Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:55:41 GMT

آموزش جودو توسط رئیس جمهور روسیه + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۱۰۲۵۴

آموزش جودو توسط رئیس جمهور روسیه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه سال‌هاست که رشته جودو را به عنوان ورزش اول خود انتخاب کرده و در این رشته ورزشی مهارت های زیادی دارد. او درسال 1974 موفق به دریافت حکم مربیگری این رشته شد و کتاب "جودو" را تالیف کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/ بازدید ولادیمیر پوتین از تیم ملی جودوی روسیه + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دوستان و دشمنان پوتین به پیروزی اش در انتخابات

به گزارش جماران به نقل از یورونیوز، در انتخابات ریاست جمهوری روسیه با حضور ولادیمیر پوتین الگویی ثابت وجود دارد: اینکه نتایج آرا هر بار بهتر از دوره قبل اعلام می‌شود. پوتین در سال ۲۰۱۲ کمی بیش از ۶۳ درصد آرا و در سال ۲۰۱۸ یعنی پس از شش ساله شدن دوره ریاست جمهوری ۷۶.۷ درصد آرا را به دست آورد.

در حالیکه کارشناسان انتظار داشتند کرملین این بار نتیجه را در حدود ۸۰ درصد به نفع پوتین اعلام کنند، اما به نظر می‌رسد این سیاستمدار درصد بالاتری را برای خود انتظار داشت. 

رهبران جهان به انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین و ادعای پیروزی قاطع او در انتخابات ریاست جمهوری روسیه با بیش از ۸۷ درصد آرا واکنش نشان دادند.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به پیروزی ولادیمیر پوتین گفت که «انتخابات در روسیه آزاد و عادلانه نبوده و بر اساس سرکوب و ارعاب انجام شده است.»

وزارت امور خارجه فرانسه نیز با انتشار بیانیه‌ای درباره رای‌گیری در مناطقی از خاک اوکراین که تحت اشغال روسیه در آمده است، نوشت: «فرانسه برگزاری و نتایج این به اصطلاح انتخابات را به رسمیت نمی‌شناسد و هرگز هم به رسمیت نخواهد شناخت و بر تعهد خود به حاکمیت، استقلال، وحدت و تمامیت ارضی اوکراین تاکید می‌کند.»

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین این نتیجه را غیرقانونی خواند. او گفت: «همه در جهان می‌دانند که این شخص، مانند خیلی های دیگر در طول تاریخ، مجذوب قدرت شده و برای اینکه بتواند حکومت کند از هیچ چیزی کوتاه نخواهد آمد. هیچ کار بدی نیست که او برای حفظ قدرت شخصی خود انجام ندهد و هیچ کس در جهان از این مصون نمی ماند.»

سخنگوی رئیس جمهوری آلمان به روزنامه برلین تاگس اشپیگل گفت که فرانک‌والتر اشتاین‌مایر انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را تبریک نخواهد گفت.

آقای اشتاین مایر در مطلب روز یکشنبه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «به مردم روسیه فکر می‌کنم که چگونه برای آزادی و دموکراسی می‌جنگند و در زیر سایه خطر دائمی رژیم پوتین زندگی می‌کنند. ما این افراد شجاع را فراموش نخواهیم کرد.»

وزارت خارجه آلمان قبلاً در شبکه اجتماعی ایکس گفته بود که «این شبه‌ِ انتخابات در روسیه نه آزاد است و نه عادلانه، نتیجه آن هم هیچ کس را شگفت زده نمی‌کند. حکومت پوتین اقتدارگرا است، و قوام آن بر سانسور، سرکوب و خشونت است.»

در انتخابات ریاست جمهوری قبلی روسیه که در سال ۲۰۱۸ برگزار شد، اشتاین مایر به پوتین تبریک گفته بود.

دیوید کامرون، وزیر امور خارجه بریتانیا نیز گفت که این انتخابات «غیرقانونی فاقد حق انتخاب برای رای‌دهندگان و عدم نظارت مستقل سازمان امنیت و همکاری اروپا بود و انتخابات آزاد و عادلانه اینگونه نیست.»

آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه ایتالیا گفت: «این انتخابات نه آزاد بود و نه عادلانه.» وی گفت «ما همچنان به فعالیت خود برای رسیدن به صلح عادلانه‌ای که روسیه را به سمت پایان دادن به جنگ تجاوزکارانه خود علیه اوکراین سوق دهد، مطابق با قوانین بین المللی ادامه می‌دهیم.»

یان لیپاوسکی، وزیر امور خارجه جمهوری چک نیز این انتخابات را «مضحک و نوعی نقیضه» خواند. وی گفت: «این وضع انتخابات ریاست جمهوری روسیه بود که گواه این است که این رژیم چگونه جامعه مدنی، رسانه‌‌های مستقل و مخالفان را سرکوب می کند.»

 

چه کشورهایی تبریک گفتند؟

این در حالی است که دوستان و متحدان ولادیمیر پوتین در تبریک گفتن به پیروزی مجدد وی در انتخابات ریاست جمهوری روسیه از یکدیگر پیشی گرفتند.

پکن به پوتین اینگونه تبریک گفت که «چین و روسیه بزرگترین همسایگان یکدیگر و شرکای همکاری جامعراهبردی در دوره جدید هستند.»

لین جیان، سخنگوی وزارت امور خارجه چین تصریح کرد که رئیس جمهور شی جین پینگ و ولادیمیر پوتین «به تبادلات نزدیک خود ادامه خواهند داد و دو کشور را به حفظ دوستی و تعمیق هماهنگی راهبردی جامع هدایت خواهند کرد.»

دیمیتری مدودف، رهبر سابق روسیه مدت‌ها قبل از اعلام نتایج نهایی، در تلگرام گفت: «پیروزی چشمگیر ولادیمیر پوتین در انتخابات را تبریک می‌گویم.»

میلوراد دودیک، رهبر جدایی‌طلبان صرب‌های بوسنی گفت: «مردم صرب‌تبار با خوشحالی از پیروزی رئیس‌جمهور پوتین استقبال کردند، ز یرا در او یک دولتمرد بزرگ و دوستی می‌بینند که همیشه می‌توانیم روی او حساب کنیم و مراقب مردم ما باشد».

نیکلاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا هم گفت: «برادر بزرگ‌تر ما پیروز شده و این نوید خوبی برای جهان است.»

 

دیگر خبرها

  • واکنش دوستان و دشمنان پوتین به پیروزی اش در انتخابات
  • رییس جمهور چین پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
  • واکنش چین به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه
  • پیروزی پوتین در انتخابات نقشه‌های کشورهای غربی را خنثی کرد
  • تبریک سران دنیا به پوتین
  • پیروزی قاطع پوتین در انتخابات
  • تبریک رهبران جهان به ولادیمیر پوتین
  • جدیدترین نتیجه انتخابات ریاست جمهوری روسیه؛ پوتین چقدر رای آورد؟
  • ولادیمیر پوتین تاکنون چند درصد آرا را به خود اختصاص داده است؟
  • پایان رقابت‌های جودو جام مولای عرشیان در اصفهان