Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ حسن لنگری با اشاره به اهمیت اجرای مطلوب درس تربیت بدنی گفت: تمام سعی ما بر این بوده و هست، تا در سال تحصیلی جاری، در حد امکان مشکلات تجهیزات و لوازم مورد نیاز درس تربیت بدنی را حل کنیم.

وی به استفاده از ظرفیت های برون دستگاهی تاکید نمود و افزود: امسال تعاملات خوبی با سایر نهادها در راستای جذب اعتبارات برون دستگاهی انجام شده است که این امر کمک شایانی به ارتقای کیفیت درس تربیت بدنی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لنگری به لزوم تشکیل کمیته تخصصی در سطح شهرستان ها و مناطق تاکید کرد و بیان داشت: تشکیل این کمیته کمک زیادی به ایجاد هماهنگی بین معلمان تربیت بدنی می کند و سبب ارتقای جایگاه درس تربیت بدنی خواهد شد.

مهدی خطیب زاده رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی معاونت تربیت بدنی و سلامت ادره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن تبیین سیاست های دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت به ارائه مباحث مربوط به چگونگی اجرای شاخص های مرتبط با اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی پرداخت.

وی خاطر نشان نمود: این کمیته بر اساس دستورالعمل جامع اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی که از سوی دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده ، تشکیل شده است و در راستای اجرای دستورالعمل و کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی فعالیت می کند.

گفتنی است، این جلسه با حضور اعضای گروه درس تربیت بدنی استان و کارشناسان شهرستان ها و مناطق استان برگزار شد و در راستای اجرا و ارزشیابی مطلوب درس تربیت بدنی وچگونگی تهیه محتوای آزمون هماهنگ درس تربیت بدنی در پایه ششم و نهم بحث و تبادل نظر گردید

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • چاق ها، عصرها ورزش کنند
  • با این ورزش‌ها از مرگ زودرس نجات پیدا می‌کنید
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت