Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: انتظار موافقت مسئولان با برگزاری میزبانی‌مان در ورزشگاه مدرن امام رضا را داشتیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان، حمیدرضا کریمویی در واکنش به منتفی شدن میزبانی تیم پدیده از ذوب‌آهن در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: از روز نخست‌ حضور در لیگ برتر هفدهم، مجموعه پدیده تمام تلاش خود را کرده‌ تا بتواند به بهترین شکل ممکن نتایجی در خور شان فوتبال خراسان را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ‌گاه نخواستیم از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنیم و در نهایت به نقطه‌ای رسیدیم که پس از 8 هفته به رتبه دوم جدول رسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: برخلاف آنچه که توقع داشتیم و فکر می‌کردیم، متاسفانه مسئولان محترم شهری و استانی آنطور که انتظار می‌رفت تاکنون از تیم پدیده حمایت نکرده‌اند، توقع ما این بود که بتوانیم در مصاف با ذوب‌آهن در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) به میدان برویم و از نعمت حضور یار دوازدهم بهره‌مند شویم.

مدیرعامل باشگاه پدیده خاطرنشان کرد: هر چند راه سخت است، اما امیدواریم در آینده نیز با کسب نتایج خوب در جمع مدعیان باقی بمانیم. بدون شک تمام انگیزه‌ها و انرژی مثبتی که در حال حاضر دریافت می‌کنیم از سوی هواداران دلسوز و همیشه همراه این تیم است. امیدوارم باری دیگر هواداران با تمام بی مهری‌هایی که توسط مسئولان به ورزش استان می‌شود با حضور پرشور در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) کمک حال تیم فوتبال پدیده در این بازی بسیار حساس در روز جمعه باشند. به امید روزهای خوب برای ورزش شهر مشهد مقدس.

انتهای پیام/

R1331/P1015135/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم

کمتر از ۵۰ هوادار سپاهانی برای حمایت از شاگردان مورایس در مصاف با ملوان بندرانزلی به ورزشگاه سیروس قایقران آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان عصر امروز _یک‌شنبه دوم اردیبهشت_ در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم از فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران یا همان سن‌سیروس به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برای این مصاف حساس و مهم که با چند روز تاخیر نسبت به سایر بازی‌های هفته بیست‌وچهارم به‌انجام می‌رسد، هواداران سپاهان که تعدادشان به کمتر از ۵۰ نفر می‌رسد با هزینه شخصی برای حمایت از شاگردان ژوزه مورایس به بندرانزلی آمده‌اند تا نماینده اصفهان را در شمال کشور مورد تشویق خود قرار دهند.

ضمن اینکه هواداران متعصب ملوان بندرانزلی هم دو ساعت مانده به شروع بازی روی سکوهای ورزشگاه سن‌سیروس نشسته‌اند و از تیم‌شان حمایت می‌کنند.

کد خبر 746672

دیگر خبرها

  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم