Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از سينا اشتري: نرم افزار هاي موجود بر روي فروشگاه Google Play Store بي تعداد هستند و کاربر براي نصب برنامه اي جديد و نا شناخته ملزم به صرف زمان زيادي براي مطالعه خواهد بود، اگر نمي خواهيد زمان زيادي را به تحقيق و مطالعه در مورد اپليکيشن هاي مختلف اختصاص دهيد اين مطلب براي شما نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


41- Podcast Go

اگر از کاربران نرم افزار هاي پخش کننده Podcast ها بوده باشيد قطعاً با اپليکيشنPocket Casts آشنايي داريد، نرم افزار مذکور قوي ترين و حرفه اي ترين اپليکيشن موجود در دسته بندي پخش کننده هاي Podcast است اما براي استفاده از ويژگي هاي منحصر به فرد اين نرم افزار ملزوم به پرداخت هزينه اشتراک خواهيد بود، اگر به دنبال اپليکيشن جايگزيني مي گرديد که در عين حال مجاني بودن پاسخگوي اکثر نيازهاي شما باشد پيشنهاد مي کنيم نرم افزار Podcast Go را بر روي گجت خود نصب کنيد.
سرور Podcast Go بيش از 300000 Podcast مختلف را در دسترس کاربران قرار داده که به لطف دسته بندي هاي منظم و متنوع نرم افزار مي توانيد به راحتي به محتواي مورد نظرتان دسترسي پيدا کنيد.
شما مي توانيد نرم افزار را به نحوي تنظيم کنيد تا به وسيله ارسال Notification شما را از انتشار قسمت جديدي از سري Podcast هاي مورد علاقه تان آگاه کند، مي توانيد آن را طوري برنامه ريزي کنيد تا قسمت جديد را به صورت خودکار و به محض انتشار برايتان دانلود کند و ... از ديگر ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به امکان ساختن Playlist و تنظيم بازه زماني براي قطع کردن پخش Podcast ها (در شرايطي که ممکن است در حين پخش به خواب برويد) اشاره کرد.
42- Writeometer

نويسندگي حرفه اي است که علي رغم ساده انگاري آن توسط مردم نيازمند تخصص و داشتن ذهني آرام است. نرم افزار هاي متعددي با هدف کمک به حرفه نويسندگي توليد شده و در دسترس کاربران قرار گرفته اند اما هيچکدام از آنها به اصلي ترين مشکل پيش روي يک کاربر علاقه مند به نويسندگي توجهي ندارند. در واقع اصلي ترين مشکل در بحث نويسندگي شروع اين حرفه است، ذهن يک نويسنده تازه کار آمادگي و تمرکز لازم براي نوشتن متن هاي طولاني را نداشته و اين امر باعث مي شود تا برخي از علاقه مندان عطاي اين حرفه را به لقايش ببخشند.
نرم افزار Writeometer به شما کمک مي کند تا با برنامه ريزي و قرار گرقتن در يک مسير پيشرفت منطقي به مرور ذهن خود را براي حرفه نويسندگي آماده کنيد، ابزار هايي در اين نرم افزار وجود دارند که با تعيين اهداف روزانه شما را به ارتقاء مداوم در امر نويسندگي مجبور مي کنند و اگر همت لازم را داشته باشيد و از پس انجام ماموريت هاي روزانه خود بر آييد در آخر ماه مي توانيد نمودار پيشرفت ماهانه خود را مشاهده کنيد.
43- Converbration

شايد در طول روز پيام هاي متني متعددي براي شما ارسال شوند، اما آيا همه آنها ارزش اين را دارند که در هر موقعيتي تمرکز شما را به هم بزنند؟ Converbration نرم افزاري جالب و کاربردي است که با استفاده از آن مي توانيد بدون در دست داشتن و نگاه کردن به صفحه نمايش گجت از اهميت پيام هاي متني خود آگاه شويد، براي مثال وقتي در حال تماشاي يک فيلم هستيد و پيامکي به شما ارسال مي شود Converbration با پخش صداهاي هشدار و يا ايجاد الگوهاي مختلف ويبره شما را از اهميت و نوع پيام متني دريافتي آگاه مي کند تا ديگر نيازي نباشد در هر موقعيتي که هستيد گوشي را در دست گرفته و به صفحه نمايش آن نگاه کنيد.
براي مثال وقتي پيام دريافتي شما متني طولاني داشته باشد صداي هشدار پخش شده نيز طولاني تر خواهد بود و اگر پيام متني دريافتي تان حاوي عبارتي سوالي باشد نرم افزار صداي هشدار متفاوتي را برايتان پخش خواهد کرد و اگر پخش صداي هشدار نيز تمرکزتان را از بين مي برد نرم افزار مي تواند از اجراي الگو هاي ويبره اي مختلف براي آگاه سازي شما استفاده کند.
اين نرم افزار ويژگي هاي زيادي را در اختيار کاربر مي گذارد به شکلي که کاربر مي تواند نرم افزار را نسبت به وجود کلمات و عبارات خاصي حساس کند تا اگر اين عبارات در پيام متني دريافتي وجود داشتند نرم افزار صداي هشدار و يا الگوي ويبره اي خاصي را پخش و يا اجرا کند.
Converbration علاوه بر پيامک از ساير نرم افزار هاي ارتباطي اعم از WhatsApp، Kik، Facebook Messenger، Allo، Google Hangouts، Viber، LINE، Telegram، VKontakte، WeChat، BBM، Kakao Talk، Yahoo Messenger، imo، Tango، GroupMe، hike messenger و ... پشتيباني مي کند.
در واقع Converbration يکي از جالب ترين نرم افزار هايي است که تا به حال ديده ايم و معرفي کامل مشخصات آن از حوصله بحث خارج است پس پيشنهاد مي کنيم در اسرع وقت آن را بر روي گجت خود نصب کنيد.
44- Multi Timer StopWatch

به نظر مي رسد تايمر هاي ساده با نيازهاي پيچيده زندگي امروزي تطابق ندارند؛ براي مثال گاهي پيش مي آيد که به طور همزمان به انجام چندين کار مختلف مشغول هستيم و براي هر کدام از آنها نياز به يک تايمر جداگانه خواهيم داشت.
Multi Timer StopWatch نرم افزاري است که هميشه مي توانيد روي آن حساب کنيد، مي توانيد تايمر هاي متعددي براي آن تعريف کنيد که هر کدام نام و مدت زمان مشخصي داشته باشند، هر تايمر صداي هشدار جداگانه اي خواهد داشت و همچنين مي توان مدت زمان هر تايمر را به قسمت هاي جداگانه اي تقسيم کرد (در مواقعي مانند انجام فعاليت هاي ورزشي که به 3 مرحله گرم کردن، فعاليت ورزشي و سرد کردن بدن تقسيم مي شوند).
ويجت هاي StopWatch Timer دسترسي شما به امکانات اين نرم افزار را آسان مي کنند و امکان تعريف ژست هاي حرکتي هم در اين برنامه وجود دارد، براي مثال با استفاده از اين ويژگي مي توانيد به منظور توقف يک تايمر فعال، دست خود را در مقابل دوربين جلويي گوشي تکان دهيد.
45- Whisper

Whisper نام شبکه اي اجتماعي اي ملقب به اينستاگرام ارواح است؛ کاربران اين شبکه اجتماعي مي توانند کاملا ناشناس باقي بمانند، کاربران اجازه دارند تا در هر زمان نام حساب کاربري خود را تغيير دهند و مشخصات درج شده در صفحه شخصي هر کاربر بيشتر از جنسيت و سن او نيست.
پس از نگاه کردن به محيط کاربري به ياد محيط شبکه اجتماعي Instagram خواهيد افتاد؛ پست ها متعددي براي شما ليست شده اند و با کشيدن انگشتتان به سمت پايين صفحه نمايش مي توانيد پست هاي کاربران ديگر را مشاهده کنيد، علاوه بر اين کاربر مي تواند در صورت علاقه ارجحيت نمايش پست ها را بر اساس جديد ترين، نزديک به محل شما و پر طرفدار ترين ها تغيير دهد. مي توانيد پست هاي ديگر کاربران را لايک کنيد، نظرتان را در زير پست وي بنويسيد و يا به نويسنده آن پيام مستقيمي ارسال کنيد.
46- Meteor-App Speed Test

نرم افزار هاي متعددي به منظور سنجيدن کيفيت اتصال گجت کاربر به شبکه اينترنت طراحي و توليد شده اند، اين نرم افزار ها قادرند تا سرعت دانلود، سرعت آپلود و همچنين فاکتور Ping را در اتصال گجت تان به اينترنت محسابه کرده و به شما نشان دهند، اما ضعفي که در همه نرم افزار هاي اين چنيني ديده مي شود عدم تحليل و توضيح درباره نتايج آزمايش کيفيت اتصال گجت به اينترنت است.
Meteor نام نرم افزاري است که علاوه بر سنجيدن فاکتور هاي مختلف اتصال گجت کاربر به شبکه اينترنت کيفيت کلي سرويس را تحليل کرده و از ميان برچسب هاي مختلف کيفي که از خيلي بد تا عالي را شامل مي شوند، يکي را براي شما انتخاب خواهد کرد.
اما کارايي Meteor بيشتر از اينهاست، کاربردي ترين ويژگي اين نرم افزار آن است که با توجه به پارامتر هاي مختلف و کيفيت کلي اتصال گجت تان به اينترنت مي تواند نحوه کار کردن نرم افزار هاي وابسته به اينترنت را پيش بيني کند؛ براي مثال مي تواند به شما بگويد که با سرعت و کيفيت فعلي اينترنت قادر هستيد تا بدون مشکل و کندي سرعت از نرم افزار Google Earth استفاده کنيد و يا خير.
47- Pyrope Browser

اگر نرم افزار مرورگرتان از پس انتظارات شما بر نمي آيد و يا از آن خسته شده ايد Pyrope Browser مي تواند جايگزين خوبي باشد. اين مرورگر براي کار با پردازنده هاي سري اسنپدراگون شرکت کوالکام بهينه سازي شده است و اگر گجت شما از اين سري از پردازنده ها بهره مي برد Pyrope Browser سرعتي خيره کننده را برايتان به نمايش خواهد گذاشت، البته اين بدان معني نيست که اين مرورگر فقط با پردازنده هاي سري اسنپدراگون عملکرد خوبي خواهد داشت و در ساير گجت ها هم مي توانيد روي سرعت بالاي آن حساب کنيد.
ويژگي Incognito باعث بلوکه شدن تبليغات اينترنتي شده و با فعال کردن ويژگي LookLock هيچ نرم افزار ديگري اجازه دسترسي به History اين مرورگر را نخواهد داشت. از لحاظ امکانات نمي توان هيچ نقطه ضعفي را در اين مرورگر مشاهده کرد و از جمله ويژگي هاي شاخص اين اپليکيشن حرفه اي مي توان به Night Mode، Inverted Colors، Power Saving Mode، قابليت دانلود يک صفحه براي دسترسي در حالت آفلاين و ... اشاره کرد.
48- Face App

اگر از کاربران شبکه اجتماعي Instagram باشيد به احتمال زياد با اين نرم افزار جذاب آشنايي داريد. Face App نرم افزاري جالب براي اضافه کردن افکت هاي کارتوني به عکس هاي سلفي است، استفاده از اين نرم افزار بسيار ساده بوده و با به کار گيري آن مي توانيد صورت خود را پير و يا جوان کرده، با استفاده از افکت Spark صورت خود را زيبا تر کرده، جنسيت چهره خود را تغيير دهيد، با استفاده از افکت Smile چهره خود را خندان کنيد و از ديگر افکت هاي جذاب آن استفاده کنيد؛ Face App علاوه بر استفاده از دوربين گجت براي گرفتن عکس هاي سلفي قابليت استفاده از عکس هاي موجود در گالري گجت را نيز داراست.
49- SoundR Music

مردم هرگز از گوش دادن به موسيقي خسته نخواهند شد و گويا نياز به موسيقي در DNA انسان قرار گرفته است، نرم افزار ها و سرويس هاي اينترنتي متعددي براي اين منظور در دسترس کاربران قرار دارد و يکي از جذاب ترين آن ها SoundR Music است. اين نرم افزار اجازه جست و جو به منظور يافتن يک آهنگ خاص را به کاربر نمي دهد بلکه وي را قادر ساخته تا متناسب با حالت روحي و يا فعاليتي که در حال انجام آن است يک PlayList را انتخاب کند.
بنابراين اگر قصد انجام فعاليت ورزشي اي را داريد و مي خواهيد به موسيقي اي متناسب گوش دهيد مي توانيد از SoundR Music استفاده کنيد. مي توانيد حالت Sleep را نتخاب کنيد تا قبل از خواب موسيقي هاي ملايمي برايتان پخش شود و ... در واقع در هر حالتي که هستيد اين اپليکيشن مي تواند به سادگي موسيقي متناسبي را برايتان پخش کند، علاوه بر اين کاربر مي تواند به سليقه خود سبک آهنگ هاي منتخب SoundR Music را نيز انتخاب کند.
50- Core

تعداد بازي هاي توليد شده براي سيستم عامل اندرويد بسيار زياد است و سبک هاي متنوع و مختلفي را در بر مي گيرد، اگر قصد نصب بازي جديد را بر روي گجت خود داشته باشيد مي توانيد براي رسيدن به بازي مناسب از دسته بندي هاي منظم Google Play Store استفاده کنيد؛ اما اگر مي خواهيد در کمترين زمان ممکن بازي مورد نظر خود را انتخاب کنيد پيشنهاد مي کنيم نرم افزار Core را بر روي گجت اندرويدي خود نصب کنيد.
اين نرم افزار به صورت مداوم بازي هاي منتشر شده براي سيستم عامل اندرويد را زير نظر دارد و با نصب آن مي توانيد از معرفي و نقد و بررسي جديد ترين بازي هاي سيستم عامل اندرويد براي رسيدن به عنوان نهايي استفاده کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: دومین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس فیروزه با عنوان فرزندان حاج قاسم در همه مقاطع تحصیلی برای دومین سال پیاپی با حضور ۴۲ گروه سرود و ۱۱ گروه نمایش تئاتر صحنه‌ای در سالن همایش‌های آموزش و پرورش با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) فیروزه برگزار شد.
علی ابوالفضلی افزود: در این جشنواره فرهنگی و هنری که به مدت ۶ روز به طول انجامید ۶۰۰ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: از جمع ۱۲ گروه برتر سرود و تئاتر دانش آموزی شهرستان فیروزه در همه مقاطع تحصیلی، ۴ اثر با نظر هیات داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به مسابقات جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در سطح استان خراسان رضوی ارسال می‌شود. 
ابوالفضلی یادآور شد: حضور بیش از ۵۰ گروه دانش آموزی در این جشنواره نشان دهنده استعداد دانش آموزان این شهرستان است.

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • جادوی ویرایش تصاویر؛ قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید فتوشاپ معرفی شد
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • معرفی کلاه کاسکت راپیدو
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403
  • «چهره برتر خبر» سال خراسان شمالی معرفی شد
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟