Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت کشور عراق اعلام کرد: ویزای زیارت اربعین به فقط در نمایندگی‌های این کشور در سراسر جهان صادر می‌شود و هیچ ویزایی در فرودگاه‌ها و گذرگاه‌های مرزی عراق داده نخواهد شد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، 18 مهرماه شهریار حیدری سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از آغاز به کار ۱۲ دفتر موقت کنسولی برای صدور ویزای اربعین حسینی در مناطق مختلف کشور خبر داد و گفت: این دفاتر در کنار چهار مرکز کنسولی و سفارتخانه عراق در ایران به صدور ویزای اربعین می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تمام عموم مشتاقان زیارت اربعین خواست که بدون ویزا به سمت مرزهای کشور حرکت نکنند.
وزارت کشور عراق اعلام کرد: ویزای زیارت اربعین به فقط در نمایندگی‌های این کشور در سراسر جهان صادر می‌شود و هیچ ویزایی در فرودگاه‌ها و گذرگاه‌های مرزی عراق داده نخواهد شد.

این وزارتخانه در اطلاعیه‌ای اخبار منتشر شده مبنی بر صدور ویزای اربعین به طور مستقیم در فروردگاه‌ها و گذرگاه‌های مرزی را قویا رد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاد مدیریت بحران کیش به ساکنان و مسافران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ستاد مدیریت بحران کیش طی اطلاعیه‌ای با اشاره به صدور وضعیت قرمز هواشناسی در این جزیره، اظهار کرد: با ورود سامانه جدید بارشی از سمت جنوب و غرب به کشور، تا آخر هفته شاهد بارش‌های سنگین و وزش تندباد لحظه ای در برخی مناطق نیمه جنوبی کشور خواهیم بود.

در این اطلاعیه از کیشوندان خواسته شده تا به هیچ وجه خودروهای خود را زیر درختان پارک نکنند.

همچنین در ادامه این اطلاعیه آمده است: به دلیل احتمال آسیب به برخی سازه‌ها، درخواست می‌شود که سازه‌های موقت و نیمه کاره نیز فاصله گرفته شود.

دیگر خبرها

  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • صدور هشدار قرمز؛ دستور تخلیه سه روستای کرمان صادر شد
  • جزییات اجرای پروژه های برون مرزی در حوزه برق و آب
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • هشدار ستاد مدیریت بحران کیش به ساکنان و مسافران
  • صدور هشدار قرمز/ استان‌های جنوبی آمادگی وقوع سیل را داشته باشند
  • مشکلات و مسائل مرزهای کردستان در اولویت است
  • اتریش کنترل‌های مرزی با چک و اسلواکی را تمدید می‌کند
  • صادرات ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی کرمانشاه