Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی دایی درباره شایعات اخیر مبنی بر خوش گذرانی برخی بازیکنان پرسپولیس با برخی از مدیران باشگاه پیش از دیدار برابر الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: متاسفانه فرهنگ حرفه ای در فوتبال ایران وجود ندارد. البته در همین تهران در میان بازیکنان و مربیان اتفاقات زیاد این چنینی پیش می آید که نمی توانم آنها را بیان کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادم می آید زمانی که بازیکن بودم هیچ گاه تا 12 شب بیدار نبودم و در بایرن مونیخ به یاد دارم تعدادی از بازیکنان با وجود اینکه مسابقه ای هم در پیش نبود شب زنده داری کردند که فردای آن روز مدیریت باشگاه شدیدا با آنها برخورد کرد.

وی افزود: جالب است در ایران مدیریت عنوان می کند شب زنده داری بازیکنان به آنها مربوط نیست. مگر می شود در شب قبل از مسابقه بازیکن شب زنده داری کند و باشگاه مربوطه به این اتفاق بی تفاوت باشد و حتی بازیکنان در این اتفاق ناپسند مدیر خود را هم همراه کنند؟

دایی تاکید کرد: وقتی به مدیر می گویید چرا ساعت 4 صبح به هتل بازگشته است و در پاسخ اعلام می کند به کسی ارتباط ندارد، شما چه توقعی از بازیکنان تیم دارید؟ برای حل این مشکلات مدیرانی که با هزینه باشگاه برای خود هتل می گیرند و حتی به خود پاداش پرداخت می کنند باید خود را درست کنند.

وی ادامه داد: بعد از حضور در بایرن مونیخ یکی از کارکنان باشگاه به بهانه نداشتن کمبود هر شب با من تماس می گرفت تا مطمئن شود در محل اسکان خود هستم. اما متاسفانه در فوتبال ایران هیچ توجهی به مسایل حرفه ای نمی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع:ایران اکونومیست/مهر

انتهای پیام/

نظر دایی درباره شب نشینی پرسپولیسی ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است

هافبک آلمانی رئال مادرید معتقد است که هم‌تیمی برزیلی‌اش یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تونی کروس که در تساوی 2-2 شب گذشته (سه‌شنبه) رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و پاس‌گل اول رئال را برای وینیسیوس جونیور ساخت، پس از این بازی گفت: بازی برگشت خیلی خاص و مهمترین بازی فصل خواهد بود.

وی در مواجهه با این پرسش که «آیا وینیسیوس بهترین بازیکن دنیا است؟»، اظهارداشت: نمی‌دانم! اظهارنظر در این خصوص سخت است، چون هر هفته یا هر دو هفته ممکن است اوضاع تغییر کند. در حال حاضر بازیکنان خوب زیادی وجود دارند که وینیسیوس قطعاً یکی از آنهاست. یک هفته پیش همه می‌گفتند که بلینگام بهترین بازیکن دنیاست و حالا همه می‌گویند وینیسیوس بهترین است. این بدین معناست که ما بازیکنان خیلی خوب زیادی داریم.

کین: بلینگام سعی داشت در صحنه پنالتی تمرکزم را بر هم بزند

هافبک آلمانی رئال مادرید که بین سال‌های 2007 تا 2014 برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، درباره حسی که در بازگشت به مونیخ داشت، خاطرنشان کرد: من خیلی وقت پیش از بایرن مونیخ جدا شدم و تنها این حس را داشتم که با رئال مادرید در یک بازی خارج از خانه بازی می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • ادعای جالب کروس: احساسی به بایرن ندارم!
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • زنده: مونیخ 2 - رئال 1، باز هم گل دارد!
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود