Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندو مازندران، نشست هماهنگی برگزاری اختتامیه لیگ قرآنی استان مازندران امروز 20 مهرماه با توجه به برگزاری دومین دوره رقابت‌های لیگ قرآنی استان مازندران در ساری برگزار شد.

در این نشست که با حضور فیض‌الله نفجم، رییس هیات تکواندو استان مازندران، مریم کیومرثی و علیرضا میرزایی نایب رییس و دبیر تکواندو مازندران، محمد زمانی مسئول اداری هیات و کلثوم حسینی کمیته فرهنگی تکواندو استان که مدیریت اجرایی برگزاری این دوره از رقابتهای لیگ را به عهده دارد برگزار شد درباره مکان برگزاری مراسم اختتامیه ، تدارکات لازم و مهیا شدن امکانات تجلیل از تیم های برتر و کلیه موارد ممکن برای برگزاری اختتامیه ای در خور و شان شرکت کنندگان و دعوت از مسئولین شهرستانی و استانی اظهار نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه کلثوم حسینی در این نشست گفت: در مسابقات لیگ قرآنی 7 تیم از جامعه ورزشی که شامل 5 تیم تکواندو، یک تیم از رشته آمادگی جسمانی و یک تیم از رشته تیر و کمان شرکت دارند.

وی افزود: مسابقات لیگ قرآنی ویژه جامعه ی ورزش استان مازندران که هفته اول و دوم خود را گذرانده در 7 هفته برگزار می‌شود و اختتامیه آن در آبان ماه برگزار خواهد شد.


منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران