Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@10:11:49 GMT

احتمال تشکیل گروه مرگ با حضور آلمان و اسپانیا

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۰۶۸۵۳

به گزارش بولتن نیوز، صعود تیم ملی آرژانتین به جام جهانی 2018 پس از پیروزی نفسگیر 3 بر یک در خانه اکوادور در دور آخر بازی‌های مرحله انتخابی، اگرچه برای طرفداران این تیم خبر خوشحال کننده‌ای بود اما طرفداران تیم ملی اسپانیا را ناراحت و نگران کرد.

صعود آرژانتین به جام جهانی با توجه به جایگاهش در جام جهانی باعث خروج اسپانیا از تیم تیم‌هایی است که در قرعه‌کشی مرحله گروهی تورنمنت تابستان سال آینده در سید (گلدان) یک قرار نمی‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به رده‌بندی فیفا، در حال حاضر روسیه به عنوان میزبان، آلمان (مدافع عنوان قهرمانی و نیز صدرنشین رده‌بندی)، برزیل (تیم دوم رده‌بندی)، پرتغال (تیم سوم رده‌بندی)، آرژانتین (تیم چهارم رده‌بندی)، بلژیک (تیم پنجم ‌رده‌بندی)، لهستان (تیم ششم رده‌بندی) و فرانسه (تیم هشتم رده‌بندی) تیم‌های صدرنشین هستند که هر یک از آنها احتمال دارد با تیم ملی اسپانیا روبه‌رو شوند.

به این ترتیب این احتمال وجود دارد که در قرعه‌کشی جام جهانی، گروهی شکل بگیرد که در آن تیم‌های ملی آلمان و اسپانیا قرار بگیرند.

قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه دهم آذر ماه با مشخص شدن چهره تمام 32 تیم راه یافته به این رقابت‌ها (9 تیم دیگر باقی مانده است) برگزار خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر

مؤسسه اشپرینگر نیچر نظام رتبه‌بندی سالانه مؤسسه‌های جهان را بر پایۀ سنجه‌های گوناگون ارزیابی میکند و نام ۵۰۰ مؤسسۀ برتر دنیا را براین اساس منتشر می‌کند.

براساس رتبه بندی اشپرینگر نیچر، دانشگاه بیرجند با میزان مشارکت ۱/۸۰ درپدیدآوری مقاله توانست رتبه ۱۹ را در بین ۱۱۲ مؤسسه علمی و آموزشی کشور بدست آورد.

هرساله «نیچر ایندکس» به رتبه بندی مؤسسه‌ها در سراسر جهان بر پایۀ خروجی‌های پژوهشی آنها در سال گذشته که کیفیت بالایی دارند می‌پردازد.

«نیچرایندکس» با شمارش شمار مقاله‌های پدیدآوران در نشریه‌های نمایه شده اش، رتبه بندی مؤسسه‌ها را بر پایۀ دو سنجۀ «شمار آثار» و «میزان مشارکت در پدیدآوری آثار» شدنی می‌سازد.

در سال ۲۰۲۳ میلادی مقاله‌های منتشرشده از ژانویه تا دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی در ۱۵۰ نشریۀ برتر (journals#faq/index-nature/com.nature) در حوزه‌های شیمی، علوم محیط و زمین شناسی، علوم زیستی، بهداشت و علوم فیزیکی شمارش و ارزیابی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • واکنش کیهان به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی: جعلی است و ارزش جواب ندارد
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است