Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - عباس رنجبر کلهرودی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پیش نویس اولیه شرایط عمومی بیمه مسافرت خارج از کشور توسط کارگروه ویژه شرایط عمومی بیمه مسافرت خارج از کشور، مرکب از کارشناسان و متخصصین این رشته از شرکت‌های بیمه رازی، ایران، دانا، آسیا، البرز، سامان، پارسیان، کارآفرین و ملت طی چهار جلسه و در شرکت بیمه رازی بررسی و پس از ارائه اصلاحات کارشناسی جهت اقدامات بعدی به سندیکای بیمه گران ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، رنجبر کلهرودی افزود: مفاد شرایط عمومی مذکور در8 فصل تنظیم شده است که در آن علاوه برتعاریف، اصول و مبانی بیمه مسافرت خارج از کشور، تعهدات و وظایف بیمه شده، شرکت‌های بیمه و شرکت‌های کمک رسان خارجی در صورت وقوع حوادث و بیماری‌های غیرمترقبه مشمول بیمه و نیزاستثنائات و شرایط فسخ و ابطال و برگشت حق بیمه و .... تعیین شده و نحوه ارائه خدمات بیمه‌ای را تشریح نموده است.

دبیر کارگروه توسعه بیمه‌های زندگی اضافه نمود در راستای شفاف سازی مقررات بیمه‌ای در کشور درحوزه بیمه‌های اشخاص به ویژه بیمه‌های زندگی و حفظ حقوق بیمه گذاران و تهیه استانداردهای لازم خدمات بیمه‌ای در این حوزه، کارگروه تخصصی توسعه بیمه‌های زندگی تدوین شرایط عمومی بیمه‌های زندگی را به عنوان یکی از مبانی اساسی توسعه بیمه‌های زندگی در سال‌های گذشته دنبال نموده است و تا کنون شرایط بیمه انواع بیمه‌های زندگی تهیه شده و جهت تصویب در شورای عالی بیمه به بیمه مرکزی ج.ا.ا ارسال شده است.

مدیر بیمه‌های عمر و حوادث بیمه‌رازی تدوین قانون و مقررات را یکی از زیر ساخت‌های مهم در توسعه خدمات بیمه‌ای در کشور برشمرد و اظهار امیدواری نمود با توجه به توانایی‌های سندیکای بیمه گران، ظرفیت شرکت‌های بیمه، حمایت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، پژوهشکده بیمه و کمک صاحب‌نظران، قوانین و مقررات بیمه‌ای در کشور با رعایت حداکثری حقوق بیمه گذاران، بازنگری و موجبات توسعه بیمه در کشور بیش از پیش فراهم گردد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت رئیس جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی

رئیس جمهور ترکمنستان در جریان دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امر خارجه جمهوری اسلامی ایران، از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در این کشور دعوت کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده، صبح پنجشنبه نهم فروردین با سردار بردی محمدف رییس جمهور این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار با تاکید بر اهمیت و اولویت توسعه روابط با همسایگان بویژه ترکمنستان در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، با ارزیابی مثبت از روند رو به رشد روابط دوجانبه، به اقدامات صورت گرفته از سوی مراجع ذیربط ایرانی برای اجرای توافقات صورت گرفته بین دو کشور از جمله در حوزه های اقتصادی تاکید کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی، کمیسیون همکاری های کنسولی و مرزی و توافقات صورت گرفته برای توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور در زمینه گاز، برق، مدیریت آب، حمل و نقل و ترانزیت، اجرای طرح های زیربنایی و افزایش مبادلات بازرگانی، توسعه همکاری‌های دو کشور در موضوعات منطقه ای و بین المللی را مورد تاکید قرار داد.

رییس جمهور ترکمنستان نیز در این ملاقات با اظهار رضایت از سطح عالی تعاملات دوستانه و برادرانه دو کشور، از این همکاری ها به عنوان نمادی از روابط دوستانه در منطقه یاد کرد.

سردار بردی محمدف با اشاره به تجارب مثبت اجرای طرح های زیربنایی توسط شرکت های ایرانی در ترکمنستان، از شرکت های ایرانی برای فعالیت بیشتر در کشورش اعلام آمادگی کرد.

در این دیدار همچنین در خصوص برخی مسائل منطقه ای از جمله مبارزه با تروریسم، برقراری صلح و ثبات در افغانستان و همچنین دریای خزر تبادل نظر شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دعوت رئیس جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی
  • توسعه شبکه کاسبان امین در قم
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • نوروز به مثابه توسعه
  • پیش‌بینی تولید ۷۷ هزار تن میگوی پرورشی در سال جدید
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا ۱۴۰۶
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا سال ۱۴۰۶
  • گران‌ترین خودرو زیر پای رضاشاه (+عکس)