Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@21:30:24 GMT

ورزش سه هفتصد هزارتایی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۰۹۸۸۹

ورزش سه هفتصد هزارتایی شد

صفحه رسمی ورزش سه در اینستاگرام با رسیدن به عدد هفتصدهزار فالور، هم چنان در صدر پر مخاطب ترین صفحه ورزشی ایرانی مطرح است.

به گزارش "ورزش سه"، صفحه رسمی "ورزش سه" در اینستاگرام بعد از 13 ماه فعالیت جدی حالا به عدد هفتصدهزار فالور رسیده است تا در بخش صفحات ورزشی در ایران عنوان نخست را داشته باشد. صفحه اینستاگرام "ورزش سه" هر روز با بارگذاری تعداد قابل توجهی از اخبار روز ورزش ایران و جهان مخاطبان بسیاری را در جریان آنها قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کلیپ های ثانیه ای و عکس های جذاب هم جزو دیگر محتویات این صفحه است که در طول روز در دسترس کاربران قرار می گیرد.

صفحه اینستاگرام "ورزش سه"، با اطلاع رسانی به موقع اخبار و انتشار عکس های خاص و ویدئو های جذاب توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و در همین مدت کوتاه تبدیل به پربازدیدترین صفحه ورزشی فارسی اینستاگرام شده است. جایی که مخاطبان فعالانه بحث ها و اخبار را دنبال می کنند و پای کار نظردهی و کرکری های احتمالی هستند.

همچنین کانال تلگرام "ورزش سه" که پربازدیدترین کانال ورزشی فارسی است، نزدیک به 400هزار دنبال کننده دارد؛ عددی که مایه مباهات ماست.

برای فالو کردن اینستاگرام "ورزش سه" به http://instagram.com/varzesh3 و برای دنبال کردن صفحه تلگرام به https://telegram.me/varzesh3 بروید قدم شما همیشه روی چشم ماست. ورزش سه

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در المپیک 2020 توکیو کاروان ورزش ایران با 66 ورزشکار شرکت کرده بود، اما قطعا در المپیک 2024 پاریس کاهش چشمگیری در این زمینه وجود خواهد داشت. البته دلیل اصلی این اتفاق غیبت تیم‌های ملی والیبال و بسکتبال هستند که هر کدام با 12 بازیکن در مجموع 24 نفر را به کاروان ورزشی ایران اضافه کرده بودند.

با اینکه هنوز تیم ملی والیبال امید اندکی برای کسب سهمیه المپیک دارد، کمیته ملی المپیک در پیش بینی‌های خود روی این تیم برای گرفتن مجوز حضور در المپیک حساب باز نکرده است. 

مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک بعد از جلسه امروز هیئت اجرایی در جمع خبرنگاران در این خصوص گفت: "ما سه دستور جلسه داشتیم و ابتدا گزارشی از  بازی‌های المپیک اعلام شد و مقرر  شد ارائه بسته‌های حمایتی به فدراسیون‌ها ادامه داشته باشد و رشته‌های دوومیدانی، تیروکمان، تنیس روی میز و سنگنوردی که دنبال سهمیه هستند، حمایت شوند. حتی والیبال ساحلی و والیبال هم دنبال سهمیه هستند. جودو و شنا و بدمینتون هم دنبال وایلد کارت هستند. امیدوارم بیش از ۳۵ سهمیه به دست آوریم."

تاکنون سهمیه‌های قطعی ورزش ایران به عدد 30 هم نرسیده و باید دید طی یکی، دو ماه آینده کسب سهمیه‌ها تا چه عددی پیش خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • خاطرات ماندگاری که مسعود اسکویی در اذهان شنوندگان به یادگار گذاشت
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۱ اردیبهشت