Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور شهری و شوراهای قزوین گفت: سرمایه گذاری بیگانگان در کشور مقطعی است و برای کشور توسعه متوازان و آبادانی به وجود نمی‌آورد و باید نگاه به درون جامعه و توانمندی شهروندان داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ رضا گروسی مدیرکل امور شهری و شوراهای استان قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه تودیع و معارفه شهردار محمدیه در سالن اجتماعات نیایش اظهار کرد: شهر سیاسی نیست و مدیریت شهری و شهردار نباید سیاسی باشند؛ زیرا شهر برای همه مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بیشتر شهرداران در دولت‌های مختلف با نگاه‌های سیاسی مدیریت کردند و اتفاق خاصی رخ نداده است، شهر همه امکانات از جمله فضاهای تفریحی و فرهنگی و آموزشی برای شهروندان لازم دارد.

این مسئول با بیان اینکه شهردار باید شهر را با همه امکانات برای مردم فراهم کند، اذعان کرد: متاسفانه روالی شکل گرفته که قداست‌ها از نام‌ها و ارزش‌ها از عملکردها برداشته شده است و در معرفی افراد به نام‌های پیرامون آنها توجه می‌کنیم نه به عملکردها و کارنامه کاری آنان.
وی بیان کرد: اگر در تعیین مدیریت‌ها عملکرد افراد مورد توجه و ارزیابی قرار گیرد، قدم‌های بزرگی در تحقق اهداف انقلاب برخواهیم داشت.

گروسی ابراز کرد: نیاز شهروندان باید تحت توسعه متوازن قرار بگیرد و اگر درون جامعه شهری فعال نشود و هیچ توسعه متوازنی صورت نمی‌گیرد.

وی تاکید کرد: سرمایه گذاری بیگانگان در کشور مقطعی است و برای کشور توسعه متوازان و آبادانی به وجود نمی‌آورد و باید نگاه به درون جامعه و شهروندان داشته باشیم.

مدیرکل امور شهری و شوراهای قزوین عنوان کرد: غنای شهرداری ما در ایجاد بستر مناسب برای فعالیت اجتماعی اقتصادی و فرهنگی است که با برنامه ریزی مناسب محقق می‌شود.

وی گفت: اختلاف سلیقه‌ها در شورا باید کنار گذاشته شود زیرا فکرها را ریشه کن می‌کند و عامل ناکارآمدی در شهر خواهد شد؛ باید نگاه ویژه به برنامه محوری و آینده پژوهی ضروری جزو برنامه‌های اصلی شهرداری و شورا قرار بگیرد.

گروسی در پایان گفت: استفاده از همه عقول جامعه نیازمند است و تصور نشود هفت نفر در پشت درب‌های بسته عقول کلی محمدیه و ناحیه شهری مهرگان هستند؛ بلکه باید لز همه اندیشمندان و نخبگان جامعه باید بهره گرفت.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم با حضور داود محمدی رییس کمیسیون اصل 90 مجلس، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه محمدیه، رضا گروسی مدیرکل امور شهری، عسگری فرماندار شهرستان البرز و مدیران شهری محمدیه از زحمات حسین بهزادپور شهردار سابق محمدیه تجلیل به عمل آمد و یدالله لطفی به عنوان شهردار جدید محمدیه معرفی شد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت

لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از مولد سازی املاک به عنوان یکی از تحولات مهم در دوره مدیریت جدید شهری یاد کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ رقم بودجه به ۸۰ هزار میلیارد تومان رسید که نزدیک ۱۴۰ در صد رشد بودجه داشتیم و در سال ۱۴۰۲ نیز تا پایان دی ماه بودجه محقق شد و برای اولین بار متمم ۳۵ هزار میلیاردی نیز ارائه شد که نهایتا مبلغ ۱۰۴ همت بودجه تا پایان سال محقق شد.

فروزنده معاون شهردار تهران بیان داشت: افزایش بودجه در چهار محور درآمدی از جمله عوارض ساختمان، توسعه و رونق پروانه ساختمان، که درآمد شهر سازی را به دنبال داشت، ارزش افزوده، در آمد‌های پایدار، عوارض نوسازی و مولد سازی دنبال شد.

وی افزود: یکی از تحولاتی که در دوره مدیریت آقای زاکانی دنبال شد، بحث مولد ساز املاک و تسویه با دستگاه‌های مختلف بود که توانستیم بخش قابل توجهی از بدهی‌ها را تسویه نماییم؛ همچنین یک کار جدی با بانک‌ها انجام شد که در ذیل آن بستری فراهم شد که به شهرداری تسهیلات ارائه دهند، البته شهرداری از دولت و دستگاه‌های دولتی هم مطالباتی دارد که مشخص شده است و ان شاء ا... با حمایت رئیس محترم جمهور و هیات دولت در سال جاری وصول پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۳ سال خدمات محله ای و زیباسازی و سرمایه گذاری خواهد بود
  • باید برای پیشرفت و اعتلای قم تلاش کرد
  • اجرای نزدیک به ۱۰۰ طرح در ۲۷ منطقه حاشیه شهری ارومیه
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت
  • کرمان فقط با مردم آباد می‌شود
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان