Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@15:56:52 GMT

آتش سوزی در زیرزمین مشترک دو ساختمان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۲۴۱۴۷

رویداد۲۴-سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار آتش‌سوزی در زیرزمین مشترک دو ساختمان مجاور یکدیگر که به عنوان کارگاه جوراب‌بافی مورد استفاده قرار می‌گرفتند خبر داد.جلال ملکی در مورد آتش‌سوزی یک کارگاه جوراب‌بافی، اظهار کرد: این آتش‌سوزی در کارگاهی در خیابان خیام رخ داد که در ساعت 20:19 اعلام شد و پس از آن نیروهای آتش‌نشانی از سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد جزئیات محل آتش‌سوزی نیز گفت: دو باب منزل دو طبقه قدیمی در مجاورت یکدیگر قرار داشتند که زیرزمین آنها مشترک بود و حدود 300 متر وسعت داشت. از این محل به عنوان کارگاه تولید جوراب استفاده می‌شد و در بخشی از آن نیز به عنوان انبار نگهداری جوراب مورد استفاده قرار می‌گرفت. شرایط به گونه‌ای بود که حتی در طبقات بالایی و راهروها نیز اجناس انبار شده بودند.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی در زیرزمین این ساختمان‌ها رخ داد، اظهار کرد: تقریبا بخش زیادی از زیرزمین به ویژه بخش کارگاهی شعله‌ور بود و دود زیادی از زیرزمین به بیرون متصاعد می‌شد و آتش در حال سرایت به طبقات بالایی و اجناس انبار شده بود.ملکی اضافه کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را در هر دو ساختمان آغاز کردند و موفق شدند با کنترل آتش از سرایت آن جلوگیری کنند.سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه عملیات در ساعت 22:33 به پایان رسید، اظهار کرد: ساختمان ایمن‌سازی شده بود و دودها تخلیه شدند و آتش به صورت کامل مهار شد. خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید و پس از پایان عملیات محل تحویل عوامل انتظامی داده شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ گفت: در پی اعلام حریق در یک باب مغازه در چهارراه دروازه فارسان، کارکنان آتش نشانی به سرعت برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند.
وی افزود: شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و با تلاش ماموران آتش نشانی بالاخره حریق مهار شد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • (ویدئو) آتش‌سوزی قطار حمل بنزین در آمریکا
  • با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ | چه کسانی نباید با جوراب بخوابند؟
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • اگر نقشه ایران، نقشه یک ساختمان باشد! (تصویری)
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • ابداع جوراب‌هایی الکترونیکی برای رهایی‌بخشی بیماران دیابتی از زخم پا