Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@23:03:36 GMT

طرح خیرین امنیت‌ساز در استان اردبیل اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۰۷۸۳۲

طرح خیرین امنیت‌ساز در استان اردبیل اجرا می‌شود

جانشین معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: با هدف برقراری نظم و امنیت همه‌جانبه در منطقه طرح خیرین امنیت‌ساز در استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ افشین رحیمی ظهر امروز در نشست مشترک با سازمان‌های مردم نهاد در اردبیل اظهار داشت: با هدف برقراری نظم و امنیت همه‌جانبه در منطقه طرح خیرین امنیت‌ساز در استان اردبیل اجرا می‌شود که در حال حاضر تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای این طرح با مشارکت و همکاری سازمان‌های مردم نهاد در دستور کار قرار داده شده که انتظار می رود نقش بسیار بسزایی در تامین امنتی همه‌جانبه در استان داشته باشد و مردم خود در این زمینه تاثیرگذار باشند که این خود یک اقدام موفق در این زمینه محسوب می‌شود.

جانشین معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت:بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد نیز در این زمینه بسیار موفق عمل می‌کند که براساس تفاهم‌نامه منعقد شده سمن‌ها می‌توانند همکاری لازم را با ناجا داشته باشند و در ارتباط با فراهم کردن امنیت مردمی اعلام آمادگی کنند.

رئیس اداره امور حقوقی فرماندهی انتظامی استان اردبیل نیز در این نشست بیان کرد: مشارکت تمام حوزه‌ها در امر تامین امنیت یک مقوله بسیار مهم و ارزشمند است و دولت نیز برای اجرای این طرح نیازمند همکاری و مشارکت واسطه‌ای قابل اعتماد است که در این زمینه سمن‌ها نقش موثری دارند.

سرهنگ بهلول نجفی افزود: نقش سمن‌ها پیش‌تر در کاهش آسیب‌های اجتماعی و معضلات جامعه به وضوح مشاهده شده که به همین منظور به طور حتم در این زمینه نیز خروجی‌های مناسبی به دنبال خواهد داشت که امیدواریم این موارد به طور همه‌جانبه مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ورزش ‌و مردم در خوزستان

ایسنا/خوزستان طرح ورزش و مردم با شعار صبح با نشاط، عصر مفرح با ورزش در استان خوزستان اجرا می‌شود.

جلسه طرح ملی ورزش و مردم در اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار شد. این طرح به ساماندهی فعالیت ورزشی شهروندان، زیر نظر مربیان مجرب در طول ایام هفته به صورت مستمر و در ساعات اولیه روز (صبحگاهی) و عصر (عصرگاهی ) در اماکن ورزشی و در فضایی که از قبل آماده سازی و مهیا شده است، می پردازد.

به گزارش ایسنا، فاز اول این طرح به مدت ۶ ماه در ۷۰۰ مکان ورزشی سراسر کشور آغاز می‌شود.

طرح ورزش و مردم به صورت مستمر، در ۶ روز هفته اجرا می شود، ضمن این که در هفته نیز یک روز ترجیحا پنج شنبه به برگزاری یک رویداد رقابتی خانواده محور اختصاص دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۷خودرو در اجرای طرح امنیت اجتماعی یاسوج به پارکینگ منتقل شدند
  • ترغیب مردم به مشارکت در ساخت مسکن محرومین
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند
  • نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود
  • تشکیل انجمن خیران میراث‌فرهنگی در استان اردبیل
  • سوریه: پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • زندگی عادی و آرام مردم استان اردبیل زیر پرچم امن و مقتدر ایران اسلامی
  • پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • وزیر خارجه سوریه: پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • آغاز طرح ورزش ‌و مردم در خوزستان