Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی از پروژه کنارگذر شرق اصفهان و طرح توسعه فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به اصفهان از طرح توسعه فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان بازدید کرد. در این بازدید موضوع تملک اراضی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوندی همچنین در این بازدید وضعیت توسعه ترمینال خارجی فرودگاه اصفهان را بررسی کرد. برای توسعه و ساخت این ترمینال 20 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است. طرح توسعه ترمینال خارجی فرودگاه بین‌المللی اصفهان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از روند اجرای کنار گذر شرق اصفهان بازدید کرد. وی در این بازدید مراحل اجرایی قطعه یک آزادراه اصفهان - کاشان تا جاده اردستان - اصفهان را مورد بررسی قرار داد. این قطعه به طول 30 کیلومتر و قطعه دوم از بزرگراه اصفهان - نایین به طول 33 کیلومتر احداث خواهد شد.

بازدید از قطار سریع السیر و آزادراه اصفهان- شیراز، افتتاح ادامه آزاد راه غرب اصفهان، بازدید از بافت فرسوده محله همت آباد، پروژه مترو بهارستان، ایستگاه راه آهن ریز و 12 کیلومتر خط اتصال به فولادمبارکه و پروژه دوخطه شدن مسیر ریلی زرین شهر به بافق، آغاز احداث ادامه مسیر کنارگذر غرب اصفهان به سمت آزادراه اصفهان- شیراز به‌طول 28 کیلومتر، افتتاح واحدهای مسکن مهر استان به تعداد 2335 واحد، افتتاح 4 باب واحد آموزشی، فرهنگی و مذهبی در شهرهای جدید و پروژه WIM (توزین در حال حرکت) از دیگر برنامه‌های سفر آخوندی به اصفهان است.

انتهای پیام/

R41346/P1377/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان

استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استان با حضور در سامانه دوم آب‌رسانی در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان امروز _پنج شنبه نهم فروردین_ در حاشیه بازدید از سامانه دوم آب‌رسانی اظهار کرد: پیشرفت این پروژه به طور مرتب پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: طی بازدیدها از از روند فعالیت‌های انجام شده مطلع می‌شویم و با توجه به برگزاری جلسات هفتگی با مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان انتظار می‌رود پیشرفت ۸۷ درصدی تصفیه خانه سامانه دوم آب‌رسانی به‌زودی تکمیل شود.

استاندار اصفهان با توجه به نیاز اعتباری و اهمیت پروژه خاطر نشان کرد: تأمین اعتبار لازم برای اجرای این سامانه به طور جدی در دستورکار استانداری قرار دارد.

به گزارش ایمنا، طرح سامانه دوم آبرسانی به ۱۴ شهرستان استان اصفهان با هدف تأمین، انتقال و تصفیه آب شرب برای شهرستان‌های تحت پوشش طرح شامل اردستان، اصفهان، برخوار، خمینی‌شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک، دهاقان، شاهین‌شهر و میمه، فلاورجان، لنجان، مبارکه، نائین، نجف‌آباد و نطنز توسط شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در مرحله اجرا قرار دارد.

کد خبر 740041

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان
  • آزادراه شیراز - اصفهان؛ حلقه ای از زنجیره کریدور شمال - جنوب
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • توسعه فرودگاه بین‌المللی گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول