Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا- نمایندگان فوتبال خوزستان در هفته نهم از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان پایتخت نشین خود می روند.

به گزارش ایرنا با گذشت هشت هفته از مسابقات لیگ برتر تیم های خوزستانی فولاد، صنعت نفت و استقلال به ترتیب با کسب 14، 7 و 7 امتیاز در مکان های چهارم، دوازدهم و پانزدهم جدول رده بندی جای گرفته اند که این موضوع به مذاق فوتبال دوستان خوزستانی خوشایند نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این هفته از رقابت ها تیم استقلال خوزستان که شرایط بسیار مبهمی دارد در حالی روز پنجشنبه به مصاف پرسپولیس تهران می رود که این روزها در لیگ برتر قدرت نمایی می کند و نتایج درخشانی در دو فصل اخیر کسب کرده است.
آبی های خوزستان که در شرایط بد مدیریتی به سر می برند و هنوز تکلیف مدیرعامل این تیم مشخص نشده است، یکی از پرحاشیه ترین تیم های لیگ برتری در 2 فصل اخیر بوده است و مشکلات مالی این تیم به سوژه تکراری رسانه ها تبدیل شده است.
استقلال خوزستان و پرسپولیس تاکنون هشت بار به مصاف هم رفته‌ اند که سهم آبی پوشان 2 برد و سهم پرسپولیس 3 پیروزی بوده است.
3 دیدار دیگر دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است همچنین در مصاف های رو در رو 8 گل تیم پرسپولیس و 7 گل تیم استقلال خوزستان به ثمر رسانده‌اند.
در تاریخ بازی های دو تیم مهدی طارمی و وحید امیری گلزن ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می شوند که طارمی به دلیل محرومیت این بازی را از دست داد اما در سوی مقابل حسن بیت سعید، مهدی زهیوی و علی اصغر عاشوری گلزن ترین بازیکنان استقلال در مصاف با سخ پوشان پایتخت نشین بودند که هر سه آن ها اکنون در تیم دیگری بازی می کنند.
شاگردان ویسی که در هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان یک امتیاز شیرین کسب کردند برای فرار از قعر جدول به هر سه امتیاز بازی نیاز دارند هر چند که در سوی مقابل نیز تیم پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی باید سه امتیاز دیدار را کسب کند.
طالب ریکانی و حکیم نصاری دو غایب بزرگ تیم استقلال خوزستان محسوب می شوند که به دلیل رفتار غیر اخلاقی، از هفته ششم به بعد تاکنون با تیم تمرین نکرده اند.
در حال حاضر تیم فوتبال استقلال خوزستان با کسب 7 امتیاز از 8 دیدار خود در مکان پانزدهم جدول جای دارد و تیم پرسپولیس تهران با کسب 14 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.
در ادامه رقابت های این هفته لیگ برتر تیم فولاد خوزستان میهمان تیم استقلال تهران خواهد بود که با 14 امتیاز در مکان چهارم جدول جای دارد همچنین در سوی مقابل تیم استقلال تهران نیز با کسب 8 امتیاز در مکان یازدهم جای گرفته است.
دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران در تاریخ لیگ برتر تا کنون 27 بار به مصاف هم رفته اند که در این دیدارها فولاد خوزستان به 8 پیروزی دست یافته است همچنین سهم استقلالی های پایتخت نشین 13 برد می باشد. 6 دیدار دو تیم نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.
بازیکنان فولاد در مصاف های رو در رو با تیم استقلال، 9 بار دروازه این تیم سرشناس وطنی را باز کرده اند همچنین در سوی مقابل آبی پوشان تهرانی 12 بار قفل دروازه سرخ پوشان خوزستانی را گشوده اند.
آرش تنها بازیکن دو تیم محسوب می شود که سابقه حضور در تیم مقابل را دارد و این بازیکن رامهرمزی با پیراهن تیم فولاد خوزستان 2 گل به آبی های پایتخت زده است و کارنامه درخشانی از خود در مقابل این تیم به ثبت رسانده است.
حسن بیت سعید مهاجم سوسنگردی استقلال تهران که با تیم فولاد نوین به فوتبال کشور معرفی شد فصل گذشته با پیراهن استقلال خوزستان 2 گل به فولاد زد.
صنعت نفت آبادان دیگر نماینده استان در این هفته از رقابت ها به مصاف تیم بحران زده نفت تهران خواهد رفت که در روزهای گذشته بر روی نیمکت مربیگری با مشکل مواجه بود و این موضوع می تواند کمک حال شاگردان فراز کمالوند باشد.
دیدار نفتی های ایران قطعا می تواند یکی از جذاب ترین مسابقات این هفته محسوب شود چرا که هر دو تیم برای قرار گرفتن در رده های بالایی جدول به سه امتیاز بازی نیاز دارند.
زردپوشان پوشان آبادانی نیز با یک بازی کمتر نسبت به رقبای خود با احتساب دو پیروزی، چهار شکست و یک تساوی از هفت بازی گذشته خود با کسب 7 امتیاز در پله دوازدهم جدول ایستاده اند و در صورت برد نفت تهران می توانند تا رده هشتم جدول صعود کنند.
تیم صنعت نفت آبادان بر خلاف هم نام تهرانی خود از تعطیلات لیگ به خوبی استفاده کرد و بازیکنان این تیم با برگزاری چند دیدار تدارکاتی محک بسیار خوبی خوردند تا با آمادگی بیشتر به مصاف شاگردان حمید درخشان بروند.
دیدار نمایندگان خوزستان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:
پنجشنبه 20 مهرماه:
استقلال خوزستان - پرسپولیس (ساعت 17:00 ورزشگاه غدیر اهواز)
جمعه 21 مهرماه:
صنعت نفت آباداننفت تهران (ساعت 17:15 ورزشگاه تختی آبادان)
استقلال – فولاد خوزستان (ساعت 17:00 ورزشگاه آزادی تهران)
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود

تیم فوتبال مس رفسنجان دو بازیکن خود را برای دیدار برابر فولاد در اختیار نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مس رفسنجان در حالی این هفته برابر فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت که دو بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.

منتظر محمد هافبک چپ پای مس ایران را ترک کرده و برای حضور در بازی‌های انتخابی المپیک 2024 در اردوی تیم فوتبال زیر 23 سال عراق به سر می‌برد.

مس جدا از منتظر محمد، دیگر بازیکن عراقی خودش یعنی علی عدنان را هم در اختیار ندارد. این بازیکن محروم است و نمی‌تواند تیمش را در مصاف با فولاد همراهی کند.

گفتنی است، دیدار فولاد خوزستان - مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر از ساعت 18:10 روز جمعه 31 فروردین در ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!