Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس که در بازی با توگو دقایقی کوتاه بازی کرده بود برابر روسیه در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت و جزو بهترین بازیکنان کی‌روش بود. آمادگی سیدجلال حسینی در رهبری تیم ملی و درخشش در خط دفاع تیم ملی عجیب بود و اصلا به بازیکنی شبیه نبود که به تازگی از بند مصدومیت رها شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توانایی حضور ۹۰ دقیقه‌ای سیدجلال در چنین بازی سنگینی بلافاصله بعد از مصدومیت کمی عجیب است و دوباره بحث شایعه آمادگی نسبی او در بازی رفت برابر الهلال را زنده می‌کند.

سیدجلال به این زودی نمی‌توانست به آمادگی ۱۰۰ درصد برسد و ۹۰ دقیقه در روسیه برای ایران بازی کند.

بازی با الهلال همین یکی دو هفته قبل بود و شاید اگر حتی حسینی می‌توانست دقایقی برای پرسپولیس بازی کند آن آشفتگی عجیب دیده نمیشد. حالا سیدجلال با آمادگی به پرسپولیس برمی‌گردد و احتمالا برانکو بهانه‌ای برای بازی ندادن به کاپیتان‌اش نخواهد داشت اما دیگر تقریبا دیر شده و پرسپولیس از رویای فینال آسیا فاصله بسیار زیادی گرفته است.

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی‌وسوم لیگ باشگاه‌های ایتالیا روبروی یکدیگر قرار گرفتند که بولونیا سه بر یک پیروز شد.

سردار آزمون که در بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان مصدوم شده بود پس از رهایی از بند مصدومیت در فهرست تیمش برای این مسابقه قرار گرفت.

آزمون در دقیقه ۴۸ و در شرایطی که تیمش با دو گل از بولونیا عقب بود با صلاحدید دنیله دروسی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

آزمون هفت دقیقه پس از حضور در میدان موفق شد دروازه بولونیا را باز کند.

سانتر لورنزو پلگرینی از جناح راست با ضربه سر سردار آزمون همره شد، اما ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان بولونیا با شیرجه بلند برگشت داده شد، ولی توپ بار دیگر جلوی پا مهاجم تازه وارد رم قرار گرفت تا او یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

آزمون در روزی که پس از هفته‌ها مصدومیت فرصت بازی کردن پیدا کرده بود تلاش زیادی در خط حمله رم به نمایش گذاشت و توانست نمره قبولی بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت