Web Analytics Made Easy - Statcounter

جام نیوز:

روش اول
کارت ماشین خود را آماده کنید و به وب سایت اینترنتی پلیس راهور (سامانه استعلام خلافی وسیله نقلیه) به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://rahvar120.ir/lbs.jsp
در پشت کارت خودرو یک شماره 8 رقمی مطابق تصویر زیر نوشته شده است. (بارکد) این شماره را یادداشت کرده و در سایت بالا وارد کنید تا میزان خلافی ماشین شما، نمایش داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات مربوط به خلافی هر هفته به روز می شود. پس ممکن است اطلاعات نمایش داده شده مربوط به هفته گذشته باشد. همچنین قبوض جریمه را می توانید به صورت آنلاین پرداخت کنید.

روش دوم
کارت خودرو خود را آماده کنید. در پشت کارت خودرو، یک شماره هفده رقمی به صورت عمودی نوشته شده است که به آن شماره VIN گفته می شود. (تصویر بالا) برای دریافت خلافی ماشین کافیست این کد هفده رقمی را به شماره زیر پیامک کنید تا کمی بعد مبلغ جریمه برایتان ارسال شود.
شماره پیامک جدید: 1101202020
شماره پیامک قدیم: 110005151
اگر می خواهید قبض جریمه را از طریق موبایل پرداخت کنید کافیست شماره VIN را با فرمت زیر به شماره 1101202020 پیامک کنید تا شناسه قبض و روش پرداخت آن برای شما ارسال شود.

روش سوم
با شماره تلفن 88288888 گرفته تا مبلغ جرایمه و تعداد تخلفات ماشین برای شما ارسال شود. (برای تماس از خارج از تهران کد 021 را به ابتدا شماره اضافه کنید)

روش چهارم
مراجعه به دفاتر پلیس+10 و ارائه کارت ماشین برای اطلاع از میزان جرائم و تخلفات وسیله نقلیه. (این روش شامل پرداخت هزینه است)

استعلام خلافی موتورسیکلت

در بعضی سایتهای اینترنتی عنوان شده که برای دریافت خلافی موتورسیکلت می توان از سرویس آنلاین یا SMS پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) استفاده نمود. اما در زمان نگارش این مطلب، برای استعلام خلافی موتور سیکلت سایت آنلاینی در دسترس نمی باشد. از طریق آدرس اینترنتی زیر نیز نمی توان خلافی موتور را دریافت کرد.

http://rahvar120.ir/lbs.jsp

پس به سراغ استفاده از سرویس اس ام اس برای دریافت خلافی موتور می رویم. اما با ارسال شماره VIN موتورسیکلت به سامانه 1101202020 پیامی با مضمون این شماره VIN در سامانه ثبت نشده است، روبرو می شویم.
به نظر می رسد در حال حاضر تنها روش دریافت خلافی موتورسیکلت مراجعه به دفاتر پلیس+10 و ارائه کارت شناسایی موتورسیکلت می باشد.

206

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۳۷ میلیارد تومانی ایرانی‌ها به غزه

وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر گفت: پس از گذشت ۱۵۸ روز از آغاز پویش بشردوستی جمعیت هلال‌احمر در تاریخ ۱۷ مهرماه و با احتساب مبالغ جمع‌آوری شده از آن تاریخ تا ۲۵ اسفند ماه جاری، میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم غزه به عدد ۱۳۷ میلیارد تومان رسید.

وی افزود: این کمک‌ها به صورت کارت به کارت، واریز به شماره حساب و یا شماره گیری کد دستوری (از طریق سداد) نزد بانک‌های ملی، مرکزی و ملت جمع‌آوری شده است.

سلیمی‌گفت: پویش "بشردوستی" با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی، ملت و ملی از ۱۷ مهرماه آغاز شده و به عنوان یکی از طرح‌های نوروز امسال سازمان داوطلبان، همچنان ادامه دارد.

 سلیمی افزود: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم غزه را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • اندروید ۱۵ با قابلیت اینترنت ماهواره‌ای می‌آید!
  • اندروید 15 با قابلیت اینترنت ماهواره ای می‌آید!
  • طرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث برای موتور سیکلت ها تمدید خواهد شد؟
  • 10گیگابایت اینترنت پرسرعت، هدیه معرفی رایتل به دوستان
  • خودرو حامل بار قاچاق توقیف شد/واژگونی موتور سیکلت راکب را به کام مرگ کشاند 
  • طرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث برای موتور سیکلت‌ها تمدید خواهد شد؟
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر برخورد دو دستگاه موتور سیکلت
  • پاسخ به ۱۰ سوال پرتکرار کاربران درباره تعویض روغن ماشین
  • کمک ۱۳۷ میلیارد تومانی ایرانی‌ها به غزه
  • ارسال پیامک «پرداخت عیدانه ریاست جمهوری» ترفند مجرمان سایبری