Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، عباس امینی‌زاده در دیدار با نمایندگان جامعه معلولان استان هرمزگان با بیان اینکه به عنوان یک شهروند قدردان زحمات این انجمن هستم، اظهار کرد: اقشار معلول، شهروندان این شهر هستند و شهرداری وظیفه خود می‌داند که خدمات‌رسانی به تمام شهروندان را رسالت خود می‌داند و باید بر اساس نیاز شهروندان این خدمات ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه شعار این دوره از مدیریت شهرداری«بندرعباس، شهری برای همه» است، افزود: این مجموعه با شناسایی نیازهای شهروندان تلاش می‌کند که خدمات مطلوب و ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه کند.

امینی‌زاده با تأکید بر اینکه عقب‌افتادگی شهری در ادوار گذشته مشهود بوده است، ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی منسجم مشکلات و عقب افتادگی که از گذشته به ارث رسیده را جبران کنیم و تا حد توان از جامعه معلولین استان حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به بررسی مشکلات حمل و نقل این قشر از شهروندان، ادامه داد: در راستای تسهیل رفت و آمد معلولان به عنوان اولویت برنامه‌های شهرداری بندرعباس، علاوه بر مناسب‌سازی پیاده‌روها، رمپ‌ها و اصلاح هندسی معابر، خرید یک دستگاه ون نیز به منظور جابجایی آسان‌تر این عزیزان به زودی انجام می‌شود و در اختیار جامعه معلولین استان قرار خواهد گرفت.

شهردار بندرعباس با تصریح اینکه تلاش می‌کنیم در کنار جامعه معلولین استان بتوانیم به توانمندسازی این افراد کمک کنیم، بیان کرد: با ساخت بازارچه‌های محلی و در اختیار قرار دادن آن به این افراد و خانواده آنها، سعی می‌کنیم بتوانیم این عزیزان را توانمند سازیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی

تین نیوز  

ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی، از انعقاد توافق نامه توسعه یک اکوسیستم کامل تاکسی هوایی شامل آموزش، توسعه زیرساخت ها و عملیات پرواز با پوشش تمام خدمات خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، این قراردادی چند جانبه برای خدمات تاکسی هوایی میان اماراتی شامل حمایت از ایجاد و گسترش خدمات تاکسی هوایی در ابوظبی و فراتر از آن می شود و هدف آن حمایت از منطقه در مسیر تبدیل شدن به رهبر جهانی در معرفی تاکسی های هوایی است.

توافق نامه منعقدشده پتانسیل توسعه یک اکوسیستم کامل تاکسی هوایی از جمله آموزش، توسعه زیرساخت ها و عملیات پرواز، همچنین حضور تولیدی در ابوظبی را پوشش می دهد و در طول آن یک شرکت توسعه دهنده هواپیماهای تمام الکتریکی برای خدمات مسافری تجاری، از نزدیک با اداره کل هوانوردی غیرنظامی امارات متحده عربی برای تعریف مسیرها همکاری می کند.

هواپیمای نوآورانه ابوظبی برای حمل یک خلبان و چهار مسافر با سرعت ۳۲۱ کیلومتر در ساعت، آلایندگی عملیاتی صفر و ردپای آکوستیک کم طراحی شده است و حداکثر برد آن ۱۶۱ کیلومتر سفر هوایی سریع و تمیز را داخل ابوظبی و در سراسر امارات متحده عربی امکان پذیر می کند.

   

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز