Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رکابزن تیم دوچرخه‌سواری تارتلتو بلژیک گفت: حفظ پیراهن طلایی تور آذربایجان با توجه به حضور رکابزنان قدرتمند ایرانی بسیار سخت است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، راب رویخ، رکابزن تیم تارتلتو بلژیک که توانست در مرحله پنجم تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان عنوان پیراهن طلایی بهترین رکابزن این مرحله را کسب کند، وی در اینباره به میزان گفت: خوشحالم در در حال حاضر در ایران هستم و تور آذربایجان شرکت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم که باوجود اینکه در طول مسابقات پختگی لازم را نداشتند اما به من کمک کردند تا بتوانم در مرحله پنجم هم کماکان پیراهن طلایی را حفظ کنم.

رکابزن تیم تارتلتو بلژیک تصریح کرد: حفظ پیراهن طلایی باتوجه به حضور قدرتمند رکابزنان ایرانی بسیار سخت است اما خیلی خوشحالم توانستم پیراهن طلایی را کماکان حفظ کنم. رکابزن تیم دوم این تور فقط با من ۱ ثانیه اختلاف دارد و این امکان وجود دارد که در مرحله پایانی این تور که یک مسیر بسیار صاف است بتواند پیراهن طلایی را از من بگیرد. اما من تلاشم را انجام می‌دهم که این پیراهن برای من باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا

 «فاطمه حیدرآبادی» بانوی کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران به اولین مرحله اردوی انتخابی ملی پوشان فراخوانده شد.

 این مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان با حضور ۳۰ بازیکن از ۱۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 ملی پوشان تیم سپک تاکرای بانوان ایران خود را برای حضور موفق در رقابت‌های جهانی که قرار است شهریورماه به میزبانی کشور تایلند برگزار شود، آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • برگزاری رویداد خشتانه در دانشکده هنر و معماری یزد
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • واکنش عرب‌ها با دیدن نیسان طلایی ایرانی (فیلم)
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی