Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار شهید جان محمد کریمی، پس از حضور در جبهه‌های جنگ در عملیات پد خندق در تاریخ ۴ تیر ۱۳۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر پاک شهید کریمی پس از شهادت و بیش از ۲۸ سال مفقودالاثری به زادگاهش در سرآسیاب لنده بازگشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/ روایت 28 سال چشم انتظاری + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پیشگویی امام خمینی(ره) از شهادت فرزند آیت‌الله ‌شاه‌آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم یادواره شهدا و افتتاحیه راهیان نور (سال ۱۴۰۳) با حضور حجت‌الاسلام‌ حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه کرمانشاه در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

امام جمعه کرمانشاه در این نشست اظهار کرد: در جبهه ادارک کار اصلی برعهده مراکز علمی، حوزوی و کار استادان، طلاب و دانشجویان است، این جنگ، جنگ علمایی و دانشی است و باید با فکر جلو رفت و میدان کارزار عرصه ادراک نسل جوان و عرصه شناخت نسل جوان است.

غفوری اضافه کرد: حسب نقل افراد موثق و یکی از فرزندان مرحوم آیت‌الله شاه‌آبادی، این بزرگوار استاد عرفان و اخلاق امام خمینی(ره) و در نجف ساکن بودند و زمانی که حضرت امام در نجف در تبعید به سر می‌برد، ایشان خوابی می‌بیند که امام به ایران آمده و بین ایران و عراق جنگ شده و فرماندهی سپاه اسلام و ایران که در مقابل صدامیان ایستاده، حضرت امام است و این صحنه را که‌ می‌بیند متعجب می‌شود و خدمت امام آمده و خواب را تعریف کند که امام راحل لبخندی زده و گفتند بله درست است و همه این مطالب را پدر شما به من نشان داد و حتی فرمود که یکی از بستگان شما در این جنگ شهید می‌شود که مرحوم شاه‌آبادی که شهید شدند از سال‌ها پیش امام وعده شهادت ایشان را داده بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در ادامه خطاب به دانشجویان توضیح داد: هدف من از ذکر این مطلب این بود که خدای متعال طراحی قبل از ظهور و آمادگی زمینه‌های ظهور حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف فرموده و حسب روایات متعدد، عمده این زمینه‌سازی از ایران و قوم سلمان خواهد بود.

امام جمعه کرمانشاه تبیین کرد: در دو آیه شریفه نیز خدای متعال اعراب را تهدید می‌کند که اگر شما کوتاهی کنید و رویگردان شوید قومی را جایگزین شما می‌کنم که آنها خدا را دوست دارند و از ملامت‌های ملامت‌کنندگان نمی‌ترسند و شجاعند و نیز در برخی روایات آمده که قیامی از قم صورت می‌گیرد و کسانی در این قیام حضور دارند که مانند پاره‌های فولاد هستند و در مقابل هیچ حادثه‌ای کوتاه نمی‌آیند.

غفوری تشریح کرد: در شرایطی قرار داریم که علائم متعدد آن حکایت‌گر شرایط آخرالزمانی است، خداوند یکتا طراحی فرموده که بار سنگین مسئولیت را قوم سلمان برای ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) عهده‌دار شوند.

وی در ادامه تأکید کرد: از ۱۸ دی‌ماه سال ۵۶ که با احتماع مردم علیه توهینی که به امام شده بود و تقریباً سرآغاز رسمی و مجدد انقلاب اسلامی بعد از سال ۴۲ بود تا امروز این عنایت خداوند شامل بنده شده و این طراحی و برنامه‌ریزی خداوندمتعال برای یک حرکت جهانی است؛ از قبل از انقلاب که شرایط ناامیدکننده بود و ساواک ظلم و بیداد می‌کرد تا امروز که ابرقدرت جمهوری
اسلامی ظهور پیدا کرده است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: ملت مجاهد و آزاده ایران اسلامی که روی بزرگ‌ترین مدعی ابرقدرتی در عالم را رسماً آن هم در عرصه نظامی که مهم‌ترین بُعد برد اروپا و آمریکاست و روی آن حساب می‌کنند، رسید به نقطه‌ای که همه با هم جمع شدند و پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را آوردند، اما به فضل خدا روی آنها توسط جمهوری اسلامی کم شد، آن هم با ژست ابرقدرتی که من می‌زنم و به حرف هیچ‌کس هم توجه ندارم.

غفوری در ادامه افزود: موضوعات فکری، فرهنگی، شناختی و ادراکی از دیگر موارد است که عملیات «وعده صادق» در مقابل جنگ فرهنگی، اداراکی و شناختی به حساب نمی‌آید و امروز اصل جبهه، جنگ و درگیری در عرصه ادراکی و شناختی است که در جریان است و دشمن به آن امید بسته، در این جبهه کار اصلی برعهده مراکز علمی و حوزوی و کار استادان، طلاب و دانشجویان است، این جنگ علمایی و دانشی است و باید با فکر جلو رفت.

وی تأکید کرد: میدان کارزار عرصه ادراک نسل جوان و عرصه شناخت نسل جوان است؛ به عنوان مثال چرا شخصی باید در این حین با ذهن مسموم و مسخ شده در حمایت از جنایتکاران و موجودات کره زمین ابراز حمایت کند؛ در حالی که جنایتکاران فقط ۱۴ هزار کودک را با بمب فسفری کشته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: تفاوت دفاع ما با جنگ آنها در عرصه نظامی همین است، آنجا شهید ما مشعل چراغ راه بشریت می‌شود و از آنها کسی که هدف قرار بگیرد نابودشده و تمام، بنابراین میدان اصلی کارزار ما در مراکز علمی است، اینکه با برپایی کرسی آزاداندیشی که مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا از چندین سال پیش اصرار دارند بر کرسی آزاداندیشی پیش برویم، چراکه مقام معظم رهبری می‌دانند آنجا که می‌شود مشکل شناخت و ادراک را علاج کرد آنجاست که انسان‌ها بتوانند آزادانه صحبت کنند و آزادانه پاسخ سؤالات و شبهات خود را بدانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضانت فرزند در قوانین ایران؛ مراحل، شرایط و حقوق والدین
  • مخفی کردن جسد مادر زیر تخت فرزند
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد
  • پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد
  • مادر شهید اقتدار: عملیات وعده صادق دلم را آرام کرد
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • یک شهر شبیه حاج قاسم شده بود!
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود
  • ماجرای پیشگویی امام خمینی(ره) از شهادت فرزند آیت‌الله ‌شاه‌آبادی