های مشتریان بسیار بالاست و برای جذب و نگه‌داشتن مشتریان، استفاده از استراتژی‌های بازاریابی با اهمیت است. از جمله مواردی که باید در نظر گرفته شود، ارتباط موثر با مشتریان، ارایه خدمات و تجربه متمایز و تبلیغات مناسب است. همچنین، باید به دقت بازاریابی دیجیتال را بررسی کرد و از ابزارهای مانند شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات گوگل بهره برد. بازاریابی مناسب می‌تواند باعث جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و تقویت روابط با مشتریان فعلی شود و در نهایت موجب موفقیت و رشد بهتر باشگاه مشتریان شود.

مهم است به جهت افزایش بازدهی برنامه وفاداری مشتریان خود، برای برنامه باشگاه مشتریان در کسب و کار هویت سازی کنید و فرایند وفادارسازی مشتریان را صرفاً به خرید و راه اندازی نرم افزار محدود ننمایید.

انتخاب نرم افزار باشگاه مشتریان

یکی از نکات مهم در راه اندازی باشگاه مشتریان، انتخاب نرم افزار مناسب برای مدیریت اطلاعات مشتریان است. با توجه به اینکه باشگاه مشتریان معمولاً با حجم زیادی از اطلاعات و تراکنش‌های آنها سر و کار دارد، استفاده از یک سیستم مدیریت روابط با مشتریان custome club بعنوان یک نرم افزار تخصصی در حوزه باشگاه مشتریان بسیار حیاتی است. این سیستم‌ها امکان مدیریت تمامی اطلاعات مشتریان، تاریخچه خرید، تراکنش‌ها، ارتباطات و ارزیابی‌های مشتری را فراهم می‌کنند. با استفاده از این سیستم‌ها و نرم افزارهای باشگاه مشتریان می‌توانید به بهبود روابط با مشتریان، افزایش فروش و بهبود خدمات خود بپردازد. بنابراین، انتخاب و پیاده‌سازی نرم افزار باشگاه مشتریان مناسب، یکی از اصول اساسی در موفقیت باشگاه مشتریان است.

اندازه گیری نتایج از نکات اساسی راه اندازی باشگاه مشتریان

یکی از نکات مهم در راه اندازی یک باشگاه مشتریان، اندازه گیری نتایج و عملکرد است. به دست آوردن اطلاعات دقیق و قابل اعتماد در مورد خدمات باشگاه مشتریان، به مدیران کمک می کند تا تصمیمات بهتری بگیرند و استراتژی های مناسب را پیاده سازی کنند. اندازه گیری نتایج شامل مواردی از قبیل تعداد مشتریان جدید، درآمد حاصل از عضویت ها، رضایت مشتریان و شاخص های عملکرد دیگر است. با تحلیل این اطلاعات، مدیران می توانند مشکلات را شناسایی کنند و بهبودهای لازم را اعمال کنند تا ارتقای باشگاه و جلب مشتریان بیشتر را تضمین کنند.

سخن پایانی

راه اندازی و استقرار نرم افزار باشگاه مشتریان برای هر کسب و کاری اهمیت بسیاری دارد. باشگاه مشتریان به عنوان یک ابزار برای حفظ و جذب مشتریان موجود عمل می‌کند. اما برای موفقیت باشگاه مشتریان، باید توجه به نکات مهمی داشت. دکتر کلابز مشاور کسب و کار و ارائه دهنده برنامه های وفاداری، باشگاه مشتریان در سطح کشور می باشد، استراتژی ما بررسی و آنالیز الگوههای موفق پروژه های باشگاه مشتریان و اجرای آنها در کسب و کارهای بهره بردار و طرف قرارداد می باشد.سوالات متداول

باشگاه مشتریان چیست؟
باشگاه مشتریان یک ابزار قدرتمند برای تعامل با مشتریان و بهبود روابط با آنها است. این باشگاه ها معمولاً برنامه های ویژه ای برای جذب و نگهداری مشتریان ارائه می دهند تا آنها را به خود جلب کنند و از رقبای خود جلوگیری کنند. این باشگاه ها معمولاً امکانات و خدمات اختصاصی برای اعضا ارائه می دهند که می تواند شامل تخفیف ها، هدایا، رویدادهای ویژه و دسترسی به اطلاعات اختصاصی باشد. باشگاه مشتریان را چگونه می توان راه اندازی کرد؟
برای راه اندازی یک باشگاه مشتریان موفق، ابتدا باید هدف ها و هدف های خود را مشخص کنید و سپس برنامه ها و استراتژی های مناسب برای رسیدن به این اهداف را تعیین کنید. همچنین باید از ابزارهای مناسب برای مدیریت باشگاه مشتریان استفاده کنید تا بتوانید اطلاعات مشتریان خود را به خوبی مدیریت کنید و خدمات ویژه به آنها ارائه دهید. چگونه می توان باشگاه مشتریان خود را بهینه کرد؟
برای افزایش اثربخشی باشگاه مشتریان، باید به نیازها و ترجیحات مشتریان توجه کنید و خدمات ویژه ارائه دهید که به این نیازها پاسخ دهند. همچنین باید از ابزارهای ارتباطی مختلف مانند ایمیل، پیامک و شبکه های اجتماعی برای ارتباط مداوم با مشتریان استفاده کنید تا آنها را به خود وفادار کنید. چطور می توانم برای نرم افزار باشگاه مشتریانم، یک سناریو تعاملی و مناسب طراحی کنم؟

جهت طراحی سناریو در باشگاه مشتریان شما نیازمند این هستید که اطلاعات مانند، میانگین حجم فاکتور، میانگین بازگشت مشتریان، بیشترین حجم خرید هر مشتری، بیشترین و کمترین میزان اعتبار هدیه یا تخفیف که برای مشتریان می خواهید در نظر بگیرید را معیار قرار دهید و بر اساس این اطلاعات و اهداف خود در راه اندازی باشگاه مشتریان، یک سناریو تاثیر گذار و کاربردی را طراحی و پیاده سازی نمایید، البته جهت جلوگیری از آزمون خطا پیشنهاد می دهیم از نظرات متخصصین این حوزه بهره برداری نمایید.

بهترین روش پیگیری مشتریان توسط باشگاه مشتریان چه روشهایی می باشد؟

انواع روشهای پیگیری در نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند انجام شود اما تعدادی از روشهای روتین موارد زیر هستند:

پیگیری مشتریان پس از ثبت نام، پیگیری مشتریان پس از خرید، پیگیری مشتریان در تاریخ مشخص، پیگیری مشتریان در تاریخ تولد، پیگیری مشتریان در سررسید مشخص، پیگیری مشتریان پس از نظرسنجی، پیگیری مشتریان پس از معرفی دوستان و...

کد خبر 740736

دیگر خبرها

  • ثروتی به نام زبان فارسی + فیلم
  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟
  • (ویدئو) آموزش سردادن «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» به زبان فارسی به آمریکایی‌ها
  • عکس| استوری جالب ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی
  • فیلم/ غافگیری شبکه‌های فارسی زبان خارجی از حمله ترکیبی ایران
  • ۲۵ تا از پرکاربردترین زبان های دنیا: از انگلیسی و عربی تا فارسی و کره‌ای
  • اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • (ویدئو) کارشناسان رسانه‌های فارسی‌زبان درباره تنبیه اسرائیل چه گفتند؟
  • قمر آریان؛ خورشیدی در قلمرو فرهنگ فارسی
  • (عکس) استوری جالب ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی