Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-19@19:23:56 GMT

تردد کامیون در محور ازنا- شازند ممنوع می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۰۶۶۹۱

تردد کامیون در محور ازنا- شازند ممنوع می‌شود

به گزارشبولتن نیوز،سید علی موسوی صبح امروز در جلسه بررسی جاده ازناشازند که در سالن جلسات معاونت عمرانی لرستان برگزار شد اظهارداشت: آمار تصادفات محور ازنا- شازند واقعا بالا است و از آنجا که این محور نسبت به سایر جاده‌های دو بانده کفی‌تر و پهن‌تر است این انگیزه ایجاد می‌شود که رانندگانی که می‌خواهند گردنه‌ها را طی کنند با سرعت بالا در این محور عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیمانکار پروژه ازنا -شازند دست از کار کشیده و کارگاه نیمه کاره است افزود: باید پروژه چهار خطه جاده ازنا- شازند سروسامان بگیرد و استارت مجدد بخورد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان عنوان کرد: پیمانکار پروژه موظف است محل خطر را در این محور مشخص و ایمن‌سازی لازم را انجام دهد.

وی بیان کرد: ضریب ترافیک و هدایت ترافیک در دل پیمان نامه آمده است بنابراین اگر مکانی در این مسیر مشکل دارد و افتادگی شانه راه وجود دارد باید علائم هشدار دهنده نصب و ایمن سازی به صورت کامل انجام شود.

موسوی تصریح کرد: اگر قصوری در این محور وجود دارد اداره راه و شهرسازی موظف است آن را رفع کند از طرفی چند قطعه نیمه کاره در این محور وجود دارد که کار‌های جزیی از آن‌ها بافقی مانده است تا زیر بار تافیک برود که انتظار می‌رود راه و شهریازی در اسرع وقت کار را شروع کند.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه مصوب می‌شود پیمانکار پروژه ازنا- شازند محل کارگاه را در زمان تعطیلی کارگاه به صورت کاملا استاندارد ایمن سازی کند.

مدیر کل دفتر فنی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه برای تکمیل و بهره‌برداری از قطعات نیمه کاره محور ازنا – شازند در اسرع وقت باید اقدام شود اظهارداشت: در این محور گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس افزایش یابد.

وی به لزوم نصب تابلو و علائم راهنمایی رانندگی و نصب دوربین ثبت سرعت در این محور تاکید کرد و افزود: تمهیدات لازم برای کاهش میانگین سرعت در محور ازنا- شازند اتخاذ شود.

موسوی از ممنوعیت تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای وسایل نقلیه‌ای که مقصد نهایی آن‌ها در این منطقه واقع شده است در محور ازنا – شازند تا اطلاع ثانوی خبر داد و عنوان کرد: برای تردد نکردن کامیون و تریلر در این مسیر باید اطلاع رسانی و هماهنگی با راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راه استان مرکزی انجام شود و در این رابطه پلیس اعمال قانون کند.

وی افزایش سه اکیپ گشت نامحسوس را از دیگر مصوبات این جلسه دانست و بیان کرد: تیمی متشکل از راهداری، پلیس راه، راه و شهرسازی و فرمانداری ازنا از محور ازنا- شازند بازدید کنند تا نقاط پر تصادف و نیازمندی‌های ایمنی این مسیر را شناسایی کنند تا ظرف ۲ روز آینده تحویل کارگروه شود.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم ازنا از فلسطین و غزه

دریافت 24 MB

کد خبر 6082534

دیگر خبرها

  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • حمایت مردم ازنا از فلسطین و غزه
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال