Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-19@05:45:37 GMT

سری جدید «کارآگاه گجت» به شبکه نهال می‌آید +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۰۶۷۸۳

سری جدید «کارآگاه گجت» به شبکه نهال می‌آید +فیلم

‍‍‍‍‍‍

سری جدید کارآگاه گجت فردا از شبکه نهال پخش می‌شود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ سری جدید کارآگاه گجت از پنج شنبه بیستم مهرماه در شبکه نهال میهمان کودکان ایرانی می‌شود.

این مجموعه که هر هفته پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها راس ساعت ۱۷ پخش می‌گردد، مجموعه‌ای با تکنیک سه بعدی است که در سال ۲۰۱۵ و در ۲۳ قسمت یازده دقیقه‌ای در کشور کانادا تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در فرآیند دوبله این اثر که در استودیو ایما صورت گرفته است، اشکان لطفی پور در نقش مترجم، طاهره آدینه به عنوان ویراستار، اشکان صادقی سرپرست گویندگان و ملیحه صلاحیان در جایگاه تدوین و فارسی سازی ایفای نقش کرده اند.

داستان این مجموعه همچون سری قدیمی، به دشمنی دکتر کلاو با کارآگاه گجت برمیگردد. در هر قسمت دکتر کلاو اقدامی شرورانه را در دست اجرا دارد و مأموریت کارآگاه گجت خنثی سازی این اقدامات است. در این مسیر پنی (برادر زاده گجت) بهمراه بِرِین (سگ پنی) در حل مشکلات نقش اصلی را ایفا می‌کنند و گجت به صورت کاملا تصادفی هر بار بعنوان قهرمان قصه و فرد پیروز معرفی می‌گردد. تفاوت این سری جدید با سری قدیمی علاوه بر سه بعدی بودن، نفوذ برادرزاده دکتر کلاو بنام "تالون" به دستگاه پلیس و جاسوسی برای دکتر کلاو می‌باشد.

مجموعه کاراگاه گجت به سفارش شبکه کودک سیما آماده سازی شده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه «آدرنالین» با محوریت سلامت روی آنتن شبکه سلامت

سیدمحمدحسین پورفاضلی تهیه کننده «آدرنالین» درباره ساختار این مسابقه گفت: از آن جایی که بخشی از رسالت رسانه‌ها آگاهی بخشی عمومی و بالابردن کیفیت زندگی شهروندان است و به منظور آشنایی عموم مردم با مفاهیم پزشکی و افزایش دانش و آگاهی عمومی مردم تصمیم گرفتیم برنامه‌ای را با این مختصات برای بینندگان همراه و همیشگی سیما تهیه کنیم. به همین منظور با فراخوانی که برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های علوم پزشکی کشور اعلام کردیم از این عزیزان دعوت کردیم تا با حضور خود در این برنامه، ما را در انجام این هدف یاری کنند.

پورفاضلی افزود: شرکت کنندگان در این مسابقه که از میان دانشجویان یا فارغ التحصیلان رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور هستند در قالب گروه‌های مختلف با هم رقابت می‌کنند.

وی گفت: «آدرنالین» دارای ۱۶ بخش است که شامل سئوالات تخصصی، عمومی، هوش، حافظه، بازی‌های فکری، بازی‌های عملی و بازی‌های ورزشی است. روند مسابقه به این شکل است که در هر قسمت دو گروه سه نفره با هم رقابت می‌کنند. بعد از چهار شب و در پایان گروهی که بیشترین امتیاز را دریافت کرده است به مرحله نهایی می‌رسد و برنده جایزه نقدی این مسابقه می‌شود.

وی ادامه داد: سئوالات و پرسش و پاسخ‌ها در قالب رشته‌های تخصصی شرکت کنندگان رشته‌های مختلف پزشکی مطرح و بازی‌ها همگی در حوزه سلامت مطرح می‌شود.

داورانی که شرکت کنندگان را قضاوت می‌کنند از کادر درمان و بهداشت هستند که امتیاز‌ها را در بخش‌های تخصصی می‌دهند. دکتر نازنین بیات، دکتر یاشار کبیری، دکتر محمدحسین پورغریب و دکتر مصطفی کارگر از اساتیدی هستند که در این بخش ما را یاری می‌کنند.

پورفاضلی تاکید کرد: در «آدرنالین»، دانشجویان بین الملل که در کشورمان در حال تحصیل هستند هم شرکت می‌کنند. مثلا یک قسمت از مسابقه، رقابت میان دانشجویان هندی و افغانی صورت می‌گیرد که در ایران مشغول تحصیل اند.

وی با اشاره به این که «آدرنالین» از ابتدای ماه مبارک رمضان روانه آنتن شده است، تصریح کرد: این مسابقه برای ماه مبارک رمضان در ۶ قسمت تهیه شده است و هر مسابقه در ۴ شب به روی آنتن می‌رود و در کل ۱۲ گروه با هم رقابت می‌کنند.

تهیه کننده «آدرنالین» ادامه داد: این مسابقه در فصل نخست خود در ۲۴ قسمت تهیه شده و قرار است تا فصل‌های بعدی به ۱۴۰ قسمت برسد.

مجری این مسابقه «پیمان فاطمی» است و «سیدمحمدحسین پورفاضلی» هم به عنوان مجری کارشناس در این مسابقه شرکت می‌کند. کارگردان هنری «مهدی حاجی میرآقا» و سردبیر «معین داستان» است.

«آدرنالین» هر شب ساعت ۲۳ از شبکه سلامت پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ابتکار و تنوع در ساختار برنامه سازی رادیو از نقاط قوت معاونت صداست
  • تصویر شبکه خبر درباره پیروزی نامزد مسجدسلیمان «ساختگی» است
  • اٌپارک ۳۵۰ نهال در محوطه پارک جنگلی چیتگر کاشت
  • روزه‌اولی‌ها در شبکه نهال «سر سفره خدا» می‌نشینند
  • خبر‌های رسانه، بیست و هفتم اسفند
  • برنامه ویژه سحر تلویزیون برای روزه اولی‌ها/ ماجرای مدرس و احسان در شبکه نهال
  • پخش ویژه برنامه سحرگاهی «سر سفره خدا» از شبکه نهال
  • معدوم سازی بیش از ۵ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چهارمحال وبختیاری
  • مسابقه «آدرنالین» با محوریت سلامت روی آنتن شبکه سلامت
  • کارآگاه خان و دستیارش جانعلی» در رادیو نمایش