Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@14:55:51 GMT

19 مهر ماه زادروز محمد رضا شفیعی کدکنی

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۱۱۴۶۱

19 مهر ماه زادروز محمد رضا شفیعی کدکنی

صدای ایران، 19 مهر ماه زاد روز استاد محمد رضا شفیعی کدکنی گرامی باد

در چارراه برده‌فروشان
نخاس پیر، فردا
یک خطبه در ستایش آزادی
ایراد می‌کند

ای روزگار شعبده‌باز نهان‌ گریز!
یک مشت آجیل خنده وقت تماشا
در جیب ما بریز

#محمدرضا_شفیعی_کدکنی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»

آخرین قسمت از برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» که اولین رقابت تخصصی در زمینه شعر است، جمعه ۳۱ فروردین ماه پخش شد و در این قسمت از برنامه، برگزیدگان فصل اول برنامه معرفی شدند.

در آخرین قسمت از برنامه «سرزمین شعر» محمد سعید میرزایی به سرگروهی مصطفی محدثی خراسانی، علیرضا رجبعلی‌زاده کاشانی به سرگروهی فریبا یوسفی، محمد حسین ملکیان به سرگروهی محمود حبیبی کسبی و آرزو سبزوار قهفخری به سرگروهی فریبا یوسفی به مرحله پایانی راه یافتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند. پس از ارزیابی توسط داوران برنامه، محمد سعید میرزایی نفر اول، علیرضا رجبعلیزاده کاشانی نفر دوم و محمد حسین ملکیان و آرزو سبزوار قهفرخی به صورت مشترک نفر سوم این دوره از رقابت تخصصی شعر شدند.

برگزیده نفر اول در این برنامه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۰۰ میلیون تومان و نفر سوم (نفر سوم و چهارم) ۵۰ میلیون تومان به عنوان هدیه دریافت می‌کنند.

همچنین موسی عصمتی شاعر روشندلی که از افراد سرگروه محمود اکرامی فر بود نیز به دلیل بازدید ویدیئوی شعرخوانی اش در شبکه‌های اجتماعی که بیش از یک میلیون بار مشاهده شده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است مبلغ ۳۰ میلیون تومان به عنوان هدیه دریافت کرد.

اولین فصل از برنامه «سرزمین شعر» به تهیه کنندگی علی زارعان از شنبه ۲۶ اسفند پخش خود را آغاز کرد و هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • (ویدئو) نوجوان ایرانی که دل ایلان ماسک را برد؛ یاسین شفیعی کیست؟!
  • نگاهی بی‌پروا به شعرهای شفیعی کدکنی
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت
  • درگذشت پدر شهید عابدی در کازرون
  • بزرگ‌ترین معضل زیست‌محیطی قم فاضلاب است