Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:21:54 GMT

مطهری: گسترش از نظر انگیزشی رشد می کند نه فنی

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۱۰۲۶۲

مطهری: گسترش از نظر انگیزشی رشد می کند نه فنی

مربی تیم پیکان معتقد است که فیروز کریمی به دلیل در اختیار نداشتن زمان کافی نمی تواند تغییرات فنی زیادی در سیستم تیمش برابر پیکان ایجاد کند.

مطهری مربی تیم پیکان در مورد تعطیلات لیگ و اینکه آیا بازیکنان تیم می توانند بعد از تعطیلات روند رو به رشد خود را حفظ کنند، به "ورزش سه" گفت: البته ما با توجه به زحماتی که بازیکنان، مربیان و کادر فنی می کشند سعی کردیم ریتم و روالی که داشتیم را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است وقفه داشتیم ولی در این مدت یک بازی دوستانه هم با تیم ملی دانشجویان داشتیم تا روند خود را حفظ کنیم. روی تیم گسترش فولاد کار کرده ایم و امیدوارم بتوانیم روند خوبمان را حفظ کنیم.


مطهری در پاسخ به این سوال که گسترش فولاد تبریز تنها یک بازی با فیروز کریمی انجام داده و با این شرایط چطور می توان در مورد نحوه ی بازی آنها آنالیز داشت، عنوان کرد: ما همان یک بازی جام حذفی را از گسترش فولاد دیدیم. یک تیم وقتی در یک هفته تغییر مربی می دهد، زیر و رو نمی شود. مربی عوض شده و یک سری تفکرات جدید جایگزین شده، منتها اینطور نیست که خیلی تغییر ایجاد شود. کادر فنی ما به خوبی بازی جام حذفی گسترش فولاد را آنالیز کرده.


وی ادامه می دهد: البته آنالیز تیم حریف تنها بخشی از کار است و یک بخش هم تیم خود ما است. اینکه روی نقاط قوت و ضعف تیم کار کنیم.

مربی تیم پیکان در مورد اینکه حضور یک مربی جدید می تواند مثبت یا منفی باشد، افزود: وقتی مربی جدید می آید تیم از لحاظ انگیزشی تغییر پیدا می کند، اما از نظر فنی تغییری ایجاد نخواهد شد. می تواند تغییرات ایجاد شود ولی از لحاظ ذهنی و روانی تغییرات مثبت خواهد بود.


مربی تیم پیکان در مورد اینکه آیا این تیم با نفرات کامل مقابل گسترش به میدان می رود، بیان کرد: بله تمام بازیکنان در اختیار تیم هستند و تنها روستایی را به دلیل محرومیت و مهاجممان نیجریه ای را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.


مطهری در پایان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان خارجی، اظهار داشت: خوب هستند ولی به نظر من خیلی می توانند بهتر از این هم باشند. اینکه یک بازیکن از یک شکور دیگر می آید، برای تطبیق با فرهنگ و شرایط کشور جدید به زمان نیاز داد. شما موارد زیادی دیده اید که وقتی بازیکنی شهرش را عوض می کند، دیگر نمی تواند عملکرد سابق را داشته باشد. در مجموع از عملکرد بازیکنان جذب شده راضی هستم و من شخصا معتقدم که بهتر از این ها خواهند شد.

گسترش فولاد تبریز

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان دو تیم مس و پیکان بعد از گل شدن آخرین ضربه پنالتی توسط میثم تیموری روحیات متفاوتی را تجربه کردند. در ضربات پنالتی خودروسازان با نتیجه 5 بر 4 بازنده مقابل مس لقب گرفتند تا حسرت بزرگی را در ورزشگاه مس تجربه کنند.

چند متر آنطرف تر از بازیکنان پیکان در میانه زمین که حسرت از دست رفتن فرصت بزرگ حضور در مرحله بعدی جام حذفی را پشت سر می‌گذاشتند، مسی‌ها حلقه شادی تشکیل دادند و به خوشحالی بعد از برد با رفتن به سمت حامد لک پرداختند.

تقابل حسرت و شادی اعضای دو تیم پیکان و مس بعد از پایان مسابقه امروز جام حذفی صحنه‌های جالبی را به ثبت رساند و تصاویری جذاب را به جا گذاشت.

دیگر خبرها

  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • انتصاب مربی جدید تیم تراکتور