Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای عالی قضایی عراق دستور بازداشت رئیس و اعضای کمیته برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان را صادر کرد.

عبدالستار بیرقدار سخنگوی شورای عالی قضایی عراق اعلام کرد: حکم بازداشت رئیس و اعضای کمیته ناظر بر همه پرسی اقلیم کردستان صادر شده است. صدور این حکم بر اساس شکایت مطرح شده از سوی شورای امنیت ملی به دنبال برگزاری خلاف تصمیم دادگاه فدرال عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه حکم بازداشت ضد متهمان بر اساس قانون مجازاتها صادر کرده است.

از سوی دیگر حنان الفتلاوی رئیس جنبش اراده عراق اعلام کرد که باید مسعود بارزانی رئیس اقلیم و افراد برجسته حزب دموکرات کردستان عراق که همه پرسی را طرح و اجرا کردند تحت تعقیبی قرار گیرند.

وی افزود: اینها بودند که تصمیم به برگزاری همه پرسی گرفتند و هزینه لازم را برای آن تامین کردند و در برابر تصمیم دادگاه فدرال، پارلمان و دولت عراق ایستادگی کردند و از کردها خواستند که در همه پرسی شرکت کنند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از اعضا شورای اسلامی شهر سردشت و رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری این شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ناصر عتباتی از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت و رئیس یکی از ادارت تابعه شهرداری سردشت به اتهام رشوه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: وفق دستورات قضائی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایحان‌غربی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سو استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

کد خبر 748672

دیگر خبرها

  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده