Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فرهاد رهبر در احکامی جداگانه نمایندگان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را در هیات‌های نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان در ۳۰ استان و واحدهای این دانشگاه در استان تهران منصوب کرده است. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر فرهاد رهبر در احکامی جداگانه نمایندگان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را در هیات‌های نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان در 30 استان و واحدهای این دانشگاه در استان تهران منصوب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس احکام فرهاد رهبر، این انتصاب‌ها به شرح زیر است:دکتر علی طاهری؛ استان همداندکتر علیرضا عبدالرحیمی؛ استان اردبیلدکتر رضا عصاران؛ استان خراسان رضویدکتر علی اکبری؛ استان قزویندکتر عمران علیزاده؛ استان گیلاندکتر امیرعبدالله مهردادشریف؛ واحدهای علوم و تحقیقات و تهران شمالدکتر فریبرز یوسف‌وند؛ استان کرمانشاهدکتر محمود قنبری؛ استان گلستاندکتر سمیه کلهر؛ واحدهای شهر قدس، پرند، رباط‌کریم، شهریار، ملارد و صفادشتدکتر محمدجواد سعادتمندان؛ استان قمدکتر حمیدرضا فاطمی‌پور؛ واحدهای فیروزکوه، رودهن، بومهن، دماوند و پردیسدکتر حمید ترنج‌زر؛ استان مرکزیحجت‌الاسلام والمسلمین حسن زارعی؛ استان هرمزگاندکتر مصطفی باغبانیان؛ استان کردستاندکتر مهدی حسینی فرهی؛ استان کهکیلویه و بویراحمددکتر احسان شاکری خوئی؛ استان آذربایجان شرقیدکتر مسعود احمدی؛ استان مازندراندکتر علیرضا نجف‌پور؛ استان آذربایجان غربیدکتر محمدعلی حائری؛ استان فارسدکتر بهروز دوستی؛ استان لرستاندکتر محمد روحانی‌مقدم؛ استان سمناندکتر رجبعلی وثوق‌مطلق؛ استان خراسان شمالیحجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد طباطبائی؛ استان یزدمحمدرضا زاهدشیخی؛ استان سیستان و بلوچستاندکتر امید شریعتی؛ استان خراسان جنوبیمحمدعلی سعادتی؛ استان کرماندکتر محمدامین حمزوی؛ استان خوزستاندکتر عباس قنبری؛ استان زنجاندکتر عین‌الله ارشادی؛ واحدهای تهران جنوب، تهران غرب، تهران مرکزدکتر مظاهر نیکخواه؛ استان چهارمحال و بختیاریدکتر فرهاد مصری‌نژاد؛ استان اصفهاندکتر عزت‌الله مسیری؛ واحدهای تهران شرق، یادگار امام‌(ره)، قرچک، ورامین و پیشوادکتر سیدمرتضی محمودی؛ استان بوشهرحجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم اکبری؛ استان البرزدکتر مسلم محمدیان؛ استان ایلامدکتر علی محمدزاده؛ واحدهای پزشکی، دندانپزشکی و علوم‌داروییرئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در پیام‌هایی جداگانه از زحمات کسانی که قبل از این تصدی این مسئولیت‌ها را برعهده داشتند، تشکر و برایشان از درگاه خدای قادر متعال سلامتی و سربلندی مسئلت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت دفتر انتشارات علمی حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی، کتاب راهنمای آزمایشگاه زیست‌شناسی سلولی و مولکولی به چاپ رسید.

مؤلف کتاب راهنمای آزمایشگاه زیست‌شناسی سلولی و مولکولی و از اعضای هیئت علمی گروه زیست‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری به خبرنگار آنا گفت: سلول‌ها واقعیتی حیرت‌انگیز و شگفت‌آور، در خلقت موجودات و نشانی کم‌نظیر از عظمت خالق بی‌همتاست و شناخت هرچه بهتر آنها، وظیفه پژوهشگرانی است که در این مقوله قدم گذاشته‌اند.

سیده مهدخت مداح افزود: این کتاب، با توجه به پیشرفت این علم و نیز متناسب با تغییرات سرفصل درس گردآوری شده است.

وی متذکر شد: ۳۰ آزمون این کتاب، با توجه به اطلاعات و تجربیاتی که اینجانب در طول سال‌ها تدریس این درس در آزمایشگاه به دست آورده‌ام و مطالبی که در اثر مطالعه منابع خارجی و داخلی جمع‌آوری کردم، سرفصل درس آزمایشگاه زیست سلولی و مولکولی، در گرایش‌های مختلف زیست‌شناسی و نیز آزمایشگاه زیست سلولی در رشته زیست‌فناوری در ۶ فصل نوشته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای جایزه البرز به پدر ماهواره ایران و پدر پیوند کبد
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران