Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@16:56:59 GMT

زمان آغاز ثبت نام وام ضروری بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۲۱۶۹۲

پول‌نیوز - مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان این صندوق از شنبه آینده به‌مدت یک ماه آغاز می‌شود.
عباس رشیدی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری درباره آغاز ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان از شنبه گفت: ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از 22 مهرماه جاری آغاز خواهد شد و به‌مدت یک ماه در سایت صندوق به‌نشانی cspf.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir ادامه خواهد داشت.
رشیدی افزود: اعتبار وام ضروری بازنشستگان با 60درصد رشد به 1200 میلیارد تومان رسیده است. امسال، وام ضروری کم‌بهره به‌مبلغ 4 میلیون تومان در 12مرحله از سوی بانک صادرات به 300هزار بازنشسته کشوری اعطا می‌شود.
وی با بیان اینکه وام ضروری بازنشستگان وام قرض‌الحسنه است و فقط سالانه چهاردرصد کارمزد به آن تعلق می‌گیرد، گفت: بازپرداخت این وام 36ماهه است و ماهانه 120 هزار تومان از مستمری وام‌گیرندگان کسر می‌شود. اولویت پرداخت وام با افرادی است که تاکنون از این تسهیلات استفاده نکرده‌اند؛ همچنین وظیفه‌بگیران تحت پوشش صندوق در صورت تأیید فرم درخواستی از سوی مدیریت صندوق بازنشستگی در استان‌ها، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
وی یادآور شد: شماره دفترکل، شماره ملی، شماره حساب و شماره تلفن همراه متقاضیان وام، برای ثبت‌نام ضروری است.
بازنشستگان کشوری از بیستم و دوم مهرماه می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به‌نشانی cspf.ir برای ثبت‌نام وام ضروری اقدام کنند. سال گذشته بیش از 410 هزار نفر از بازنشستگان کشوری برای دریافت 250 هزار فقره تسهیلات وام ضروری سه میلیون تومانی ثبت‌نام کردند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  

رییس سازمان سنجش گفت: نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ به صورت کارنامه نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود

به گزارش مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد