Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مدیر شرکت «ایران گام» در مورد انتشار آلبوم «در آتش آوازها» گفت: آلبوم موسیقی «در آتش آوازها» به آهنگسازی و سرپرستی نوید دهقان، به خوانندگی حمیدرضا نوربخش، با همکاری گروه موسیقی «قمر»، با تکنوازی سه‌تار بهداد بابایی و بر اساس اشعاری از سیمین بهبهانی، عراقی و شیدای گیلانی منتشر شد.

حسین‌خانی در ادامه افزود: جلسه رونمایی آلبوم موسیقی «در آتش آوازها» با حضور و سخنرانی تعدادی از هنرمندان سرشناس موسیقی کشور از جمله هوشنگ کامکار، داریوش پیرنیاکان، داوود گنجه‌ای، سیدعلیرضا میرعلینقی، نوید دهقان، حمیدرضا نوربخش در ساعت 18 روز پنجشنبه 20 مهرماه جاری در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین عنوان کرد: قطعات این آلبوم شامل«مهر تو»، «ساز و آواز»، «در تماشاگه پاییز»، «دریغ»، «ساز و آواز» و «نیلوفر مرداب» می‌شود. در اجرا و ضبط این آثار نیز بهزاد رواقی ـ نوازنده تار، حمید بهروزی‌نیا ـ نوازنده تار، علیرضا گرانفر ـ نوازنده سنتور، شاهین صفایی ـ نوازنده بم‌تار، حسین محمدحسینی ـ نوازنده نی، نسیم اربابی ـ نوازنده کمانچه، سارا هستی ـ نوازنده کمانچه، نیلوفر شهبازی ـ نوازنده کمانچه آلتو، مهزاد خردمند ـ نوازنده کمانچه آلتو، فرهاد صفری ـ نوازنده تنبک و شهریار نظری ـ نوازنده دف همکاری کرده‌اند.

آلبوم موسیقی «در آتش آوازها» در پاییز سال 91 و تابستان سال 95 توسط حمیدرضا آداب در استودیو پاپ تهران ضبط شده است؛ عکاس این اثر معین هاشمی نصب و طراح گرافیک آن را فرشید خیام‌زاده انجام داده و مدیر اجرایی آن نیز برعهده مهدی بشکوفه بوده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران به همراه معاون مالی و اقتصادی این شرکت در هفته اول کاری خود با مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و معاونان بانک های تجارت، ملت و اقتصاد نوین به طور جداگانه ملاقات و گفت‌و‌‌گو کرد.

همکاری های ارزی ملی مس و بانک تجارت افزایش می یابد

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه با هادی اخلاقی مدیر عامل بانک تجارت ضمن ابراز خرسندی از همکاری های مشترک دو مجموعه تاکید کرد: شرکت ملی مس به دنبال تامین مالی مورد نیاز پروژه ها می باشد تا در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» بتواند نقش آفرینی موثری داشته باشد.

وی موضوع تامین مالی به منظور تهیه قطعات و تجهیزات مورد نیاز در حوزه فعالیت های معدنی، اکتشافات و تولید را مسئله اساسی دانست و افزود: لذا با توجه به همکاری های فی مابین امیدواریم از منابع ارزی بانک تجارت در کشورهای روسیه و بلاروس بتوانیم استفاده نمائیم.

ارائه تسهیلات ارزی و ریالی بانک اقتصاد نوین به شرکت ملی مس

دکتر مدرس خیابانی در جلسه با علیرضا بلگوری مدیر عامل بانک اقتصاد نوین با تاکید بر سرعت بخشی به اجرای پروژه های شرکت ملی مس و جهش تولید، دریافت تسهیلات بانکی را از جمله زمینه های همکاری های مشترک فی مابین عنوان کرد.

جذب منابع مالی مورد نیاز طرح های توسعه شرکت ملی مس

وی همچنین در جلسه با فرخ نژاد مدیر عامل بانک ملت، با اشاره به ضرورت گسترش تعاملات مالی و اعتباری گفت: با توجه به اینکه اجرای طرح های توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران بالغ بر 15 میلیارد یورو اعتبار نیاز دارد، به طور قطع اجرای تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه می تواند منابع مالی مورد نیاز پروژه های ملی مس را در زمینه های مختلف از جمله ماشین آلات حفاری، بهره برداری از معادن جدید به ویژه معدن سریدون و کارخانجات تغلیظ فراهم کند.

دکتر مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌افزایی تامین مالی شرکت ملی مس را از طریق ایجاد انسجام در بین تمام بازیگران اقتصادی موجود که در کنار این شرکت فعالیت می‌کنند، را از اولویت‌های شرکت ملی صنایع مس ایران دانست.

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • تازه‌ترین گزارش آماری صندوق هنر منتشر شد/ توضیحات آقای مدیر
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم