Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مرحله دوم جشن عاطفه ها روز گذشته در یکهزار و 370 مدرسه آذربایجان غربی برگزار شد تا دانش آموزان این مدارس در یک حرکت فرهنگی بار دیگر کمک مالی به همنوعان خویش را تمرین کنند و در شادی های همکلاسی های نیازمندشان سهیم شوند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این مرحله که صبح و عصر روز چهارشنبه در مدارس استان به اجرا در آمد، 250 هزار دانش آموز، پاکت های پول خود را به مدیران مدارس تحویل دادند
عزیز سهندی افزود: کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه برای کمک به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه در نظر گرفته می شود و در صورت نبود دانش آموز نیازمند در مدرسه، این کمک ها به دانش آموزان نزدیک ترین مدرسه اهدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به جمع آوری 38 میلیارد ریال در این مرحله از جشن عاطفه ها در این استان، اضافه کرد: در مرحله نخست جشن عاطفه ها که در /روزهای 22 و 23 شهریور/ سال جاری برگزار شد، مردم استان با حضور در پایگاه های کمیته امداد 19 میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند این استان کمک کرده بودند.
به گزارش ایرنا، جشن عاطفه ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و جمع آوری کمک برای آنان طی 2 دهه گذشته در سراسر کشور برگزار شده است.
در حال حاضر حدود 14 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی قرار دارند.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود

 قشلاقی در جلسه شورای آموزش و پرورش هشترود با بیان اینکه نبود مدارس فرزانگان و تیزهوشان باعث مهاجرت نخبگان و دانش آموزان تیز هوش به سایر شهر‌ها می‌شود گفت: این کار باعث بالا رفتن رتبه کنکور سایر شهر‌ها و پایین آمدن رتبه کنکور در هشترود می‌شود.

وی ادامه داد: اگر یک مدرسه در هشترود ایجاد شود می‌تواند دانش آموزان مناطق هشترود، نظرکهریزی و چاراویماق را پوشش دهد و باعث افزایش رتبه کنکور در این مناطق شود.

قشلاقی افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ فرهنگیان در مناطق هشترود و نظرکهریزی و تجهیز هنرستان فنی وحرفه‌ای را خواستار شد و افزود: اگر این هنرستان تجهیز شود رغبت دانش آموزان به ادامه تحصیل در این رشته‌ها بیشتر می‌شود.

وی گفت: متاسفانه راه دسترسی به تنها هنرستان فنی و حرفه‌ای هشترود هم با توجه به اینکه در خارج از محدوده شهر قرار دارد خراب شده است و غیر قابل تردد است از این رو دانش آموزان علی الخصوص در زمان‌های بارش به سختی به این هنرستان رفت و آمد می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور