Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:25:30 GMT

گزارش زنده؛ پیکان 0 - گسترش فولاد 0

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۱۸۹۹۶

گزارش زنده؛ پیکان 0 - گسترش فولاد 0

پیکان بعد از 3 پیروزی پیاپی اکنون برابر قعرنشین لیگ قرار گرفته که با تغییراتی روی نیمکت خود به دنبال بازگشت به لیگ برتر است.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجید جلالی بعد از نتایج نه چندان مطلوب در هفته‌های ابتدایی فصل توانستند سه پیروزی ارزشمند کسب کنند و اکنون در جایگاه چهارم جدول شرایط مثبتی برای حضور در جمع مدعیان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها امروز گسترش فولاد فولاد تبریز را برابر خود می‌بینند که بعد از اخراج لوکا بوناچیچ با فیروز کریمی روی نیمکت خود موفق به از پیش رو برداشتن نفت مسجد سلیمان در جام حذفی شدند و به دنبال پیروزی در این دیدار هستند.


با گزارش لحظه به لحظه این دیدار خبرنگار ورزش سه را در استادیوم شهدای شهر قدس همراهی کنید.


داور: علی صفایی کمک داوران: رضا سخندان و رضا قیم

پیکان تهران:

پیام نیازمند، مهران موسوی، حجت حق وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، بختیار رحمانی، مهدی مومنی، مرتضی آقاخان و افرنگ دافه

سرمربی: مجید جلالی


گسترش فولاد تبریز:

فرناندو دخسوس، سیداحمد موسوی، احمد زنده روح، سیدمحسن حسینی، سامان نریمان جهان، یوسف سیدی، پیمان بابایی، مسیح زاهدی، اسماعیل فرهادی، عرفان افراز و امید جهانبخش


سرمربی: فیروز کریمی

پیکان گسترش فولاد تبریز

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر

به گزارش همشهری آنلاین اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

کد خبر 846556 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند
  • گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 آلومینیوم
  • آرسنال رؤیای قهرمانی را زنده نگه داشت